Randers - FCM
-
Altoriso
Re: Holdets rygrad
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ok, at sætte spørgsmålstegn ved Erik Rasmussens
> postion er latterligt, syntes han er en
> fremragende træner.
Jeg er helt enig, og jeg ser også udsagnet som et af disse udsagn, der skal gemmes til en anden dag - feks kunne det jo komme efter 5-0 over Brøndby
> Mener dog ham og resten af trænerteamet har stor
> andel i det her nederlag, Røll mener jeg er en
> blunder af næsten historisk format.
Har kommenteret dette med følgende længere nede:
"Jeg synes at du fokuserer alt for meget på Røll ....
Det virker som om du lige skal finde en syndebuk
At han skulle være skyld i det første mål som du skriver tidligere kan jeg altså ikke helt se
Jeg er dog enig at han ( lige som alle andre midtbanespillere ) slet, slet ikke kunne være sin indsats bekendt !"
> Ok, at sætte spørgsmålstegn ved Erik Rasmussens
> postion er latterligt, syntes han er en
> fremragende træner.
Jeg er helt enig, og jeg ser også udsagnet som et af disse udsagn, der skal gemmes til en anden dag - feks kunne det jo komme efter 5-0 over Brøndby
> Mener dog ham og resten af trænerteamet har stor
> andel i det her nederlag, Røll mener jeg er en
> blunder af næsten historisk format.
Har kommenteret dette med følgende længere nede:
"Jeg synes at du fokuserer alt for meget på Røll ....
Det virker som om du lige skal finde en syndebuk
At han skulle være skyld i det første mål som du skriver tidligere kan jeg altså ikke helt se
Jeg er dog enig at han ( lige som alle andre midtbanespillere ) slet, slet ikke kunne være sin indsats bekendt !"
-
Ravnen
Re: Karakterer
Røll er ikke syndebuk, det er trænerne fordi de brugte ham der, det var tydeligt allerede fra starten at vi led voldsomt under at Femi var ude, og trænerteamet gjorde Røll en bjørnetjeneste ved at sætte ham ind i stedet for Femi for det evner Røll på ingen måde. Derfor kom Røll til at se ufattelig dårlig ud, og det samme med holdet og spillet.
Men hvor kan vi bruge Røll, han er for langsom til at spille fløj, ikke fysisk stærk nok til at være angriber. Det eneste han kan bruges til er som Michael Hansen, at lægge forrest i en diamant uden defensive pligter. Men Røll virker langt fra fordums styrke, og som vi spiller har vi egentlig slet ikke brug for en spiller af hans type.
Men hvor kan vi bruge Røll, han er for langsom til at spille fløj, ikke fysisk stærk nok til at være angriber. Det eneste han kan bruges til er som Michael Hansen, at lægge forrest i en diamant uden defensive pligter. Men Røll virker langt fra fordums styrke, og som vi spiller har vi egentlig slet ikke brug for en spiller af hans type.
-
Altoriso
Re: Angriber hentes :-)
skulle vi have lyst til at hente en angriber så findes han vist i Heerenveen 
fra livescore.com
10' [1 - 0] A. Alves
17' [2 - 0] A. Alves
19' [3 - 0] A. Alves
60' [4 - 0] G. Sibon
68' [5 - 0] A. Alves
70' [6 - 0] A. Alves
74' [7 - 0] A. Alves
76' [8 - 0] A. Alves
80' [9 - 0] G. Sibon
fra livescore.com
10' [1 - 0] A. Alves
17' [2 - 0] A. Alves
19' [3 - 0] A. Alves
60' [4 - 0] G. Sibon
68' [5 - 0] A. Alves
70' [6 - 0] A. Alves
74' [7 - 0] A. Alves
76' [8 - 0] A. Alves
80' [9 - 0] G. Sibon
-
Ravnen
Re: Angriber hentes :-)
Var det ikke FCK som var lige ved at hente ham engang?
Han scorede vist også 30 kasser i sidste sæson for dem..
Han scorede vist også 30 kasser i sidste sæson for dem..
-
Hausser
Jeg så hele sekvensen op til deres første mål i halvleg. Randers kombinerer fint i deres venste side og afleverer et ind central hvor der en KÆMPE motorvej op igennem vores bane. Herefter scorer Da Silva fra det rum foran forsvaret som den defensive midt nødvendigvis skal hjælpe til med at dække. Hele denne sekvens varer vel 10 sekunder og på intet tidspunkt er Røll at se på vores banehalvdel. Siger ikke det er hans mål alene, men han har bestemt aktier i den.
