Hvad er nu det

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Re: Pris på Danny

Indlæg af Arff »

"FC Midtjylland står for samme underholdende fremadrettet fodbold som os, og derfor virker det naturligt, at de har valgt at investere i en FC Nordsjælland spiller, da de skulle udfylde hullet efter Mikkel Thygesen.
Det er også glædeligt at buddet er fuldt på højde med de udenlandske følere vi har haft på Danny, og da vi er særdeles godt besat med hensyn til klassespillere på de offensive positioner, så har vi efter grundige overvejelser valgt at acceptere FCMs attraktive tilbud." citat : fcnfodbold.dk :)

Nu da vi har snakket om prisen på ham, så falder jeg specielt for det her.
Så vi må da konstatere at vi ikke har fået ham for en lakridsstang :)
- Mit bud ligger mellem 1.000.000 og 1.500.000.
Men er der nogle som kender prisen?

mrjelle

Re: Re:så er det officielt med Danny O.

Indlæg af mrjelle »

Det er helt kanon. En virkelig spændende spiller der kan blive guld værd for os.
Er dog lidt i tvivl om han skal benyttes som højre kant og man så flytter Dennis op som hængende. I så fald vil den sidst plads stå mellem Dadu og Frank.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

det er alt for lavt som jeg skrev er mit bud 3-3,5 mill. Og det faktum at der har været udenlandsk konkurrence gør jo at prisen uvilkårligt. Så jeg kan ikke se hvorfor fcn skulle "forære" ham til os for 1-1,5 mill

YahooSeeker [Bot]

Re: Pris på Danny - 4 mio

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

http://sportenkort.dk/nyheder.asp?nyheder_id=56920
Hvis denne pris passer, så må der sgu da godt nok have været flere klubber som har været interesseret i ham.
- Men 4 millioner kommer virkelig som en stor overraskelse, hvis det altså passer.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Hvorfor er det en overraskelse? det er vel en fair pris

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg synes bare at 4 millioner virker som en ret høj pris på ham.
Det er jo næsten ligeså meget som de skulle betale for Dadu?

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Hvis nu at vi solgte fx simon Poulsen til FCN ville 4 mill ikke være for meget. Synes han vil være at sammenligne med danny olsen mht pris. Men vi kan da godt blive enige om at 4 mill er mage penge. Specielt når man tænker på at vi ikke har så mange. Vi må efterhånden have brugt "thyge pengene" 4,5 for dadu, 4 mill for danny. 1-1,5 mill for raska.

Ravnen

Re: Re:så er det officielt med Danny O.

Indlæg af Ravnen »

Fremragende, og lidt morsomt da jeg i de sidste par måneder har sagt til flere at vi ville hente Danny Olsen, godt at se krystalkuglen virker :-D

Helt klart et scoop på højde med da vi hentede henholdsvis Thygesen, Simon Poulsen og Dennis Sørensen. Danny bliver den næste i rækken, og om 2 år ryger han sikkert også afsted for 20+ mio kr :-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

hitman202 Skrev:
-------------------------------------------------------

> Tror heller ikke det er meget mere end det, med
> kun et halvt år tilbage af hans kontrakt. Hvis han
> er ment som en kommende afløser for Dennis
> Sørensen så kunne man jo reelt bare have lavet en
> kontrakt som først galdt fra sommer, og derved
> have fået ham gratis, medmindre selvfølgelig der
> har været andre klubber inde og byde.

Så fandt jeg det jeg søgte...

Hvor pokker har du fra at han kun havde et halt år tilbage af sin kontrakt ???

Hvis du skriver sådan noget må du sgu komme med et bevis for det ellers er det da noget gejl at fyre af..

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

4 millioner virker nu altså ikke som en ekstrem høj pris for en spiller fra en konkurrent. Jeg kan huske at vi betale 2 mio til vejle dengang vi hentede Nicolaj Jørgensen. Og Martin Ericsson kostede vist nok lige onkring 8 mio da BIF hentede ham i AaB. Mener også Silberbauer kostede FCK noget lignende da de hentede ham i AaB.

Et andet aspekt er at FCN om nogen klub i Danmark er fokuserede på at tjene penge (måske undtagen FCK). Det er en klub ejet af en forretningsmand, og han gør det ikke for at bruge sine penge, men for at tjene penge. Og det ved FCM selvfølgelig, og ved at betale 4 mio. med det samme har de så fået Danny O uden at skulle ud i en budkrig henover foråret som nok ville ahve presset prisen op.

Alt i alt synes jeg det lyder som en okay pris, selvom jeg selvfølgelig gerne ahvde set vi ikke sku have betalt noget overhovedet. Men det er jo ikke muligt

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Bjørn Skrev:
-------------------------------------------------------

> Et andet aspekt er at FCN om nogen klub i Danmark
> er fokuserede på at tjene penge (måske undtagen
> FCK). Det er en klub ejet af en forretningsmand,
> og han gør det ikke for at bruge sine penge, men
> for at tjene penge.

Det passer simpelthen ikke Bjørn !

AKP (klubejeren) er ikke i FCN for at tjene penge - dem har han nemlig rigeligt af i forvejen
Det AKP kan gøre er at skabe forretning ud af ingenting, og hans hjertensbarn er så blevet FCN - Han har altid boet få km fra Farum Park

Tro mig, jeg kender en del til forholdene i den klub

Jeg tror at FCM er lige så, om ikke mere, interesseret i at tjene penge

fadlaa

Re: Anses Danny som afløser for Dennis?

Indlæg af fadlaa »

Jens ørgaard har lige udtalt til tv2 at Danny olsen allerede fra Dag 1 kan gå ind i start 11eren både på højre og venstre kanten. Så nej han er ikke købt som reserve

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

> AKP (klubejeren) er ikke i FCN for at tjene penge
> - dem har han nemlig rigeligt af i forvejen
> Det AKP kan gøre er at skabe forretning ud af
> ingenting, og hans hjertensbarn er så blevet FCN -
> Han har altid boet få km fra Farum Park

Nu er du sku for naiv Jan. En mand der går ud og siger at alt principielt er til salg i den klub er get ind i forretningen for at tjene penge, og det gør han sku også godt. At han har penge i forvejen, ja det var jo ligesom også nødvendigt hvis han skulle få styr på den rodebutik Brixtofte havde efterladt. En anden ting er ønsker man at være rig, så er der ikke ngoet der hedder "dem har han nemlig rigeligt af i forvejen." hr. Møller har også nok penge, men du ser ikke ligefrem Ap. Møller - Mærsk slappe af vel. Så forbliver man nemlig ikke rig.

> Jeg tror at FCM er lige så, om ikke mere,
> interesseret i at tjene penge

FCm tilhører den der underlige gruppe af fodboldvirksomheder, som aldrig har kontembleret at give udbytte til sine ejere. Det handler om at fodboldforretningen skal løbe rundt og mest af alt være et sted hvor lokale forretningsfolk lidt kan føre sig frem. At vi som tilhængere så også får mulighed for at have en klub i toppen af dansk fodbold kan vi jo så bare takke deres dybe lommer for.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det passer stadig ikke med den personkarateristik du laver på ham...

Som jeg sagde så er AKP en mand der kan lave forretning af konkurstruede virksomheder, stort set uanset hvad det drejer sig om

AT AKP har valgt at gå ind i FCN har kun noget at gøre med at han gerne ville banke klubben op på et rentabelt niveau igen

Det samme gælder faktisk Langelandsfestivalen som han jo også har købt inden den blev erklæret helt død
Jeg er sikker på at flere af hans venner som tager derover hvert år har haft en finger med i spillet her :-) ( Den kunne lige så godt hedde "Nordsjællandsfestivalen" hehe.. )

Besvar