"Jeg får kvalme når jeg hører dit navn!"

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Jakobnw

"Jeg får kvalme når jeg hører dit navn!"

Indlæg af Jakobnw »

http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=545&post_id=1
Jeg sad og læste denne blog og det slog mig hvor sandt det er!
Specielt i denne krise har det været meget sigende for hvordan mit forhold til klubben har været.

Hvordan har jeres været?

Le Compte

Re: "Jeg får kvalme når jeg hører dit navn!"

Indlæg af Le Compte »

Ja meget af det fra artiklen kan man nikke genkende til i større eller mindre grad. Men det værste er de fjolser der ikke forstår at deres "sjove" kommentarer IKKE er sjove. Jeg har aldrig selv hånet nogen fordi deres hold spillede dårligt. For man ved at det sker for alle på et eller andet tidspunkt.

Har godt nok måtte høre på meget lort de sidste par måneder.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

974

Re: "Jeg får kvalme når jeg hører dit navn!"

Indlæg af 974 »

Jeg bor på Sjælland og er vant til at høre kommentarer fra folk pga mit forhold til et jysk hold
Men i takt med at FCM igennem årene har lavet flotte præstationer både hjemme i Danmark og dels i udlandet, har mange også forstået at anerkende klubben

Jeg har hele tiden vidst at det hele nok skulle vende til noget godt igen - det har tidligere nedture bevist flere gange, så denne nedtur har ikke været så meget anderledes, omend den lige var grum nok på et tidspunkt :-)
FCM har igennem flere år nu haft et slagkraftigt hold, som har fået flotte placeringer, og det tror jeg også at dette hold får

Fint nok at Visionen om et mesterskab senest 2011-12 er sat lidt i bero - jeg er dog sikker på at det meget snart bliver vores tur ( i hvert fald så meget at vi er med til at afgøre det inden for de sidste par runder, og så må lykken stå os bi )

Besvar