henker skrev:tnej kadlec er ikke angriber det begriber jeg ikke ham som angriber.. synes at han er mere til kant som fungere meget bedre nu med ham til kant for tiden... Thomsen ... hmm kender ham ikke.. fra u 19?
Jo Kadlec er både angriber og kant. At du ikke ser ham sådan ændrer ikke på han er begge dele.
Jeg synes også han fungerer godt på kanten. Men hans løb mener jeg faktisk også kunne være rigtig brugbare på toppen.
Sælger vi ikke Pusic mener jeg vi er dækket fint ind på angriberpositionen
det er bare hvad min øjnene ser at spillere udtrykke sig på banen sammen med hold - virker han ikke kunne samarbejder med fcm dna som smurt... måske er det derfor at de vil have borring da han kender fcm´s dna - men jeg ser gerne en nye og unge spillere end borring - dog er jeg også bange anelse for at mabil også ikke passer ind til holdet... jeg synes at vi bør giver flere chance til mabil... men han mangler muskler og synes at han vejer for let til først holdet...
henker skrev:tnej kadlec er ikke angriber det begriber jeg ikke ham som angriber.. synes at han er mere til kant som fungere meget bedre nu med ham til kant for tiden... Thomsen ... hmm kender ham ikke.. fra u 19?
Jo Kadlec er både angriber og kant. At du ikke ser ham sådan ændrer ikke på han er begge dele.
Jeg synes også han fungerer godt på kanten. Men hans løb mener jeg faktisk også kunne være rigtig brugbare på toppen.
Sælger vi ikke Pusic mener jeg vi er dækket fint ind på angriberpositionen
ja det kunne han det også men jeg synes bare at han har det bedst i kant og løber i dybt som Sisto gør.. forhåbentlig gør det mabil også.. da royer smutter får vi mabil ind i bænkvarmer..
desuden synes jeg stadigvæk at Duelund skal ikke spiller til kant - men til central... kan ikke forstår mig på Thorup at han benytte ham til kant ... eller mon har Duelund udtrykke sig for at han har farvorit postion som kant.. ??
Hehe, lidt tilfædigt så jeg lige den her fra side 35.
Uldkraemmeren skrev:
Transferaktiviteter De skal ud:
Marco Larsen, Royer, Urena, David, Ashiru, (Sisto)
Mabil (leje)
De skal ind:
6er/8er der kommer i truppens top 2 og løfter overliggeren.
Kantspiller
Målmand?
Hassan (forlængelse)
Hvis Halsti går ind under den 6er/8er du ønskede, ser det ud til der i hvert fald er nogen ønsker du får opfyldt.
Med Borring og Hassan, tror jeg dog ikke du får opfyldt med måmand.
Jeg er uenig her. Jeg synes faktisk Kadlec ville være bedre som angriber hvis vi spillede med 2 oppe front.
Men det kan jo debatteres, synes han har gjort det ret godt de sidste par gange på kanten.
Jeg er uenig her. Jeg synes faktisk Kadlec ville være bedre som angriber hvis vi spillede med 2 oppe front.
Men det kan jo debatteres, synes han har gjort det ret godt de sidste par gange på kanten.
måske burde vi prøver ham i FM og se hvilket position han er bedst til
måske burde vi prøver ham i FM og se hvilket position han er bedst til
Der har han været bedst som angriber i 3 sæsoner, så det ville være kedeligt.
Som jeg sagde han har spillet godt på kanten, men jeg vil egentlig hellere vi spillede med 2 angriber og med ham som den ene.
FCM skal jo bliver ved med at finde spillere med skjule stjerne-frø... Såsom januzaj og gnabry og de har bestemt niveau til superligaen. Men spørgsmålet er om FCM har rådet til løngang og konkurrenter mod de større klubber. Men udlejning med option kan let komme på tale!!
henker skrev:FCM skal jo bliver ved med at finde spillere med skjule stjerne-frø... Såsom januzaj og gnabry og de har bestemt niveau til superligaen. Men spørgsmålet er om FCM har rådet til løngang og konkurrenter mod de større klubber. Men udlejning med option kan let komme på tale!!