Christopher Poulsen - ny tråd

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danny

Re: Det kommer an på:

Indlæg af Danny »

Det synes jeg kunne være spændende.. Spørgsmålet er om Troest og Ried kan klare det sammen i midten, eller om det rutine som vores nye slovak bringer, er nødvendig for succes.. Jeg synes at det kunne være spændende som en rotationsmulighed, men ikke som en fast opstilling..

Poulsgaard

Re: Lindkvist

Indlæg af Poulsgaard »

-Det lyder sku snart som et VFF debatforum dette her.
Der er ingen over klubben, heller ikke UL
Hvad fanden betyder klubfølelse, hvis det betyder man skal ligge i bunden af superligaen, eller gå fallit ????

Klubfølselse for de rigste klubber der kan vælge at beholde spillerer der er gode nok til at komme på hold.

bw2443

Indlæg af bw2443 »

Ja det kunne da være spændende at se hvad klimpl kan præstere på backen.
Jeg ser bare ikke meget stabilitet i Reid og Troest sammen på midten.

Desuden bliver det jo svært at finde plads til ham derude, nu når vi både har Leon, C. Poulsen og Juelsgård(Ved godt juelsgård ikke har været så meget inde over 1. holdet, men synes det er ærgerligt, hvis vi slet ikke satser på ham)

René

Re: Christopher Poulsen - ny tråd

Indlæg af René »

vor herre bevares..........: - ) Må da håbe at solskinnet snart kommer med det humør, som der lægges for dagen herinde af visse personer.....

René

Indlæg af René »

og jeg kaldte ham vist ikke messias, men en rigtig god spiller, der nok skal vise sit værd - jeg vil gerne citeres korrekt!

Jesper BW1100

Re: Tv2 sport

Indlæg af Jesper BW1100 »

BW#1713 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Okay, tillykke med at du er opvokset der.
> Du elsker sikkert vff, en smule inden i. - men du
> har da ikke nok klubføles for FCM.
> VI HADER VFF OG VI GIDER IKKE HAVE DERES SKIDE
> LEJESVENDE

Du har sq da et hovede kun en mor kan elske....

bw2443

Indlæg af bw2443 »

René Skrev:
> og jeg kaldte ham vist ikke messias, men en rigtig
> god spiller, der nok skal vise sit værd - jeg vil
> gerne citeres korrekt!

Jeg citerede dig heller ikke. Du fik det bare til at lyde som at han var overdrevet go.(glæder mig til at se hvordan han gør det i dag i vildbjerg)

Jeg synes bare det er et yderst tvivlsomt indkøb.

Og så vil jeg undskylde for tonen. Blev bare lidt sur over at du sagde at han(bw1713) skulle smides ud fra foraet, samtidig med at du selv snakkede mindre pænt.

EDIT: læg blandt andet mærke til de indlæg der bliver skrevet tilbage til ham. Hvis der ikke var noget rigtigt i det han sagde, ville folk ikke reagere så stærkt, men derimod trække på skulderen og ignorere det. Der er faktisk en del personlige angreb

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

Anni Skrev:
> >
> BW 1713 burde ikke bare udelukkes fra Graven, men
> burde også smides ud af BW. Der er fandme ikke
> megen fan i ham/hende.
>
> /Anni

Han har da aldrig været medlem af BW, enhver kan da oprette sig med sit falske nick på graven!

mancitydk

Re: Lindkvist

Indlæg af mancitydk »

Det bliver også nævnt på bold.dk.... senest om ti dage er truppen komplet... Og det skægge er, at Ørgård afviser flere salg... øto nyheder længere oppe står der at UL ryger til Agf...

mancitydk

Re: Jeg hader JØ!!!

Indlæg af mancitydk »

I det tilfælde går kommunikationen i hvert fald bedre hos os end hos nogle af vores konkurrenter (de blå heste:))

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Og du synger.... Og det har du gjort i to år nu???????

Var du med på Ikast stadion????

(nej, der var for langt, det regnede og var koldt)....

Ynkeligt at du gør dig selv til mere FCM fan end andre når de holdninger du kommer med er SÅ langt ude i hampen... At ønske at en spiller brækker benet, det er sgu til at brække sig over. Jeg ønsker da ikke engang at en VFF spiller brækker benet. Men ok, du har den holdning. Det accepterer jeg, der er sgu alligevel så mange mærkelige holdninger i verden så hvorfor ikke.

Men jeg vil IKKE acceptere at du, på baggrund af disse holdninger gør dig til mere fan end andre, der ikke støtter dine absurditeter.....

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

BW#1713 Skrev:
> Så må man bare
> hoppe han brækker benet i træninigskampen senere
> idag. Så ser vi ham aldrig aktion på SAS:)

Jeg tror sq ærlig talt der er flere der håber du brækker benet, så vi ikke ser dig i "aktion" på SAS Arena......

PS: Sarkasme kunne måske tænkes at være anvendt, eller også er det bare almindelig foragt overfor en hjernedød 14-årig.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det værste ved at man bruger et BW medlemsnummer som navn herinde, er at det jo ikke rigtig kan tjekkes. Teoretisk set kan man misbruge et uvidende medlems nummer, det er da oplagt for udefrakommende som kun ønsker at lave ravage.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

mancitydk

Re: VFF kommentarer

Indlæg af mancitydk »

hmm hvad han kunne eller ikke kunne for VFF er for mig at se ligegyldig. Han var en super venstreback i SIF..

Besvar