Transfer sommer 2016
-
Steffen am
Re: Transfer sommer 2016
Dette er vist den sidste.
http://aoh.dk/artikel/transferkamp-om-pione-sisto
Artiklen er desværre låst for mig, men baseret på overskriften er den ikke helt så tæt på, som andre medier har skrevet.
http://aoh.dk/artikel/transferkamp-om-pione-sisto
Artiklen er desværre låst for mig, men baseret på overskriften er den ikke helt så tæt på, som andre medier har skrevet.
Man må sige at Pione har fundet det helt rigtige tidspunkt til storformen. Det får nok flere bejlere på banen, forhåbentlig med en regulær budkrig til følge.
Vi må også acceptere at det er det rigtige tidspunkt nu, jeg tror ikke at han kan udvikle sig mere i Superligaen, han har brug for det næste skridt og niveau.
Vi må også acceptere at det er det rigtige tidspunkt nu, jeg tror ikke at han kan udvikle sig mere i Superligaen, han har brug for det næste skridt og niveau.
-
Densestar7430
Der står i artiklen at Steinlein håber på en budkrig, og endnu værre, ikke forventer at Pione skal erstattes da vi lige har hentet Borring og forlænget med Due!!
Edit: Og at Pione i hvert fald er med i kampen på torsdag, og håber han kan hjælpe os så langt som muligt i Europa inden han smutter.
Edit: Og at Pione i hvert fald er med i kampen på torsdag, og håber han kan hjælpe os så langt som muligt i Europa inden han smutter.
Hvis dine opslag skal tages seriøst, bliver du simpelthen nødt til at referere til andet en et computerspil. Football Manager er et fint spil, men at forsøge at bruge det sagligt i en diskussion om en spillers pris i den virkelige verden er nyttesløst.Sahl skrev:
Der har været mange herinde der har skrevet det ville være ok ja. Jeg har dog aldrig været ok med et så lille beløb! Jeg har spillet Football manager i mange år og allerede sidste for nogle år siden vidste folk jeg spillede med fra England hvem Sisto var og sidste år købte alle ham!
Han er altså ikke et lille talent som vi bare er heldige med, at kunne sælge han er et kæmpe talent der har international bevågenhed og hvor de fleste ligegyldigt hvor i Europe har hørt hans navn.
Men jeg synes nu heller ikke 40 mil er skidt hvis bare der er en ordenlig videresalgs klausul på. Hvis det ikke bliver lavet vil jeg gå så langt som, at sige det er for ringe.
Jeg er enig i at han nok ikke ryger til England eller Kina og derfor er det også helt fint han bliver solgt i dette vindue (dog helst efter kval kampene)
Nu var det jo mere ment som et tegn på, at alle har øjnene oppe for Sisto og så skal det siges at en del klubber trækker data fra spillet. Det er altså ikke fifa vi taler om her! Derudover var mit indlæg møntet på, at folk der intet aner omkring Superligaen (ja den ene ven jeg har fra England har aldrig hørt om FCM før jeg fortalte ham om det) Allerede for år tilbage havde han stadigvæk hørt om Sisto. Det fortæller ikke så lidt.SorteUlve skrev:Hvis dine opslag skal tages seriøst, bliver du simpelthen nødt til at referere til andet en et computerspil. Football Manager er et fint spil, men at forsøge at bruge det sagligt i en diskussion om en spillers pris i den virkelige verden er nyttesløst.Sahl skrev:
Der har været mange herinde der har skrevet det ville være ok ja. Jeg har dog aldrig været ok med et så lille beløb! Jeg har spillet Football manager i mange år og allerede sidste for nogle år siden vidste folk jeg spillede med fra England hvem Sisto var og sidste år købte alle ham!
Han er altså ikke et lille talent som vi bare er heldige med, at kunne sælge han er et kæmpe talent der har international bevågenhed og hvor de fleste ligegyldigt hvor i Europe har hørt hans navn.
Men jeg synes nu heller ikke 40 mil er skidt hvis bare der er en ordenlig videresalgs klausul på. Hvis det ikke bliver lavet vil jeg gå så langt som, at sige det er for ringe.
Jeg er enig i at han nok ikke ryger til England eller Kina og derfor er det også helt fint han bliver solgt i dette vindue (dog helst efter kval kampene)
Lidt ligesom at de fleste herinde nok kender gabriel barbosa men kan de nævne hans klub, ander hold i ligaen eller spillere? Derved min pointe omkring, at Sisto ikke bare er en alm talent men et kæmpe talent der har været kendt længe.
Det er også derfor jeg synes det er vigtigt, at få videresalgs klausul på en salgsaftale! så kan jeg godt se fornuften i kun at få 40-50 mil for ham.
Nu siger du FM blot er et computer spil, men den trækker statistik meget lignende Benhams metode... værd at tænke over synes jeg.
Men en midtforsvar kommer han nok til at hente og ja for mig at se er han ogsa nod til at finde Poulsens afloser nu.Densestar7430 skrev:Der står i artiklen at Steinlein håber på en budkrig, og endnu værre, ikke forventer at Pione skal erstattes da vi lige har hentet Borring og forlænget med Due!!
Der er altså vedholdene rygter på rygtebasis fra masser af PL fans der mener at vide at Deres klub kigger med på hvad der sker med Sisto.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Er det ikke Olsson?FCM2000 skrev:
Men en midtforsvar kommer han nok til at hente og ja for mig at se er han ogsa nod til at finde Poulsens afloser nu.
