Side 56 af 56

Re: Transfer sommer 2022

: 2. sep 2022, 18:45
af Peter
AltidFCM skrev:
2. sep 2022, 15:04
Ikke meget der er kommet ud omkring detaljerne i Emiliano Martinez-aftalen so far.

Ham her skulle være journalist og dække Red Bull Bragantino: https://twitter.com/Diegoprz97/status/1 ... 3433043972
Han mener at vide, at vi betaler 1 mio. euro for et års leje af Martinez og købsoptionen er mellem 4-5 mio. euro.

Det er alligevel også en slags penge, hvis der er hold i dette. Ikke at det overrasker mig, at han er en dyr herre. Glæder mig til at se, hvad vi får.
Jeg tvivler alligevel på at det er korrekt - Lyder som meget i forhold til at leje beløbet er meget højt kontra købsoptionen og at købsoptionen er noget højere end det de selv har betalt for ham. Han har jo trods alt ikke spillet kamp i 8 måneder og kun spillet 13 kampe for klubben så ville være mærkeligt hvis at hans pris pludseligt er fordoblet

Re: Transfer sommer 2022

: 2. sep 2022, 19:45
af JBT
Peter skrev:
2. sep 2022, 18:45
AltidFCM skrev:
2. sep 2022, 15:04
Ikke meget der er kommet ud omkring detaljerne i Emiliano Martinez-aftalen so far.

Ham her skulle være journalist og dække Red Bull Bragantino: https://twitter.com/Diegoprz97/status/1 ... 3433043972
Han mener at vide, at vi betaler 1 mio. euro for et års leje af Martinez og købsoptionen er mellem 4-5 mio. euro.

Det er alligevel også en slags penge, hvis der er hold i dette. Ikke at det overrasker mig, at han er en dyr herre. Glæder mig til at se, hvad vi får.
Jeg tvivler alligevel på at det er korrekt - Lyder som meget i forhold til at leje beløbet er meget højt kontra købsoptionen og at købsoptionen er noget højere end det de selv har betalt for ham. Han har jo trods alt ikke spillet kamp i 8 måneder og kun spillet 13 kampe for klubben så ville være mærkeligt hvis at hans pris pludseligt er fordoblet
Hvis han er blevet hypet på baggrund af potentiale og flere store eller mellemstore klubbers radar, kan det nu sagtens være prisen, på trods.

Re: Transfer sommer 2022

: 2. sep 2022, 20:13
af CasperA
JBT skrev:
2. sep 2022, 19:45
Peter skrev:
2. sep 2022, 18:45
AltidFCM skrev:
2. sep 2022, 15:04
Ikke meget der er kommet ud omkring detaljerne i Emiliano Martinez-aftalen so far.

Ham her skulle være journalist og dække Red Bull Bragantino: https://twitter.com/Diegoprz97/status/1 ... 3433043972
Han mener at vide, at vi betaler 1 mio. euro for et års leje af Martinez og købsoptionen er mellem 4-5 mio. euro.

Det er alligevel også en slags penge, hvis der er hold i dette. Ikke at det overrasker mig, at han er en dyr herre. Glæder mig til at se, hvad vi får.
Jeg tvivler alligevel på at det er korrekt - Lyder som meget i forhold til at leje beløbet er meget højt kontra købsoptionen og at købsoptionen er noget højere end det de selv har betalt for ham. Han har jo trods alt ikke spillet kamp i 8 måneder og kun spillet 13 kampe for klubben så ville være mærkeligt hvis at hans pris pludseligt er fordoblet
Hvis han er blevet hypet på baggrund af potentiale og flere store eller mellemstore klubbers radar, kan det nu sagtens være prisen, på trods.
Svend Graversen sagde også i et interview, at han var rigtig dyr, hvorfor man kun turde at leje ham i første omgang.

Re: Transfer sommer 2022

: 2. sep 2022, 20:20
af ABT
Bare bedømt på en lille videosnas som nedenfor, giver mig tro på, at Martinez er langt mere “sund” ren mentalt. Han virker glad og klar til at komme fra land. Umiddelbart en ganske likeable fyr.

https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... egI8t3-6qA

Re: Transfer sommer 2022

: 2. sep 2022, 21:05
af ABT
ABT skrev:
2. sep 2022, 20:20
Bare bedømt på en lille videosnas som nedenfor, giver mig tro på, at Martinez er langt mere “sund” ren mentalt. Han virker glad og klar til at komme fra land. Umiddelbart en ganske likeable fyr.

https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... egI8t3-6qA
… end Marrony, selvfølgelig*