http://www.bold.dk/nyt/?vis=73305
Katastrofe!
Ja så blev vi da lige lovligt tynde på backpaldserne.
Leon skadet
-
Vinding
Re: Leon skadet
Kan Daugaard erstatte ham?
Jeg kan ikke huske i hvilken side han spillede, men han havde altid et godt figther hjerte.
Vinding
Jeg kan ikke huske i hvilken side han spillede, men han havde altid et godt figther hjerte.
Vinding
-
Fc-Arne
Tjaa, Daugaard spillede højre back, mens vi havde Lindkvist på venstre(højre som foretrukne).
Juelsgaard burde have meritterne til, at få chancen...Det lød ellers som om, at han har gjort det udmærket på ungdomslandsholdet med et mål, for nylig i øvrigt. Alt andet end lige, så har vi jo Christoffer Poulsen, som så sandelig har gjort god figur, men Juelsgaard burde komme i betragtning inden for den nærmeste fremtid. Han er trods alt et af de talenter, som der må regnes for et af de største i klubben. Okay, Juelsgaard er 3. i rækken, men burde få chancen....
Juelsgaard burde have meritterne til, at få chancen...Det lød ellers som om, at han har gjort det udmærket på ungdomslandsholdet med et mål, for nylig i øvrigt. Alt andet end lige, så har vi jo Christoffer Poulsen, som så sandelig har gjort god figur, men Juelsgaard burde komme i betragtning inden for den nærmeste fremtid. Han er trods alt et af de talenter, som der må regnes for et af de største i klubben. Okay, Juelsgaard er 3. i rækken, men burde få chancen....
-
Hekler
ulvennen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Aaarhhh lad os nu se hvor slemt det i
> virkeligheden bliver..
Ja springerknæ, har betydet farvel til en del karrierer, men i hvert fald betyder det pause, nu og måske en del i fremtiden.
Pointen er at vi ikke er dækket ind på backpladserene og en skade eller karantæne, betyder omrokkeringer på holdet.
> Aaarhhh lad os nu se hvor slemt det i
> virkeligheden bliver..
Ja springerknæ, har betydet farvel til en del karrierer, men i hvert fald betyder det pause, nu og måske en del i fremtiden.
Pointen er at vi ikke er dækket ind på backpladserene og en skade eller karantæne, betyder omrokkeringer på holdet.
-
René
hmm - ikke for at være sortseer - men det er en skade, som har stoppet mange karrierer
-
Hekler
uschel Skrev:
> Mig bekendt er det en skade han før har haft. så
> intet nyt der
Der er sku da det nye i det at har er skadet igen. Og det på en landsholds tur.
> Mig bekendt er det en skade han før har haft. så
> intet nyt der
Der er sku da det nye i det at har er skadet igen. Og det på en landsholds tur.
-
uschel
mente bare at det er en skade han før har haft. på den måde intet nyt men du har da ret i at der er nyt i at han igen er skadet