DS vandt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

DS vandt

Indlæg af Mose »

Både junior og ynglinge kampene blev aflyst, men vi fik da en sejr til Danmarksserien.

Horsens-FCM 2 2-5

Hvem mon scorede?
Senest rettet af Mose 9. apr 2006, 08:40, rettet i alt 1 gang.

kopien

Re: DS vandt

Indlæg af kopien »

Akeem 3 kasser
Madsen og Elgen en enkelt hver..

Erik se dog mod vores angribere her.. de kan rent faktisk score!!!!

Mose

Indlæg af Mose »

'15 Martin Jungbloot
'38 Akeem Agbeta
'55 Claus Madsen
Martin Halle '60
Miki Rasmussen '65
'75 Akeem Agbeta
'80 Akeem Agbeta

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det kan de fleste på DS holdet gøre - det er jo ikke ligefrem superliga-niveau :-)

Men meget spændende med Akeem, som jo er en lille spiller, og der må jo trods alt også være store solide forsvarsspillere på DS

Mose

Indlæg af Mose »

Hvis det er så let at score på DS skulle Frank så ikke have chancen.

Jeg mener jeres forsvar af Frank er prisværdigt, men det ændrer ikke ved det faktum, at han er meget uskarp for tiden.

Lad ham dog finde selvtilliden på DS, hvor det er så nemt at score.

Kent

Indlæg af Kent »

Godt at se, at Claus Madsen er tilbage i aktion. Ud fra skadestuen at dømme har det nok lange udsigter med at få Simon P tilbage, så det er rart at en af vores kanter er ved at være klar igen.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det var ikke verdens mest seværdige kamp. Stærk blæst og regne hele kampen gjorde det til en uskøn affære. Men det var allerede efter 5 min. tydeligt at se at der var kæmpe forskel på de to hold. Et horsens hold som nok skal se frem til en sæson i kval rækken og et FCM2 hold der kiger op mod 2. div.

FCM startede med følgende opstilling:
Ola
Lindkvist, Jonas Dahl, Thinggard, Juelsgaard
Sivebæk, Rasmus hansen (C), Ragus, Madsen
Elgen, Akeem

I første halvleg var Horsens stort set ikke over midten, og de havde meget svært var at få den ud af eget felt pga. vinden. Fcm havde en del pæne chancer, men banen og specielt vejret, gjorde det usædvanligt svært at få holdt på bolden.

Da Elgen scorede efter 15 min. hvor han vristede sig fri og cool placere den forbi den fremstormende keeper, var det lige som om der faldt ro over FCM spillet og det var ikke et mål for lidt at være foran med to til halvleg.

I anden halvleg havde Horsens 10 min. hvor det kørte for dem og de fik sat FCM under pres. Det startede, med det der vist kun kan betegnes som et drop fra Ola. Han råber han har og bolden sejler ind over ham efteret frispark der bliver sat hovede på. Andet Horsens mål kunne ogs sagtens have væretundgået efter en stor Horsens chance får Jonas stoppet bolden på stregen og så glemmer han bare at sparke den væk. Fra sidelinjen virkede det som en evighed, hvo man kunne se en gul komme løbende til. Men det var altså store personlige fejl der bive lavet mål på.

FCM spillet til gengæld flød, masser af godt pasningsspil, når man ellers kunne få den ned på jorden. Hansen og Ragus var med i alt, og Akeem løb simpelthen fra alt og alle.

Det er en kamp det er sært at tage noget med fra pga. forholdene, men 3 point er vel heller ikke det ringeste.

Husk på der er DS igen på Onsdag kl. 19 på Ikast stadion mod Randers.
http://www.dbu.dk/sr/matchInfo.aspx?matchid=746177

YahooSeeker [Bot]

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Godt at se, at Claus Madsen er tilbage i aktion.
> Ud fra skadestuen at dømme har det nok lange
> udsigter med at få Simon P tilbage, så det er rart
> at en af vores kanter er ved at være klar igen.

Mandsen blev ellers klodset ned bagfra så det sang, og hele FCM bænke ar noget nervøse for om det var sket oget. Men heldigvis havde han haft fødderne fra jorden så det så værre ud end det var.

Martin J

Indlæg af Martin J »

Hehe... Mose, nu ved jeg ikke om du så kampen idag, eller om du generelt ser mange ds kampe. Men, det er altså ikke bare pære-let og score i en ds kamp, du får det jo til at lyde som om at de modstandere vi har, at de er helt til hundene. Når vi scorer på ds, så er det via hårdt arbejde og en vis portion dygtighed... Og ikke fordi jeg har noget imod frank, tværtimod, men hvis han viser samme indstilling som han gør i superligakampene, så scorer han sku ikke mange mål... Jeg skriver ikke dette for at svine dig, eller nogen anden, men bare lige for at indikere at danmarksserie fodbold altså ikke er så ringe som du går og forestiller dig... :-)

Det var alt herfra...;-)

- Elgen

Kent

Indlæg af Kent »

Hvordan ser det ud med Lindkvist? - Er han helt klar igen? - Har han mistet sin plads til Leon, eller er det for at få kamptræning han spiller på DS?

kopien

Indlæg af kopien »

Hey Elgen..

Tror nu Mose er temmelig ironisk i sit indlæg..

Og tror efterhånden mange er ved at synes Frank trænger til en tur på DS da han viser absolut INTET i sas liga kampene...

YahooSeeker [Bot]

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvordan ser det ud med Lindkvist? - Er han helt
> klar igen? - Har han mistet sin plads til Leon,
> eller er det for at få kamptræning han spiller på
> DS?
>
>

Nu spiler han højre back i DS kampen, som jo er hans favorit plads. Jeg tror ikke han spiller liga lige med det første, vi få ham sikert at se på DS onsdag også. Der mangler lidt timing efter min mening, men det er tydeligt at se det er en rutineret spiller som er på banen, også i en kamp som den idag.

Martin J

Indlæg af Martin J »

Okay... Jeg synes bare ikke at det lød sådan. Men jeg kan jo selvf. have taget fejl, for jeg kender ham ikke personligt. Så, men det var nu også bare for at komme med et lille indblik i hvordan ds fodbold foregår, det var såmænd ikke nogen personlig hetz... :-) Men har jeg fejlvurderet Mose's udtalelse, så skylder jeg ham selvf. en undskyldning...

- Elgen

Mose

Indlæg af Mose »

Mit indlæg var ironisk som et svar på Altorisos indlæg.

Jeg ser da en del DS bold og er enig i dine betragtninger. Ingen sure miner herfra, særligt ikke hvis du sparker os i 2. div.

At få et hold i 2. div kunne redde lidt af denne triste sæson.

PS: Hvordan var Agbetus indsats? Kan godt selv se han scorede tre kasser.

Martin J

Indlæg af Martin J »

Fair nok Mose... Jeg undskylder hermed.. :-) Jamen Akeem gør det godt idag, han udnytter virkelig hans hurtighed, og dribleevne. Så fortsætter han på denne måde, så ender det med at han render med topscorer værdigheden. ( hvilket jeg egentlig havde tænkt mig at jeg skulle have.. ;-) ) Ej, men det er jo dejligt når begge angribere kan score... Vi skal bare blive ved med at vise Erik, at hvis de tre angribere på førsteholdet ikke snart kommer i sving, jamen så er vi i hvert fald klar til at knokle for sagen.. Sådan har jeg det i hvert fald.. :-)

- Elgen

Besvar