På intet tidspunkt i kampen har Røll noget der ligner returløb, og forsvaret kommer først og fremmest til at se dumme ud fordi de ikke får støtte fra den kant. At sætte Røll til at spille på den plads han gør, mener jeg er helt forfejlet og helt hen i vejret.
På intet tidspunkt i kampen har Røll noget der ligner returløb, og forsvaret kommer først og fremmest til at se dumme ud fordi de ikke får støtte fra den kant. At sætte Røll til at spille på den plads han gør, mener jeg er helt forfejlet og helt hen i vejret.
-
Altoriso
Ja det kan jeg godt se lyder rimeligt, når man tager det derfra, men kan man ikke altid gøre det så ..
Der burde jo have været andre til at dække af også
Mon ikke også at det mest har været af nød, at man brugte den model ?
Og vi ved jo heller ikke hvad taktikken præcist har gået ud på - måske det også var Thyge der skulle dække defensivt af
Under alle omstændigheder så fungerede det helt klart ikke, da også Thyge spillede under niveau ( selv om han da kæmpede bravt af og til )
Der burde jo have været andre til at dække af også
Mon ikke også at det mest har været af nød, at man brugte den model ?
Og vi ved jo heller ikke hvad taktikken præcist har gået ud på - måske det også var Thyge der skulle dække defensivt af
Under alle omstændigheder så fungerede det helt klart ikke, da også Thyge spillede under niveau ( selv om han da kæmpede bravt af og til )
-
YahooSeeker [Bot]
Karakterer
Raska – Efter aftale herinde så har jeg ingen kommentar.
Kolja -5- Egentlig gider han ikke, men han løber da engang imellem med op og prøver lidt halvhjertet.
Ried –6 – Gider heller ikke rigtig, men føler sig måske forpligtiget, når han ikke får så meget spilletid.
Troest -5- Træt, umotiveret og jeg tror aldrig, at han opdager, at han har været i fodboldaktion med RFC.
Leon -5- Burde måske have lyst til at spille fodbold, når han trods alt ikke får mere spilletid.
Røll -5- var ligeså ugidelig som resten af holdet. Han er ikke Femi, men med den indstilling spillerne havde i dag, så kunne det være lige meget om vi havde Femi med, eller en anden midtbanespiller fra Old Boys.
Thyge -5- Ingen gejst, ligegyldig og hjalp hverken til offensivt eller defensivt.
Simon -5- hans dårligste aktion i dette efterår. Jeg spekulerer på, om spillerne havde hold fødselsdag med Simon, og ikke var blevet ædru endnu – men mere professionelle må jeg vel kunne forvente, at spillerne selvfølgelig er.
Madsen –5- Hans hidtil ringeste kamp. Virkede ikke som en anfører, som skulle få sit hold motiveret.
Baba -5- lunter rundt uden at få fat på noget som helst. Ufatteligt skuffende for en spiller, som ham der burde kunne forventes hundred gange mere af.
Fromme Frank -5- selv Frank virkede som om, at han var et helt andet sted.
Christian Olsen -7- med det samme han kom på banen, så bidrog ham med en farlig stikning til Simon Poulsen. Og der var nogle ok, aktioner fra Olsen. Virkede egentlig motiveret, men som kampen skred frem, så blev han ligeså påvirket af sine holdkammeraters indstilling. Min MOM, selvom det er på en billig baggrund.
Christopher Poulsen -5- Umotiveret Leon ud og ind med umotiveret C. Poulsen.
Raska – Efter aftale herinde så har jeg ingen kommentar.
Kolja -5- Egentlig gider han ikke, men han løber da engang imellem med op og prøver lidt halvhjertet.
Ried –6 – Gider heller ikke rigtig, men føler sig måske forpligtiget, når han ikke får så meget spilletid.
Troest -5- Træt, umotiveret og jeg tror aldrig, at han opdager, at han har været i fodboldaktion med RFC.
Leon -5- Burde måske have lyst til at spille fodbold, når han trods alt ikke får mere spilletid.
Røll -5- var ligeså ugidelig som resten af holdet. Han er ikke Femi, men med den indstilling spillerne havde i dag, så kunne det være lige meget om vi havde Femi med, eller en anden midtbanespiller fra Old Boys.
