Europa League 2012 - 2013
Re: Europa League 2012 - 2013
Kom så... vi får lige 5+ min lagt til og så tager vi dem 
Det er vist for sent nu.Kent skrev:Nu skal det andet mål snart komme, hvis der skal være spænding om det... Gad vide om Bak ikke er kommet ind som target-man i front.
Men man må da sige det isoleret set er et mere end godkendt resultat hvis man tager gennemsnitsalderen og antallet af superligakampe på de startende in mente
Og så scorer bak self!Spicker skrev:Det er vist for sent nu.Kent skrev:Nu skal det andet mål snart komme, hvis der skal være spænding om det... Gad vide om Bak ikke er kommet ind som target-man i front.
Men man må da sige det isoleret set er et mere end godkendt resultat hvis man tager gennemsnitsalderen og antallet af superligakampe på de startende in mente
Spændene til det sidste!!!
Kom så for helvede - lav en FCK!
lige et mål fra Jude til at slutte af på 
Hjørne til young boys.
Spicker skrev:Hjørne til young boys.
Hjørne til os!
Spicker skrev:Spicker skrev:Hjørne til young boys.
Hjørne til os!
Og det er slut
Slut. Ærgerligt at vi tabte hovedet på hjemmebane. Mere end godkendt i returen.
Slut... Damn tæt på... Uden at have set kampen, kan man sige vi fald med æren i behold og holdt nullet.
God indsats.
God indsats.
En ting jeg kom til at tænke på...
Lidt vovet at sætte sly til at sparke straffe er det ikke, eller er det bare mig?
Han virker ikke til at være god i de pressede situationer på banen (selvom han er blevet meget bedre).
Lidt vovet at sætte sly til at sparke straffe er det ikke, eller er det bare mig?
Han virker ikke til at være god i de pressede situationer på banen (selvom han er blevet meget bedre).
Kunne også se at han sparkede frispark. I live scoren virkede han ret aktiv, kan være han har spillet en kanon kamp.Spicker skrev:En ting jeg kom til at tænke på...