BW´s eksistensgrundlag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thor/TWC

BW´s eksistensgrundlag

Indlæg af Thor/TWC »

Lige lidt negative tanker fra morgenen af.

Jeg synes nogle gange det er deprimerende at se på indstillingen hos medlemmerne i BW.

Vi har tilbagegang i omsætningen i loungen.

Vi kan knap nok samle en busfuld til udekampene, selv i Jylland.

Det er godt nok svært at få folk til at deltage i arrangementer
( sølle 5 tilmeldte til Fair Fans Cup i Odense ).

Vi havde dysten i paintball mod Vejles fans, til en utrolig billig pris. Her deltog ca 15 af BW´s 1700 medlemmer. (Præmien var en fodboldrejse til en værdi af 15.000 kr.)

Vi er nogle der bruger rimeligt meget tid på at få det hele til at fungere, og så er det sgu skuffende at så få medlemmer virker til at have interesse for fanklubben.

Nu kan det godt lyde som en gang tuden fra min side, men jeg håber egentligt bare på at nogen kan komme med nogle ideer til hvordan vi vækker folk.

Hvad med UBM, i brænder da for at støtte vores hold lige så meget som jeg, og de andre frivillige, hvorfor er i ikke mere aktive og interesserede i BW ?? (Jeg ved godt at bla Peter er en stor hjælp).

Nogen forslag? og er der egentligt nogen grund til at bevare BW for 50 aktive medlemmer?

Mvh/Thor
Senest rettet af Thor/TWC 22. feb 2009, 23:09, rettet i alt 1 gang.

GuffeDK

Re: BW´s eksistensgrundlag

Indlæg af GuffeDK »

Hej jeg tager med på udebane så tit jeg kan og har råd har dog kun været med til 2 ude i denne season :( men måske man skulle prøve at gøre folk opmærksomme inde på sas arena på nordea evt ved hjælp af megafonen eller måske snakke med fcm om at reklamere for udebane turene i station højtalerne?

GuffeDK

Indlæg af GuffeDK »

Men tror os at det har noget at gøre med de ringe udebane resultater at gøre. Så vis fcm blir bedre ude er jeg sikker på flere mennesker nok skal komme

Bobby

Indlæg af Bobby »

Det er jo spørgsmålet om hønen og ægget. Det kan også være FCM bliver bedre på udebane, hvis der er større opbakning!

GuffeDK

Indlæg af GuffeDK »

Bobby Ja har heller ikke sagt andet. Støtter selv holdet 100% når jeg kan har set alle hjemmekampe i denne season os og hjælper af og til med billet kontrol på station. Og har været med på udebane de gange jeg kunne. var med i AaB og i parken

GuffeDK

Indlæg af GuffeDK »

Men vil stadig mene at fcm har spillet laaaaangt under niveau på udebane. De kunne i det mindste prøve hvilket jeg ikke mener de har gjort i en del af kampene og vis de bare ville kæmpe mere for det tror jeg os flere folk ville komme. Der er jo ikke mange der vil se på sådan en gang lalle værk de laver tit på udebane

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hej Thor

Nu er det jo ikke så længe siden af vi fik et opråb fra Fyhn også - I det indlæg skrev jeg lidt om feks mine ideer med sms/facebook osv http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,885 ... #msg-88540
Det kunne være rart at få at vide om I feks havde gjort jer nogle tanker om disse forslag

Jeg skriver også at jeg har købt en bog om at netværke; jeg harlæst en del af den og håber at blive færdig med den om snart, og skal gerne se om der er noget vi kan bruge ( det tror jeg der er )

Thor/TWC

Indlæg af Thor/TWC »

Fyhn fik 3 henvendelser fra vores knap 1800 medlemmer. Er folk så ligeglade?

Hvem stiller mon op til bestyrelsen næste år?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Min pointe i de forskellige indlæg jeg henviser til, går jo også på at det ikke kun er på Ulvegraven at vi skal fat i flere folk

Hvis jeg evt kommer til Jylland de næste par uger ( ferie :-) ) så skal jeg nok lige ringe til dig, så vi kunne sludre lidt om det

Persian Wolf er jo også ret interesseret i forskellige BW relaterede "opgaver", så måske vi kunne finde ud af noget smart

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Thor/TWC Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fyhn fik 3 henvendelser fra vores knap 1800
> medlemmer. Er folk så ligeglade?
>
>
> Hvem stiller mon op til bestyrelsen næste år?

Hej.

Stop nu den fornærmede attitude. De spørgsmål var alt for uoverskuelige/brede. Jeg havde copy/pasted den for at svare, men opgav på grund af de mange utrolig svære spørgsmål.

Jeg har stor respekt for det arbejde i gør i bestyrelsen, men hvis du kun kan bruge det til at ærgre dig over hvor passive medlemmerne er - så lad dog være...!