Thyge -5- Ingen gejst, ligegyldig og hjalp hverken til offensivt eller defensivt.
Simon -5- hans dårligste aktion i dette efterår. Jeg spekulerer på, om spillerne havde hold fødselsdag med Simon, og ikke var blevet ædru endnu – men mere professionelle må jeg vel kunne forvente, at spillerne selvfølgelig er.
Madsen –5- Hans hidtil ringeste kamp. Virkede ikke som en anfører, som skulle få sit hold motiveret.
Baba -5- lunter rundt uden at få fat på noget som helst. Ufatteligt skuffende for en spiller, som ham der burde kunne forventes hundred gange mere af.
Fromme Frank -5- selv Frank virkede som om, at han var et helt andet sted.
Christian Olsen -7- med det samme han kom på banen, så bidrog ham med en farlig stikning til Simon Poulsen. Og der var nogle ok, aktioner fra Olsen. Virkede egentlig motiveret, men som kampen skred frem, så blev han ligeså påvirket af sine holdkammeraters indstilling. Min MOM, selvom det er på en billig baggrund.
Christopher Poulsen -5- Umotiveret Leon ud og ind med umotiveret C. Poulsen.
-
Hausser
Hvorfor give karakterer hvis du alligevel ikke gider? At vælge din lille yngling Christian Olsen til MOM er pinligt, manden har en god aflevering i hele kampen og eller bidrager han ikke med en skid.
-
YahooSeeker [Bot]
Hausser Skrev:
> Hvorfor give karakterer hvis du alligevel ikke
> gider? At vælge din lille yngling Christian Olsen
> til MOM er pinligt, manden har en god aflevering i
> hele kampen og eller bidrager han ikke med en
> skid.
Altså Don O, havde en helt fantastisk stikning til Simon og senere til Krank, så der var nok til 3 - 2. Derudover havde han nogle gode ryk opad banen. Men så gik lysten også ud af ham, han blev vel " smittet" af de andre.
> Hvorfor give karakterer hvis du alligevel ikke
> gider? At vælge din lille yngling Christian Olsen
> til MOM er pinligt, manden har en god aflevering i
> hele kampen og eller bidrager han ikke med en
> skid.
Altså Don O, havde en helt fantastisk stikning til Simon og senere til Krank, så der var nok til 3 - 2. Derudover havde han nogle gode ryk opad banen. Men så gik lysten også ud af ham, han blev vel " smittet" af de andre.
-
Dennis (BW2479)
Efter min mening Madsen ringeste kamp i den sorte trøje, selvom han næsten er den eneste der prøver at råbe lidt vilje ind i de andre. Ligger helt unødvendigt op til det førte mål, han har alt tid i verden til at få den bold væk. Og på stadion så det ud til at han kunne havde afværget 3-0 målet hvis han havde ofret sig lidt.
Franke burde havde bragt os foran og så havde vi kørt den kamp hjem.
Trost ringe, et under hans selvmål bliver underkendt.
Røll er bare ikke god nok til sas liga, løb rundt som en der havde skidt i bukserne. Generalt smider han vel alt væk, kan ikke huske at han rammer en aflevering.
Hvorfor i alverden sparer vi CP i sådan en kamp?? Der er landsholdspause. Fatter det virkeligt ik vi står uden dadu og femi, hvorfor svække holdet yderligere.
Arrrg pis jeg er skuffet vi har lavet et point mere end BIF på udebane. Og det er jo ikke engang fordi det er lige ved og næsten eller fordi vi er uheldige.
Franke burde havde bragt os foran og så havde vi kørt den kamp hjem.
Trost ringe, et under hans selvmål bliver underkendt.
Røll er bare ikke god nok til sas liga, løb rundt som en der havde skidt i bukserne. Generalt smider han vel alt væk, kan ikke huske at han rammer en aflevering.
Hvorfor i alverden sparer vi CP i sådan en kamp?? Der er landsholdspause. Fatter det virkeligt ik vi står uden dadu og femi, hvorfor svække holdet yderligere.
Arrrg pis jeg er skuffet vi har lavet et point mere end BIF på udebane. Og det er jo ikke engang fordi det er lige ved og næsten eller fordi vi er uheldige.
