Debatside.dk
Re: Debatside.dk
Jeg er også kæmpe fan af Glen Riddersholm, ingen tvivl om det!
Vi ser det jo desværre også, at når en træner fra superligaen får chancen i andre ligaer, så har de ikke ligefrem succes. Udlandet efterspørger heller ikke ligfrem danske trænere.
Jeg tror egentlig de danske trænere er dygtige nok. Men vi trænger til inspiration udefra, før vi for alvor kan slå igennem i de europæiske kampe.
FCK var en stor joke indtil en vis Roy Hodgson tog over.
Vi ser det jo desværre også, at når en træner fra superligaen får chancen i andre ligaer, så har de ikke ligefrem succes. Udlandet efterspørger heller ikke ligfrem danske trænere.
Jeg tror egentlig de danske trænere er dygtige nok. Men vi trænger til inspiration udefra, før vi for alvor kan slå igennem i de europæiske kampe.
FCK var en stor joke indtil en vis Roy Hodgson tog over.
2.feb i tråden "Guldkampen" citat dig:jonas386 skrev:Jeg husker dog ikke jeg har sagt det var utopi, men jeg mener stadig danske hold mangler et stykke. FCK er ikke noget at råbe hurra for, i er svækkede (trodsalt) og vi mangler også noget klasse ifht sidste sæson.Mike80 skrev:Så fik fik AaB Jonas sgu ret da han i sin tid gav udtryk for, at et dansk hold skulle klare sig gennem cl-kval med de mulige modstandere var rent utopi! Ret skal være ret.. Så godt set Jonas! Man kan vel ikke kalde det en skuffelse når videre deltagelse alligevel var utopi...
Mike
Mesteren skal spille CL-CHQ3. Her vil man kunne møde mestrene fra Schweiz og Cypern samt mestrene fra de lande, der er dårligere rangeret end Danmark (vinderne af CL-CHQ2).
Taber man CL-CHQ3 deltager man i EL-Q4 og får altså en ekstra chance for EL gruppespil.
Vinder man CL-CHQ3 er man videre til CL-CHQ4 (aka play off for mestre, her deltager kun de ti vindere af CL-CHQ3) og er sikker på at deltage i enten CL eller EL gruppespil. Vinder man CL-CHQ4 er man i CL gruppespil, taber man CL-CHQ4 er man i EL gruppespil.
Og i play-off'en er modstanden også deraf sværere. Derfor ser jeg det som utopi at et dansk hold at man klarer sig igennem der.
Citat slut.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
http://nordjyske.dk/sport/forventninger ... 56/15/1547
AaB Classic medie udmelding! Se lige hvor gode de andre er så tager vi bare en kamp af gangen, og håber på vi kan blive nr. 6! Forudsætningerne er slet ikke til mere for alle andre har jo købt meget mere og dyrere end os, så kig på dem istedet... GAAAAAB!!
Enevoldsen, Helenius og Jøhnson kunne man vil godt tillade sig at kalde et halv aggressivt vindue alle andre steder end Nordjylland.. Kedeligt...
Mike
AaB Classic medie udmelding! Se lige hvor gode de andre er så tager vi bare en kamp af gangen, og håber på vi kan blive nr. 6! Forudsætningerne er slet ikke til mere for alle andre har jo købt meget mere og dyrere end os, så kig på dem istedet... GAAAAAB!!
Enevoldsen, Helenius og Jøhnson kunne man vil godt tillade sig at kalde et halv aggressivt vindue alle andre steder end Nordjylland.. Kedeligt...
Mike
Mike80
- FCM Fan nr. 1
Tror sq der er Jonas alias MR123, der står bag!!FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad så Aalborg???
Ja, det passer jo også med jeg hedder Larsoros skrev:Tror sq der er Jonas alias MR123, der står bag!!FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad så Aalborg???
Det er iøvrigt rimelig åbenlyst en joke. Det satser jeg på alle kan se.
......og det faldt dig slet ikke ind, at det kunne være en joke fra min side??jonas386 skrev:Ja, det passer jo også med jeg hedder Larsoros skrev:Tror sq der er Jonas alias MR123, der står bag!!FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad så Aalborg???
Det er iøvrigt rimelig åbenlyst en joke. Det satser jeg på alle kan se.
Jo da. Derfor blinkesmileyen.
Grunden til jeg følte behov for at skrive det var en joke skyldes det lignede noget fra Admin Jensen eller noget i samme stil.
Grunden til jeg følte behov for at skrive det var en joke skyldes det lignede noget fra Admin Jensen eller noget i samme stil.
Mike, du får lige et thumbs up herfra
Imponerende du har tålmodighed til at deltage på debatside, hvor der allerede inden topic er dannet konsensus om at vi nogle svin, mens AaB derimod er perfekte.
Imponerende du har tålmodighed til at deltage på debatside, hvor der allerede inden topic er dannet konsensus om at vi nogle svin, mens AaB derimod er perfekte.
