Det kan jo næppe blive færre. Det så også ud til at han humpede ud af banen i søndags - man må ikke håbe han har forværret en skade.
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232248/
Det siger vel også en del om tilliden til de øvrige angribere i truppen, at ER foretrække en DN på 60% fremfor dem...
Det lugter lidt at at der skal findes en ny angriber i sommerpausen, der kan tilføre den nødvednige bredde.
Kent
DN lover flere mål...
-
René
Re: DN lover flere mål...
yes - hvilket også blev bekræftet af Erik R i HF i går. En målfarlig og hurtig angriber var ønsket.
Som angivet i anden tråd - mit bud er Højer
Som angivet i anden tråd - mit bud er Højer
-
YahooSeeker [Bot]
Re: DN lover flere mål...
Generelt vil jeg mene det er en fornøjelse at se den måde David giver sig 110% på i hver kamp. Jeg kan godt leve med at David ikke laver så mange mål, hans indstilling gør samtlige medspillere bedre, og jeg mener faktisk også at kunne fornemme at folk på SAS Arena godt kan li at se en spiller give ALT hvad han har i sig.
Personlgt bliver jeg irriteret når jeg ser spillere, som tjener gocd penge ikke give sig 100 procent, men det er aldrig noget man skal frygte md David, han slider og slæber for holdet, klubben og brandet FCM! Er det bare mig, eller gør David en stolt som FCM'er?
Ph
Personlgt bliver jeg irriteret når jeg ser spillere, som tjener gocd penge ikke give sig 100 procent, men det er aldrig noget man skal frygte md David, han slider og slæber for holdet, klubben og brandet FCM! Er det bare mig, eller gør David en stolt som FCM'er?
Ph