Heinze solgt.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Heinze solgt Officielt
Re: Heinze solgt Officielt
Fint. Tillykke til Heinze med afklaringen af fremtiden og tillykke til klubben, som forhåbentligt har fået en ikke ubetydelig slant i kassen.
/Cortez
/Cortez
-
Flydtkjaer
Helt igennem skandaløst og elendig handling af fcm. Kan udemærket forstå Heinze at han foretrækker Silkeborg fremfor fcm, efter den mistillid de har vist ham. Derimod er det fuldkommen hovedløst af ledelsen at lave en lejeaftale, hvor fcm ikke har noget at sige. Dermed har vi nu mistet en af de bedre keepere i ligaen.
Status er at vi til sommer står med en målmand i form af Jonas løssl, eftersom at Raska ikke får forlænget. Ikke et ondt ord om Løssl, men han er ung og har stadig sin debut til gode på førsteholdet.
Status er at vi til sommer står med en målmand i form af Jonas løssl, eftersom at Raska ikke får forlænget. Ikke et ondt ord om Løssl, men han er ung og har stadig sin debut til gode på førsteholdet.
Med afgang af Heinze og et Raska-farvel til sommer, så tyder det da på en ny målmand snart...
Kevin Stuhr står for tur!
Kevin Stuhr står for tur!
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.
I kender alle min mening men syntes da lige jeg ville give min mening til kende igen.
Det er dejligt at handlen endeligt er faldet på plads, så slipper vi for at gå og være bange for at han vender tilbage. Jeg har det fint med hans optur i Silkeborg. I FCM var han aldrig prangende og lagde statistik set helt i bund. Han har nogle store mangler som keeper og mener at de mangler langt overstiger hans fordel i hurtighed på tregen.
Det er dejligt at handlen endeligt er faldet på plads, så slipper vi for at gå og være bange for at han vender tilbage. Jeg har det fint med hans optur i Silkeborg. I FCM var han aldrig prangende og lagde statistik set helt i bund. Han har nogle store mangler som keeper og mener at de mangler langt overstiger hans fordel i hurtighed på tregen.