Problemer med BW login

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle
Geografisk sted: Herning

Problemer med BW login

Indlæg af mrjelle »

Hej

Jeg har problemer med at logge ind på black wolves. Selvom jeg mener at kan huske mit pass siger siden jeg taster forkert. Når jeg forsøger at få tilsendt password til min mail laver siden denne fejl:

SMTP FEJL: Kunne ikke forbinde til SMTP host.

Andre der har oplevet dette? Jeg har skrevet til black-wolves men de svarer ikke på deres mail. Det haster da jeg skal købe billetter til landskampen og sidste frist er på lørdag.

Brugeravatar
Hekler

Re: Problemer med BW login

Indlæg af Hekler »

Jeg skal ikke kunne sige om der er noget bøvl med server, eller noget, men send en mail til Info@black-wolves.com, med dine kontaktoplysninger, og så skal jeg lige få nogen til at kigge på det.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

mrjelle skrev:Hej

Jeg har problemer med at logge ind på black wolves. Selvom jeg mener at kan huske mit pass siger siden jeg taster forkert. Når jeg forsøger at få tilsendt password til min mail laver siden denne fejl:

SMTP FEJL: Kunne ikke forbinde til SMTP host.

Andre der har oplevet dette? Jeg har skrevet til black-wolves men de svarer ikke på deres mail. Det haster da jeg skal købe billetter til landskampen og sidste frist er på lørdag.
Jeg havde fornylig samme problem, som du beskriver mrjelle. Jeg kender Persian Wolf lidt fra det private og skrev direkte til ham. Han løste mit problem og jeg aner ikke hvordan, men jeg fik et nyt password af ham som virker både på graven og BW i øvrigt.

Pris. 1 stor slush-ice fra Gl. Landevej, som jeg med glæde skylder Abdul.... :D

Jeg har ikke prøvet at skrive til info@blackwolves.com, men måske får man samme hjælp der (når de tjekker mail - det lyder ikke til at det sker så tit :( ).

Håber ikke jeg nu har skabt en sand lavine af henvendelser til ham....Hvis han læser dette, kan det være han giver en generel anvisning på løsning af problemet til alle os, som IKKE er nørder :D

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Hejsa,

Jeg er pt i paris og har derfor ikke haft mulighed for at kigge på det.

Men det skyldes at du har oprettet et brugernavn til ulvegraven, og ikke anvendt dit BW-bruger login til ulvegraven. Derfor har du troet at du brugte dit bw login :)

Dit bw login er dit bw-nr, og jeg har nulstillet din kode. Se din PB for at se din kode, og brug den til at logge på forummet.

Brug det brugernavn til ulvegraven fremover.

Det er vigtigt at ALLE ved, at ULVE og BW er 1 fællles enhed nu. Dvs. kun 1 login, og det er ens BW-login, er man ikke bw-medlem, bruger man ulve login .

Woop Woop!

Besvar