Re: Transfer sommer 2022
: 2. sep 2022, 18:45
Jeg tvivler alligevel på at det er korrekt - Lyder som meget i forhold til at leje beløbet er meget højt kontra købsoptionen og at købsoptionen er noget højere end det de selv har betalt for ham. Han har jo trods alt ikke spillet kamp i 8 måneder og kun spillet 13 kampe for klubben så ville være mærkeligt hvis at hans pris pludseligt er fordobletAltidFCM skrev: ↑2. sep 2022, 15:04Ikke meget der er kommet ud omkring detaljerne i Emiliano Martinez-aftalen so far.
Ham her skulle være journalist og dække Red Bull Bragantino: https://twitter.com/Diegoprz97/status/1 ... 3433043972
Han mener at vide, at vi betaler 1 mio. euro for et års leje af Martinez og købsoptionen er mellem 4-5 mio. euro.
Det er alligevel også en slags penge, hvis der er hold i dette. Ikke at det overrasker mig, at han er en dyr herre. Glæder mig til at se, hvad vi får.