Har lige modtaget tips-bladet idag og kunne læse lidt om Habib Khan Mohammed. Der står han skulle være i lovende talent. Nogen som har set ham spiller ?? Er han et talent ??
Habib er med på siden der omhandler at der skulle være lange udsigter til at få en zlatan på det danske landshold, da de har svært ved at blive statsborger, i forhold til sverige. Ham og Mustafa Ahmed Hassan fra Brøndby nævnes som nogle af dem, som kunne få svært ved det, hvis reglerne for statsborgerskab strammes. Er han så god at han overhovedet kan nævnes i sammenhæng med så stor en spiller som zlatan
og hvad med Winston Reid ?? Har hørt mange positive ting om ham ... en mulighed i forsvaret i fremtiden ??
Habib Khan Mohammed ??
-
A.MiCCelSen
Habib Khan Mohammed ??
Senest rettet af A.MiCCelSen 15. nov 2005, 14:30, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Habib Khan Mohammed ??
ved ikke med statsbrogskab, men zakaria sagde lige at habib er blevet skadet under træning så han kan ik spil i morgen 
-
Peter Ross
Så det betyder, at Jude starter inde ?
Det bliver ikke kønt, kan jeg næsten love... Det er ikke for sjovt, at han bliver sendt hjem inden for en overskuelig fremtid...
Peter Ross - Åhhh nej !
Det bliver ikke kønt, kan jeg næsten love... Det er ikke for sjovt, at han bliver sendt hjem inden for en overskuelig fremtid...
Peter Ross - Åhhh nej !
-
W4ever
Jeg glæder mig til at se Ross på banen,
for han kan åbentbart gøre det bedre end Jude`
W4ever- ROSS PÅ BANEN!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Wiwe har talt !!