FCM - FCN
-
forzafcm
2 Capoer!!!
Havde det mod AaB engang, men kan vi ikke have det fremover i hver kamp, det vil gavne stemningen vildt meget, som det også gjorde mod AaB.
Får capoerne løn?
Får capoerne løn?
-
Hekler
Re: 2 Capoer!!!
Der er ingen Capo fast, der er ingen der vil melde sig og tage ansvaret for det så det er forskellige fra gang til gang.
Det samme med trommen, der er ingen fast, der siger de kommer hver gang.
Det samme med trommen, der er ingen fast, der siger de kommer hver gang.
-
BW 4108
Trommen
Nu når Hekler nævnede trommen.
Personen der holdte trommen i første halveg var virkelig ringe ( no offence ) men det var altså ikke godt.
Bla trommende personen ALT for hårdt, enten var det fordi at stemningen var så ringe at trommen totalt overdøvede det hele, jeg stod virkelig og frygtede at trommen ville gå klart hjem til tvseerne. Måske skulle man overveje at tromme nær så hårdt, Nordea tribunen kan jo stadig høre det.
Personen der holdte trommen i første halveg var virkelig ringe ( no offence ) men det var altså ikke godt.
Bla trommende personen ALT for hårdt, enten var det fordi at stemningen var så ringe at trommen totalt overdøvede det hele, jeg stod virkelig og frygtede at trommen ville gå klart hjem til tvseerne. Måske skulle man overveje at tromme nær så hårdt, Nordea tribunen kan jo stadig høre det.
-
forzafcm
Capoerne må lige aftale det. Hvis de er to hver gang, gider de godt at melde sig. En Capo-plan vil være værd at tage op!
-
Jydepower
2 Capoer - Ingen tvivl. Det fungere bedst.
1 ny trommeslager - dette er ikke fordi jeg pisser på dem der har gjort det ind til videre, men hverken den ene eller anden, har rytme nok i kroppen.
Ang. det med at slå i gennem.. for alt i verden skal de slå alt det de kan! Det lyder meget mere vildt på banan og ja.. det lyder som om der er noget vilje bag det der sker på tribunen.
1 ny trommeslager - dette er ikke fordi jeg pisser på dem der har gjort det ind til videre, men hverken den ene eller anden, har rytme nok i kroppen.
Ang. det med at slå i gennem.. for alt i verden skal de slå alt det de kan! Det lyder meget mere vildt på banan og ja.. det lyder som om der er noget vilje bag det der sker på tribunen.
-
kopien
altså nu er det jo voldsomt nemt at sidde og efterlyse flere på capotårnet og en ny trommeslager osv, men faktum er at der sku ikke er nogen der gider stå med trommen hver gang eller på capotårnet.. så mit bud må være at støtte op omkring dem der er der lige nu...
jeg vil godt give jer ret i jeres kritik da jeg til tider selv står og krummer tæer over forskellige ting der sker på tribunen... men det er da en smule sigende at Morten i søndags stod med både trommen og mikrofonen:-S
i øvrigt, til en kamp som mod fcn kan man vist godt nøjes med megafonen:-)
mit indlæg har ikke til hensigt at svine nogen eller lave den sædvanlige "hvad gør i selv" - indlæg, blot en konstatering af at da jeg havde med tingene at gøre var det ikke lige fordi folk stod klar i kulissen til at overtage hverken tromen eller capo-tjansen...
håber da det har ændret sig for i så fald vil jeres kritik klinge knapt så hult...
kopi..
jeg vil godt give jer ret i jeres kritik da jeg til tider selv står og krummer tæer over forskellige ting der sker på tribunen... men det er da en smule sigende at Morten i søndags stod med både trommen og mikrofonen:-S
i øvrigt, til en kamp som mod fcn kan man vist godt nøjes med megafonen:-)
mit indlæg har ikke til hensigt at svine nogen eller lave den sædvanlige "hvad gør i selv" - indlæg, blot en konstatering af at da jeg havde med tingene at gøre var det ikke lige fordi folk stod klar i kulissen til at overtage hverken tromen eller capo-tjansen...
håber da det har ændret sig for i så fald vil jeres kritik klinge knapt så hult...
kopi..
-
micha_el
Re: Capo- Regler
jeg syns vi skal støte dem der vil gøre nå for fcm-bw de bruger en masse af ders tid på det
og i søndag syns jeg morten skal ha en stor hånd da han både tog tåne og tromme
og i søndag syns jeg morten skal ha en stor hånd da han både tog tåne og tromme
-
MadsBS
micha_el Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg syns vi skal støte dem der vil gøre nå for
> fcm-bw de bruger en masse af ders tid på det
>
> og i søndag syns jeg morten skal ha en stor hånd
> da han både tog tåne og tromme
Ja og ikke mindst at han ikke gav helt op. Men okay; han havde jo de 4 andre, som der har været tale om tidligere;-) Hoho.
> jeg syns vi skal støte dem der vil gøre nå for
> fcm-bw de bruger en masse af ders tid på det
>
> og i søndag syns jeg morten skal ha en stor hånd
> da han både tog tåne og tromme
Ja og ikke mindst at han ikke gav helt op. Men okay; han havde jo de 4 andre, som der har været tale om tidligere;-) Hoho.
-
Jydepower
Ja. Der stod en eller anden idiot i grå trøje og råbte alt hvad han kunne :s ?! Det lød helt sindsygt, bar alle gjorde sådan.. nååår ja det var mig
Seriøst en LORTE STEMNING 
-
micha_el
Re: FCM - FCN
men nå nok snak om det vi må jo bar vis til agf kampen sådan vi kan vis hvad vi kan på noreda
-
MadsBS
Jydepower Skrev:
> Ja. Der stod en eller anden idiot i grå trøje og
> råbte alt hvad han kunne :s ?! Det lød helt
> sindsygt, bar alle gjorde sådan.. nååår ja det var
> mig
Seriøst en LORTE STEMNING 
Ja, og der stod en langhåret idiot i sort, der ikke lukkede munden i mere end 5 sekunder af gangen. Uh.Det må være mig..
Ej vi må bare slå fast at stemningen er nedadgårende. Jeg synes at det er direkte pinligt!!
> Ja. Der stod en eller anden idiot i grå trøje og
> råbte alt hvad han kunne :s ?! Det lød helt
> sindsygt, bar alle gjorde sådan.. nååår ja det var
> mig
Ja, og der stod en langhåret idiot i sort, der ikke lukkede munden i mere end 5 sekunder af gangen. Uh.Det må være mig..
Ej vi må bare slå fast at stemningen er nedadgårende. Jeg synes at det er direkte pinligt!!