Jeg har vist nævnt det før. Olsson spillede hele 443 minutter under Riddersholm, svarende til lidt under 5 hele kampe. 0 mål. 0 assists. http://www.superstats.dk/spillere/spill ... =2014/2015tatoo skrev: Du arbejder meget med statistikker, og det kan man ikke bruge til ret meget. Jeg ser mere på udviklingen hos den enkelte spiller og for den sags skyld også træneren. Olsson har absolut ingen selvtillid, og det kan der jo være mange årsager til bl.a. spilletid og tillid fra JT. Han er 21 år, og kommer fra Arsenal og spiller U21 for Sverige. Har vi ikke investeret i ham for at tjene lidt penge på sigt. Nu går det lige modsat, og det ser også ud til at det er problemet med de øvrige jeg nævner. Jeg kan ikke huske hvor meget han spillede under Riddersholm, men han var bedre end han er nu.
Personligt mener jeg ikke, at nogle indhop her og der, er noget seriøst grundlag at vurdere en spiller på. Mener også man fra FCMs side plejer at sige noget i stil med, at unge spillere skal have omkring 30 kampe for at man kan vurdere om de har niveauet til SL. Ergo mener jeg, at dit grundlag for at udtale dig om Olssons udvikling fra Glen til Thorup er ekstremt tyndt.