-
Martin
Hausser Skrev:
> Karakterer
>
> Raska -7- Kan ikke klandres for de første par mål,
> men giver en retur i forbindelse med det tredje
> som koster. Ellers har han vel, ret beset, ikke en
> redning overhovedet? Indgribninger og sådan sidder
> i skabet nu.
Udemærket kamp 8 - kan ikke gøre noget ved nogle af målene...
> Kolja -7- Står vel okay rent defensivt og løber
> også mange offensive meter, men manden magter
> altså hverken at smide et ordentligt indlæg eller
> deltage bare en lille smule i noget konstruktivt
> spil.
7 - udemærket indsats - synes han kommer fint med over højre flere gange..
> Ried -8- Måske den bedste forsvarer i dag, fik
> brudt mange gange og vandt mange luftdueller.
7 - ok kamp
> Troest -6- Langsom, tung og stiv og kom flere
> gange til kort overfor de hurtige angribere.
5 - kan ikke kigge sig selv i spejlet i aften...
> Leon -6- Havde slet ikke styr på Da Silva som
> lavede to kasser og manglede meget fysik i dag.
7 - kommer fint med over fløjen - defensiven halter lidt...
> Røll -00- Var den mand virkelig defensiv midt? Ud
> over han ikke har noget returløb overhovedet og på
> intet tidspunkt dækker sit rum og hjælper
> forsvaret, så laver han et hav af elementære
> pasningsfejl. Tæt på at være svageste præstation i
> nyere tid for FCM.
03 - han er simpelthen så ringe - han fylder slet slet ingenting på en fodboldbane...
> Thyge -6- Samarbejdet fungerede på intet tidspunkt
> mellem ham og Røll og arbejdsopgaverne var slet
> ikke afstemt. Fik slet ikke sat drev i spillet og
> han var en af de primære grunde til at det gik
> meget langsomt. Virker meget slidt efter
> Moska-kampen.
5 - var han stået op idag ?
> Simon -9- Klart vores MOM, specielt syntes jeg en
> spiller en god halvleg. Initiativrig, gode
> udfordringer, og flere gode skud som sagtens kunne
> have resulteret i mål. Desværre ikke nogen god
> fødselsdagsgave til ham, men ham gjorde nu selv
> meget for det.
5 i første halvleg
8 i anden
> Madsen -7- Flere gode aktioner i første halvleg,
> men meget anonym i anden.
6 - kommer kun fri en gang..
> Baba -7- Virker også lidt slidt, men er stærk og
> når han bliver spillet rigtigt så er han farlig.
> Bliver snydt for et straffe.
6 -
> Fromme Frank -6- Nu skal den mand fandme til at
> score igen, igen brænder han et par direktører,
> specielt den sidste.
03 - der skal scores og kæmpes...
> ----------------------
>
> Christian Olsen -6- Bidrog med meget meget lidt og
> var næsten helt usynlig, ikke i det gear han har
> været.
6
> Christopher Poulsen -7- Kom ind med noget vilje og
> havde nogle gode aktioner, men lavede også flere
> uprovokerede lilleputfejl.
7 fanneme en god aktion hvor han kommer helt til baglinien...
> Danny Olsen -UB-
>
>
> Trænerteam -00- I mine øjne var det en kæmpefejl
> at starte med Røll på banen, endda uden man har
> haft et taktisk oplæg for ham. Fejlen bliver endnu
> større da man ikke tager konsekvensen og skifter
> ham ud.
03 - drengene var slet ikke motiveret..
Og at man ikke gør noget som helst ved en skid spillende Thyge & Røll er mig en gåde...
> Karakterer
>
> Raska -7- Kan ikke klandres for de første par mål,
> men giver en retur i forbindelse med det tredje
> som koster. Ellers har han vel, ret beset, ikke en
> redning overhovedet? Indgribninger og sådan sidder
> i skabet nu.
Udemærket kamp 8 - kan ikke gøre noget ved nogle af målene...
> Kolja -7- Står vel okay rent defensivt og løber
> også mange offensive meter, men manden magter
> altså hverken at smide et ordentligt indlæg eller
> deltage bare en lille smule i noget konstruktivt
> spil.
7 - udemærket indsats - synes han kommer fint med over højre flere gange..
> Ried -8- Måske den bedste forsvarer i dag, fik
> brudt mange gange og vandt mange luftdueller.
7 - ok kamp
> Troest -6- Langsom, tung og stiv og kom flere
> gange til kort overfor de hurtige angribere.
