Flag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
RL/UBM

Flag

Indlæg af RL/UBM »

Hey Boys

Vi har nu været igang med at lave lidt flag igen, da mange forsvandt og gik i stykker sidste år.

Flagene er til alle og alle kan få et flag under kampen. Det er dog lidt trist at se hvordan folk stjæler disse flag. De er ikke gratis og lave og vi bruger en del tid på at male dem.
Derfor vil jeg godt opfordre folk til at aflevere flagene tilbage, eller smide dem på jorden når kampen er slut, så de også kan bruges til næste kamp.

Skulle du have taget et flag med hjem, seer vi gerne du aflevere det tilbage, så vi kan få endnu flere flag.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Hekler

Re: Flag

Indlæg af Hekler »

RL/UBM skrev:Hey Boys
Vi har nu været i gang med at lave lidt flag igen, da mange forsvandt og gik i stykker sidste år.

Flagene er til alle og alle kan få et flag under kampen. Det er dog lidt trist at se hvordan folk stjæler disse flag. De er ikke gratis og lave og vi bruger en del tid på at male dem.
Derfor vil jeg godt opfordre folk til at aflevere flagene tilbage, eller smide dem på jorden når kampen er slut, så de også kan bruges til næste kamp.
Vil stadig opfordre til at få et par tønder til at folk kan smide dem i når de er færdige med at bruge dem, hvis der ikke er nogen steder at gøre af dem, så er det jo ikke underligt de bliver smidt. På den måde har man også noget at slæbe flagene frem og tilbage i.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Hekler skrev:Vil stadig opfordre til at få et par tønder til at folk kan smide dem i når de er færdige med at bruge dem, hvis der ikke er nogen steder at gøre af dem, så er det jo ikke underligt de bliver smidt. På den måde har man også noget at slæbe flagene frem og tilbage i.
Der er ingen der siger noget til de bliver smidt ?
Det der skal undgåes er at folk tager dem med hjem..

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Meyhoff skrev: Der er ingen der siger noget til de bliver smidt ?
Det der skal undgås er at folk tager dem med hjem.
Jeg antager det at de bliver smidt og forsvinder hænger sammen!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar