FCK - FCM
-
Chap
Re: FCK - FCM 2-1
Utroligt at vi ALTID skal være så fucking ringe til at dække op på modstanderens dødbolde!
-
Hausser
Magter man ikke at træne noget så elementært, så har trænerne ikke fortjent deres løn og det mener jeg dybt seriøst. 10 mål i 9 kampe, hold da kæft hvor er det ringe!
-
Jydepower
Det er bestemt ikke ufortjent! FCK har haft alt i anden halvleg, og vi skal være glade for at vi ikke er bagud med 3-1 !
-
rasmusronnebech
nej ved jeg godt, var bare rimligt frustreret lige da jeg skrev det(: stadig god insats af fcm
-
Peter Ross
Re: FCK - FCM
Vi dør med støvlerne på, men for helvede hvor koger Thyge og Jude i de sidste minutter! Det er ikke godt nok, at smide 2-3 gode dødbolde/indkast væk de sidste 5 minutter, fordi kvaliteten i udførslen er for dårlig, eller fordi man vælger at stille sig offside!
Det er for helvede snart på tide, de lærer at dække op på defensive dødbolde! Jeg tør ikke tænke på, hvor mange point det har kostet i foråret, men et gæt vil være 5-10 point, hvilket er utilgiveligt, når vi ser på gennemsnitshøjden i truppen! Det hjælper omvendt ikke meget, når Christopher Poulsen står og koger gang på gang, han kan i hvert fald ikke sige sig fri fra indblanden i begge dagens mål.
Men op på hesten igen, det går den rette vej!
Peter Ross
Det er for helvede snart på tide, de lærer at dække op på defensive dødbolde! Jeg tør ikke tænke på, hvor mange point det har kostet i foråret, men et gæt vil være 5-10 point, hvilket er utilgiveligt, når vi ser på gennemsnitshøjden i truppen! Det hjælper omvendt ikke meget, når Christopher Poulsen står og koger gang på gang, han kan i hvert fald ikke sige sig fri fra indblanden i begge dagens mål.
Men op på hesten igen, det går den rette vej!
Peter Ross
-
Dondy
Re: Flot kamp
Synes ikke også det er utroligt ærgeligt at vi ikke får mindst 1 point idag som jeg synes vi fortjener.
Vi kæmper godt, har et aggresivt presspil som vi ikke har haft længe og er faktisk lige så gode som Fck idag.
Jeg synes det var rigtigt dejligt at se Florescu idag, godt nok er Albæk god, men Florescu er bare nr 1. Jeg tror efterhåden at vi bør spille med Thyge-Florescu sammen når vi møder de svagere hold og så to angribere. På den måde får vi sku en mega farlig og dominerende midtbane, men nok om det.
Vil også give ros til thomasberg idag og sige hans holdopstilling og taktik holdt flot, men vi var desværre uheldige ikke at have kræfterne og heldet til sidst.
Vi kæmper godt, har et aggresivt presspil som vi ikke har haft længe og er faktisk lige så gode som Fck idag.
Jeg synes det var rigtigt dejligt at se Florescu idag, godt nok er Albæk god, men Florescu er bare nr 1. Jeg tror efterhåden at vi bør spille med Thyge-Florescu sammen når vi møder de svagere hold og så to angribere. På den måde får vi sku en mega farlig og dominerende midtbane, men nok om det.
Vil også give ros til thomasberg idag og sige hans holdopstilling og taktik holdt flot, men vi var desværre uheldige ikke at have kræfterne og heldet til sidst.
-
Hausser
1 mod Vejle = 0 point
3 mod AaB = 3 point
2 mod FCK = 3 point
2 mod AGF = 0 point
1 mod BIF = 2 point
8 Point er hvad dødboldene har kostet os i foråret, 10 mål i 9 kampe, det er simpelthen bare ikke godt nok og trænerne fejler fuldstændigt på den front. Det SKAL kunne lade sig gøre at træne det her bedre! Nu har TT givet en fridag, så må det også være på plads at inddrage en og få det her på plads! Kan man ikke få det her på plads, så mon søge et andet arbejde, dødbolde står altså på side ét i trænerhåndbogen!
Ellers en opløftende indsats hvor vi specielt i første halvleg gør det rigtigt godt, anden halvleg blir vi lidt for bange for at spille bold og vil for lidt fremad banen og det bekræfter statistikken også, 0 skud på mål i en hel halvleg er ikke godt nok. Mentalt står vi dog distancen og det var rigtigt godt at se.
3 mod AaB = 3 point
2 mod FCK = 3 point
2 mod AGF = 0 point
1 mod BIF = 2 point
8 Point er hvad dødboldene har kostet os i foråret, 10 mål i 9 kampe, det er simpelthen bare ikke godt nok og trænerne fejler fuldstændigt på den front. Det SKAL kunne lade sig gøre at træne det her bedre! Nu har TT givet en fridag, så må det også være på plads at inddrage en og få det her på plads! Kan man ikke få det her på plads, så mon søge et andet arbejde, dødbolde står altså på side ét i trænerhåndbogen!
Ellers en opløftende indsats hvor vi specielt i første halvleg gør det rigtigt godt, anden halvleg blir vi lidt for bange for at spille bold og vil for lidt fremad banen og det bekræfter statistikken også, 0 skud på mål i en hel halvleg er ikke godt nok. Mentalt står vi dog distancen og det var rigtigt godt at se.
-
Ravnen
Re: Flot kamp
Jeg synes også vi fortjente et point fra den kamp. Det var en god kamp fra vores side, og det var rigtig lækkert at have Florescu tilbage, han er nu fantastisk som igangsætteren. Thyge kom også mere til sin ret end længe set, og selv Marcic slap fornuftigt fra det. Ærgeligt vi ikke fik det point, vi kan ikke bruge kampen til ret meget, andet end at Florescu og Jessen kom ind og gjorde det rigtig godt.
-
Hekler
LORT
Du tager pis på mig???
Synes du vi spiller godt???
Og Thyge, han kan åbenbart ikke spille sig af holdet, det er fandeme ringe idag, Hver eneste gang han er i billedet ser man ham lunte rundt. Han har én spidskompetanse, og det er evnen til at løbe, hvis han ikke gør en forskel der, er der INGEN grund til at have ham med.
Igen i perioder masser af individueller præstationer der er over middel: Leon Folrescu, Ipsa.... men intet hænger sammen.
Synes du vi spiller godt???
Og Thyge, han kan åbenbart ikke spille sig af holdet, det er fandeme ringe idag, Hver eneste gang han er i billedet ser man ham lunte rundt. Han har én spidskompetanse, og det er evnen til at løbe, hvis han ikke gør en forskel der, er der INGEN grund til at have ham med.
Igen i perioder masser af individueller præstationer der er over middel: Leon Folrescu, Ipsa.... men intet hænger sammen.
-
Peter Ross
Re: LORT
Spillet bliver forsøgt bygget op, der er masser af små kombinationer i sær i højre side, hvor Leon bliver spillet fri til en del muligheder for indlæg i 1. halvleg, spillet bliver vendt fra side til side, og begge backs kommer med frem. At sige det ikke er positive takter i forhold til de seneste kampe, er at være forholdsvis negativ, vil jeg mene...
Peter Ross
Peter Ross
-
Jydepower
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> 3 mod AaB = 3 point
Beklager, men det er kun 2 mål .. det første Aab mål, var tilfældigheder..
Men jeg gider ikke diskutere de dødbolde mere..
1) Kæmpe problem
2) Koster i næsten alle vores kampe
3) Vi kan ikke blive andet end i dårligt humør.
Men hvad angår spillerne, så blev jeg meget positivt overrasket over en del spillere i dag!
Raska - Kom rigtig godt ud på de dødboldene og var prisgivet ved begge mål.
Ipsa og Califf - de spillede den rigtig godt op ad banen i forhold til normalt. Hele vores spil var meeeeget mere teknisk i dag .. det hele starter i forsvaret. De har et problem, de står langt fra hinanden så Santin / Nordstrand / Ailton (m.v.) får muligheden for at løbe ind i mellem Ipsa og Califf hvilket giver FCK nogle unødvendige chancer.
Marcic - Han var rigtig godt i sin boldomgang, og lavede sådan set ikke nogen fejl, nu mangler vi bare at få ham længere op ad banen!!
Leon J - Jeg trækker mine ord i mig igen. Han viste vilje - præcise indlæg - offensiv og defensive krafter - fysisk stærk .. Han skal nok blive til noget.
Florescu - Efter så lang tid uden 1. holdsbold, at han formår at yde den indsats og binde forsvar og angreb sammen, er så fremragende .. Dejligt <3
.. Esbjerg, vind tak. Så er vi klar til næste runde med samba og 3 point!
-------------------------------------------------------
> 3 mod AaB = 3 point
Beklager, men det er kun 2 mål .. det første Aab mål, var tilfældigheder..
Men jeg gider ikke diskutere de dødbolde mere..
1) Kæmpe problem
2) Koster i næsten alle vores kampe
3) Vi kan ikke blive andet end i dårligt humør.
Men hvad angår spillerne, så blev jeg meget positivt overrasket over en del spillere i dag!
Raska - Kom rigtig godt ud på de dødboldene og var prisgivet ved begge mål.
Ipsa og Califf - de spillede den rigtig godt op ad banen i forhold til normalt. Hele vores spil var meeeeget mere teknisk i dag .. det hele starter i forsvaret. De har et problem, de står langt fra hinanden så Santin / Nordstrand / Ailton (m.v.) får muligheden for at løbe ind i mellem Ipsa og Califf hvilket giver FCK nogle unødvendige chancer.
Marcic - Han var rigtig godt i sin boldomgang, og lavede sådan set ikke nogen fejl, nu mangler vi bare at få ham længere op ad banen!!
Leon J - Jeg trækker mine ord i mig igen. Han viste vilje - præcise indlæg - offensiv og defensive krafter - fysisk stærk .. Han skal nok blive til noget.
Florescu - Efter så lang tid uden 1. holdsbold, at han formår at yde den indsats og binde forsvar og angreb sammen, er så fremragende .. Dejligt <3
.. Esbjerg, vind tak. Så er vi klar til næste runde med samba og 3 point!
-
Hausser
Re: LORT
Selvfølgelig var der da fremgang, jeg kan knapt nok huske vi har spillet så god en halvleg som den første halvleg vi spillede mod FCK.
Taktikken fungerede og for første gang fungerede vores presspil tilfredsstillende, bortset fra nogle få situationer i anden halvleg hvor forsvaret lader sig for nemt overspille, så giver vi stort set intet væk..
Taktikken fungerede og for første gang fungerede vores presspil tilfredsstillende, bortset fra nogle få situationer i anden halvleg hvor forsvaret lader sig for nemt overspille, så giver vi stort set intet væk..