Midt i al den elendighed der har hersket de sidste uger, må det være på tide at se fremad med lidt positive øjne
Altså jeg nægter personligt at give op!
Vi er ikke ret langt inde i sæsonen, trods alt, og alle snakker om en jævnbyrdig liga
Netop denne kendsgerning gør også at vi jo ikke har så skide langt op endda
Esbjerg kan nok føre ligaen lige nu, men dem tror jeg ikke en pind på
AaB har fået en del point men har også haft et "let" program ( dog fin sejr i Brøndby )
OB virker stærke, men har egentligt heller ikke været ude i det værste startprogram, men har dog præsteret mod et par gode hold ( os selv eksklusive.... )
AGF, Brøndby og FCK kan man i bund og grund sige det samme om
FCM har jo som vi ved klart mistet alt for mange point
Hvis man kigger på kampprogrammet for efteråret, så har vi et par sindsygt svære og vigtige kampe, nemlig dem i i Brøndby og Parken, og så kunne det jo blive en svær kamp i Århus, men de kan jo være på vej ned, og vi jo lige slået dem...
De 6 andre kampe "bør" vi kunne vinde, men husk nu at se på det med de positive briller
Nederst vil I kunne se et link til resten af programmet - her vil I kunne se en meget spændende forårsstart med et par gode hjemmekampe mod nogle af de formodede kernemodstandere, hvorefter der følger et par "lette"
Læg dernæst mærke til de sidste to måske afgørende kampe
Danske Spil giver 300 gange igen for DM til FCM - Jeg smed 300 før AGF-kampen .. der gav den 400 gange igen
27/09/09 14:00
FCM - Sønderjyske
04/10/09 16:00
FCM - HB Køge
18/10/09 18:00
Brøndby - FCM
25/10/09 16:00
FCM - HB Køge
31/10/09 17:00
AGF - FCM
08/11/09 14:00
FCM - Randers FC