Imponerende så meget tid og energi Aabs fans bruger, på at tale om FCM. Til sammenligning har vi næsten aldrig debatter om Aab..
Aab? Øhh hvad er det?Ravnen skrev:Imponerende så meget tid og energi Aabs fans bruger, på at tale om FCM. Til sammenligning har vi næsten aldrig debatter om Aab..
Hele den tråd er bare vildt pinligDanne skrev:Mike, du får lige et thumbs up herfra![]()
Første gang jeg kom ind på debatside, må jeg indrømme at jeg tænkte: det er løgn. En virksomhed som AaB A/S kan da på ingen måde acceptere at blive associeret med et menneskesyn a'la det der. Det klinger ufatteligt hult, når man ser AaB A/S's spillere deltage i eksempelvis Giv racismen det røde kort, når man samtidigt ikke rent ud sagt tager afstand fra udgydelserne deroppe.
Det er jo "alt" de kan opfinde perfiditeter om: hudfarve, tandstilling, håret, boligforhold, ægteskab, navn...you name it. Og mon ikke også Pusic's erklærede tro også nok før eller senere skal få en sæk fækalier hældt ud over sig.
For min egen sindsros skyld surfede jeg lidt rundt på andre fanfora for at se, om det bare er mig der er for gammel (underforstået: ikke skriver noget, jeg ikke også vil sige ansigt til ansigt). Men det er det jo ikke.
Der er ingen andre steder, der er ingen andre grupperinger, hvor en så markant gruppe går så langt over grænsen. Der er fjolser alle steder, selvfølgelig er der det, men som oftest er der så meget selvjustits, at de pågældende hurtigt klappes på plads eller ties ihjel.
Men for at vende tilbage til starten: Hvor der er mennesker er der abnorm adfærd, og det kunne forekomme plausibelt at mene, at AaB's fangruppering har opslugt en forholdsvist stor andel af de abnorme nordjyder og vendelboere i forhold til fodboldhold i andre landsdele.
De det har det største problem er dog efter min mening Aktieselskabet Aalborg Boldspilleklub - for at tie stille er det samme som at acceptere.
/Lars
Det er jo "alt" de kan opfinde perfiditeter om: hudfarve, tandstilling, håret, boligforhold, ægteskab, navn...you name it. Og mon ikke også Pusic's erklærede tro også nok før eller senere skal få en sæk fækalier hældt ud over sig.
For min egen sindsros skyld surfede jeg lidt rundt på andre fanfora for at se, om det bare er mig der er for gammel (underforstået: ikke skriver noget, jeg ikke også vil sige ansigt til ansigt). Men det er det jo ikke.
Der er ingen andre steder, der er ingen andre grupperinger, hvor en så markant gruppe går så langt over grænsen. Der er fjolser alle steder, selvfølgelig er der det, men som oftest er der så meget selvjustits, at de pågældende hurtigt klappes på plads eller ties ihjel.
Men for at vende tilbage til starten: Hvor der er mennesker er der abnorm adfærd, og det kunne forekomme plausibelt at mene, at AaB's fangruppering har opslugt en forholdsvist stor andel af de abnorme nordjyder og vendelboere i forhold til fodboldhold i andre landsdele.
De det har det største problem er dog efter min mening Aktieselskabet Aalborg Boldspilleklub - for at tie stille er det samme som at acceptere.
/Lars
Dobbeltpost. Beklager
Jeg var første gang på debatside i aftes. Jeg er målløs! Simpelthen!!LarsG skrev:Første gang jeg kom ind på debatside, må jeg indrømme at jeg tænkte: det er løgn. En virksomhed som AaB A/S kan da på ingen måde acceptere at blive associeret med et menneskesyn a'la det der. Det klinger ufatteligt hult, når man ser AaB A/S's spillere deltage i eksempelvis Giv racismen det røde kort, når man samtidigt ikke rent ud sagt tager afstand fra udgydelserne deroppe.
/Lars
Men jeg var også målløs i foråret over den Tsunami - med epicenter i Ålborg - af tilsvining af vores klub med Glen Riddersholm og Claus Steinlein i første række, som man tillod på bold.dk. Det har nærmest mejslet sig fast. Helt galt gik efter 0-0 i Esbjerg, hvor Riddersholm kom til at kalde EfB "forårets hold" - da deltog selv moderator i tråden!
Til sidst fik de endog taletid her i Ulvegraven..... Jeg håber Admin bremser det i år, hvis det gentager sig.
Du har ret. Det er AaBs problem. Men det er ingen køn historie om AaB, at de accepter sligt. Jeg synes vi ulve helt skal holde os helt derfra. Der er jo ikke tale om et 'debatforum' - snarere er det et forum, hvor man stiltiende accepterer udtalelser, der er tæt på (eller over) kanten af både racisme- og injurielovgivningen.