5 - kan ikke kigge sig selv i spejlet i aften...
> Leon -6- Havde slet ikke styr på Da Silva som
> lavede to kasser og manglede meget fysik i dag.
7 - kommer fint med over fløjen - defensiven halter lidt...
> Røll -00- Var den mand virkelig defensiv midt? Ud
> over han ikke har noget returløb overhovedet og på
> intet tidspunkt dækker sit rum og hjælper
> forsvaret, så laver han et hav af elementære
> pasningsfejl. Tæt på at være svageste præstation i
> nyere tid for FCM.
03 - han er simpelthen så ringe - han fylder slet slet ingenting på en fodboldbane...
> Thyge -6- Samarbejdet fungerede på intet tidspunkt
> mellem ham og Røll og arbejdsopgaverne var slet
> ikke afstemt. Fik slet ikke sat drev i spillet og
> han var en af de primære grunde til at det gik
> meget langsomt. Virker meget slidt efter
> Moska-kampen.
5 - var han stået op idag ?
> Simon -9- Klart vores MOM, specielt syntes jeg en
> spiller en god halvleg. Initiativrig, gode
> udfordringer, og flere gode skud som sagtens kunne
> have resulteret i mål. Desværre ikke nogen god
> fødselsdagsgave til ham, men ham gjorde nu selv
> meget for det.
5 i første halvleg
8 i anden
> Madsen -7- Flere gode aktioner i første halvleg,
> men meget anonym i anden.
6 - kommer kun fri en gang..
> Baba -7- Virker også lidt slidt, men er stærk og
> når han bliver spillet rigtigt så er han farlig.
> Bliver snydt for et straffe.
6 -
> Fromme Frank -6- Nu skal den mand fandme til at
> score igen, igen brænder han et par direktører,
> specielt den sidste.
03 - der skal scores og kæmpes...
> ----------------------
>
> Christian Olsen -6- Bidrog med meget meget lidt og
> var næsten helt usynlig, ikke i det gear han har
> været.
6
> Christopher Poulsen -7- Kom ind med noget vilje og
> havde nogle gode aktioner, men lavede også flere
> uprovokerede lilleputfejl.
7 fanneme en god aktion hvor han kommer helt til baglinien...
> Danny Olsen -UB-
>
>
> Trænerteam -00- I mine øjne var det en kæmpefejl
> at starte med Røll på banen, endda uden man har
> haft et taktisk oplæg for ham. Fejlen bliver endnu
> større da man ikke tager konsekvensen og skifter
> ham ud.
03 - drengene var slet ikke motiveret..
Og at man ikke gør noget som helst ved en skid spillende Thyge & Røll er mig en gåde...
-
ikastbo
Nemlig ja..... Jeg kan simpelthen IKKE forstå det kan være så svært at sætte sig op til kamp.... det er vel fodbold de lever og ånder for..en off day... er vel ok...mem ikke som i dag.... der burde altid være en gnist/geist for at yde 110% på trods af uefa.. eller hvad nu af undskyldninger der nu findes. Er det ikke et top hold vi vil være.... det er en ommer
-
Peter Ross
Christopher kunne ikke sparke i gennem, og valgte derfor selv i går, at blive bænket.
Pinlig indsats. En central midtbane, der ikke var til stede, og et midterforsvar der ikke presser op. De 2 første mål kommer efter manglende pres nedefra, hvor boldholderen får ca. 100 år lige uden for vores felt, til først at tæmme bolden og derefter sparke den ind. Det 3. mål er Raska meget medskyldig i, den må bare ikke bokses lige ud midt i feltet.
Ellers er der vist ikke så meget at sige. Røll fik vist, at han hører mere til på 2. holdet, mens Frank beviste at skarpheden ikke er i top for tiden.
Peter Ross
Pinlig indsats. En central midtbane, der ikke var til stede, og et midterforsvar der ikke presser op. De 2 første mål kommer efter manglende pres nedefra, hvor boldholderen får ca. 100 år lige uden for vores felt, til først at tæmme bolden og derefter sparke den ind. Det 3. mål er Raska meget medskyldig i, den må bare ikke bokses lige ud midt i feltet.
Ellers er der vist ikke så meget at sige. Røll fik vist, at han hører mere til på 2. holdet, mens Frank beviste at skarpheden ikke er i top for tiden.
Peter Ross