Side 1 af 1

Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 00:17
af 974
Som set i denne tråd http://www.black-wolves.com/b/1/95862.html så er det jo ikke hensigtsmæssigt at nogen skriver som gæst, og det er vel heller ikke intentionen?

Nu har jeg en fornemmelse at det måsek skyldes at et medlem har lidt problemer med sit login, men var det så ikke en ide at få folk hjulpet med dette ?

Jan

Re: Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 16:59
af Administrator
Jeg er på sagen, afventer svar.

Re: Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 17:56
af Persian_Wolf
Før i tiden var det ikke muligt for en gæst at skrive, så det må ha været et tiltag som administration har udført senere hen.

Muligvis for at åbne lidt op for forummets aktivitet.

I og for sig ret underligt, da det ta'r ganske få kliks at blive medlem på ulvegraven. Derfor står jeg hellere ikke hvorfor man åbner op for at gæster skal kunne skrive.

BW medlemmer skal bare bruge deres community-login, mens ikke-bw'er bare skal oprette en bruger her i forummet.

Re: Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 18:04
af 974
Administrator skrev:Jeg er på sagen, afventer svar.

Det lyder godt :-)

Vi skulle gerne slippe for indlæg som dette...

Re: Esbjerg - FCM
af Gæst » 11 apr 2010, 17:57

hvor gammel er du din pædofil!

Re: Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 19:08
af Administrator
Så burde det være i orden.

Re: Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 23:39
af pedersen7500
Persian_Wolf skrev:
BW medlemmer skal bare bruge deres community-login, mens ikke-bw'er bare skal oprette en bruger her i forummet.
Jeg kan ikke bruge mit community login?
What to do?

Re: Gæster og ukendte brugere

: 11. apr 2010, 23:47
af Persian_Wolf
Du må lige uddybe lidt :)

Har du glemt kodeord? Har du prøvet "glemt password" ?
Hvilken fejl får du?

Alternativet kan du oplyse dit medlemsnummer, så kan dit kodeord blive nulstillet :)

Re: Gæster og ukendte brugere

: 12. apr 2010, 15:12
af pedersen7500
Persian_Wolf skrev:Du må lige uddybe lidt :)

Har du glemt kodeord? Har du prøvet "glemt password" ?
Hvilken fejl får du?

Alternativet kan du oplyse dit medlemsnummer, så kan dit kodeord blive nulstillet :)
Jeg får den fejl, når jeg prøver at logge ind at den ikke kan genkende kodeordet/Brugernavnet. Jeg trykker så på det der spørgsmålstegn for at være sikker på at hvad mit brugernavn og adgangskode er. Jeg sætter så kryds i begge felter og går videre hvor jeg så får at vide at min mail ikke findes i systemet. Det er den eneste mail adr. jeg bruger og jeg har oprettet mig herinde for ikke så fandens lang tid siden.

Mit medlemsnummer er: 6140

Re: Gæster og ukendte brugere

: 13. apr 2010, 00:30
af Persian_Wolf
Så er det ordnet.

Din oprettelse var ret gammel, men på en eller anden måde røget i glemmekassen.

Men det er ordnet nu, og du logger ind med dit medlemsnr som brugernavn. Koden er samme som du oprettede dig med. Er du i tvivl om koden, så anmoder du om at få tilsendt kodeord, som så bliver sendt til den e-mail adresse du oprettede dig med.

Det skal siges at samme bruger er oprettet i ulve, da Community og Ulve er synkroniseret. Så du kan også bruge den nye bruger til ulve.