Som Altoriso skriver, så er det kun en meget meget lille del af BWs medlemmer, der følge med her på Graven. På den baggrund kan I heller ikke forvente at I kan aktivere medlemmerne af den vej - jeg synes bestemt også at en SMS-tjeneste ville være en genial idé - også selvom det ville koste lidt mere i kontingent...

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jesper - BW#415 Skrev:
-------------------------------------------------------

> Jeg har stor respekt for det arbejde i gør i
> bestyrelsen, men hvis du kun kan bruge det til at
> ærgre dig over hvor passive medlemmerne er - så
> lad dog være...!

Det er jo nok begrænset hvor meget vi får ud af at flere går deres vej.

> Som Altoriso skriver, så er det kun en meget meget
> lille del af BWs medlemmer, der følge med her på
> Graven. På den baggrund kan I heller ikke forvente
> at I kan aktivere medlemmerne af den vej

Hvordan så?? - VI har ingen måder vi når ud, på en måde så der kommer en respons der batter noget.

> jeg
> synes bestemt også at en SMS-tjeneste ville være
> en genial idé - også selvom det ville koste lidt
> mere i kontingent...

Det er jo fint at du synes en SMS tjeneste er en god ide, men som diskussionen med Altoriso om det her emne har været de sidste 5-6 år som jeg lige husker det, så skal der altså være noget til at drive skidtet, og der er ikke frivillige til det for indeværende.

Der kommer ikke flere frivillige af ar få en sms, se bare på tifo, der har sendt smser i bunkevis de sidste mange år uden at få nogen nævneværdig respons.

Helt fundementalt, så mangler vi jo også folk til at stille op til bestyrelsen, hvis den skal være beslutningsdygtig efter generalforsamlingen.

Mikkel/TWC

Indlæg af Mikkel/TWC »

Loungen får nok 400-500 kroner pr kamp, nu hvor min opholdstilladelse er blevet godkendt;-)

Fyhn

Indlæg af Fyhn »

> Stop nu den fornærmede attitude. De spørgsmål var
> alt for uoverskuelige/brede. Jeg havde copy/pasted
> den for at svare, men opgav på grund af de mange
> utrolig svære spørgsmål.

>Vi vil gerne hører jeres mening om følgende.

- Den måde loungen er indrettet på.
- Den måde vores udebane turer afvikles på.
- Er priserne for dyre på udebane busserne?
- Hvad synes du om priserne i loungen?
- Kontingent niveauet?
- Er der for mange reklamer i Pitch?
- Mangler vi reklamebanner på vores hjemmeside?

Vi vil selvfølgelig også gerne hører jeres mening om andre ting, i synes vi kunne gøre bedre i fremtiden.

Hvis det er svære spørgsmål så kan jeg godt forstå at vi ikke har ret mange medlemmer der gider bruge tid på BW.

Ja Altoriso du kom med nogle ideer men der skal også stadig være nogle der kan fører dem ud i livet Facebook må du hellere end gerne selv starte på. SMS synes jeg en kanon ide, vi arbejder og har arbejdet på det længe men det er ikke bare lige sårn lige til for der kan man ikke bare sende gratis SMS'er, det koster penge når det er sådan et stort antal.

Men jeg er med på at stikke hovederne sammen når du engang kommer herover.

Mvh Fyhn

Wofmann

Indlæg af Wofmann »

Fornærmede Attitude?????

Det er sgu da for latterlig en udtalelse... Helt ærligt!

Ved du hvor mange timer der bliver lagt i hvert enkelt "lille" arrangement, ja bare et møde i bestyrelsen????

Jeg kender Thor personligt og ved hvor meget han brænder for at det her "skal spille" og så kommer du med sådan en plat kommentar :-(

Hvis du mener, han ikke "magter" opgaven eller piver for meget over den manglende opbakning (hvilket er et faktum), skulle du måske hellere bakke ham op, fremfor at latterliggøre hans mange timers arbejde med dit sure opstød: Så lad dog være!
!
Wolfmann der Elsker FCM og osse savner engagement og fornyelse!

GamleHoffmann64

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Dette indlæg bliver slettet inden dagen er gået!

Nu er det sådan at BW består af en hård kerne der forsvarer sig selv, og altid mener de er mere fans end alle de andre, lad nu det ligge...

Det handler om at råbe/synge på stadion lyder det til, hmm?

Nu kunne det jo være at ikke alle fans er under 20 år, og derfor ikke kan deltage i alle begivenheder, tro det eller lad være.

Jeg er IKKE en af de gamle fra Ikast, men en medløber fra SAS-Arena, men jeg forstår simpelthen ikke den arrogance de GAMLE fra Ikast fører sig frem med.?

Ikast mener måske at de skal styre BW?

Bare en tanke.

Besvar