/Hekler
/Hekler
Jeg synes kun det er rigtigt af Steinlein at udtale sådan, når man tænker på hvad klubben vil. Hvis man mener vi skal være en talent udviklende klub, så må det også følges op af tillid til at de unge spillere kan tage næste skridt. At man har hentet Borring ind hjælper vel kun i regnestykket i den forstand, at man giver eks. Duelund en rutineret spiller at spejle sig i.Densestar7430 skrev:Der står i artiklen at Steinlein håber på en budkrig, og endnu værre, ikke forventer at Pione skal erstattes da vi lige har hentet Borring og forlænget med Due!!
Men det havde da været rart, hvis Pione havde sat sig for at bevise sig selv på et stabilt højt niveau i superligaen og EL her, når nu sidste sæson var ujævn, og så sigte efter en transfer næste sommer. Men siden det ikke er tilfældet, så håber jeg da også på en budkrig, men først og fremmest det rigtige match for Sistos fremtid.
-
mousebreaker
Det ville da være fedt at se en Sisto i topform i FCM i en sæson endnu - eller 5 år endnu for den sags skyld. Det er jo en nydelse at se knægten når det kører for ham. Efter min mening har han allerede været mindst een sæson for længe i dansk fodbold, men han blev desværre langtidskadet. Sisto skal væk i det her vindue, han kan intet lære i superligaen ifht det han kan suge til sig i eks Celta. Jeg drømmer om at se Pione Sisto blive en dominerende spiller på det danske landshold og en spiller af høj international klasse. Det bliver han ikke i suppen. Jo ældre han bliver desto sværere bliver det også at få en meget stor transfer for ham.Stoffer skrev: Men det havde da været rart, hvis Pione havde sat sig for at bevise sig selv på et stabilt højt niveau i superligaen og EL her, når nu sidste sæson var ujævn, og så sigte efter en transfer næste sommer. Men siden det ikke er tilfældet, så håber jeg da også på en budkrig, men først og fremmest det rigtige match for Sistos fremtid.
Bliver spændende at se hvad der sker mod slutningen af vinduet. Hvis de engelske klubber kommer på banen igen - ideelt set flere engelske klubber i budkrig - og FCM modtager tilbud på 75-80 mio, vil klubben så acceptere at Sisto hellere vil til Celta for 40 mio?? Sisto kan komme under et gevaldig pres på sine forbehold
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det er netop den opfattelse, som jeg er begyndt at tænke andre tanker om. Jeg synes vi har set mange eksempler på danske spillere, som har haft en flot sæson i superligaen og så siden har fejlet i udlandet. Jeg foreslår ikke, at SIsto skal spille 2 år mere i FCM. Men personligt så kunne jeg godt tænke, at det er bekymrende, at han reelt kun har kunne dominere superligaen i en sæson. Mere har han vel egentlig ikke vist? Jo, jo. Han har også vist glimt i andre sæsoner, men min pointe her er netop at vise kontinuerlig høj klasse og dominere vores lille andedam.mousebreaker skrev:Det ville da være fedt at se en Sisto i topform i FCM i en sæson endnu - eller 5 år endnu for den sags skyld. Det er jo en nydelse at se knægten når det kører for ham. Efter min mening har han allerede været mindst een sæson for længe i dansk fodbold, men han blev desværre langtidskadet. Sisto skal væk i det her vindue, han kan intet lære i superligaen ifht det han kan suge til sig i eks Celta. Jeg drømmer om at se Pione Sisto blive en dominerende spiller på det danske landshold og en spiller af høj international klasse. Det bliver han ikke i suppen. Jo ældre han bliver desto sværere bliver det også at få en meget stor transfer for ham.Stoffer skrev: Men det havde da været rart, hvis Pione havde sat sig for at bevise sig selv på et stabilt højt niveau i superligaen og EL her, når nu sidste sæson var ujævn, og så sigte efter en transfer næste sommer. Men siden det ikke er tilfældet, så håber jeg da også på en budkrig, men først og fremmest det rigtige match for Sistos fremtid.
Bliver spændende at se hvad der sker mod slutningen af vinduet. Hvis de engelske klubber kommer på banen igen - ideelt set flere engelske klubber i budkrig - og FCM modtager tilbud på 75-80 mio, vil klubben så acceptere at Sisto hellere vil til Celta for 40 mio?? Sisto kan komme under et gevaldig pres på sine forbehold
Det er ren spekulation. Og jeg håber da alt det bedste for Sisto! Så lad os håbe han finder det rigtige match og at FCM kan få en flot transfersum. Ifht. din overvejelse om transfersum så tror jeg der kan være strategisk ræson i at sælge til den klub spilleren ønsker fremfor højst bydende. Jeg tror det er et stærkt argument overfor andre talenter, som leder efter det rigtige danske springbræt til udlandet. Men igen, ren spekulation. Jeg synes dog det ville klæde klubben også at tænke i sådanne baner, hvis det har noget som helst på sig.
Jo maaske men saa mangler man en til olssons plads.Hekler skrev:Er det ikke Olsson?FCM2000 skrev:
Men en midtforsvar kommer han nok til at hente og ja for mig at se er han ogsa nod til at finde Poulsens afloser nu.
Dog kan Olson ikke magte Poulsens erfaring
Der er jo ingen der kan magte erfaringen før de får den.FCM2000 skrev:Jo maaske men saa mangler man en til olssons plads.Hekler skrev:Er det ikke Olsson?FCM2000 skrev:
Men Duelund er jo den næste i rækken, indtil nu har han næste udelukkende fået spilletid på kanten som er den forkerte placering for ham, desuden så har vi Rilwan.
/Hekler
/Hekler
- DenStolteJyde
Vi har da også Marco Larsen som også spiller cm. Det virker dog til at han står bagerst i køen i forhold til spilletid.Hekler skrev:Der er jo ingen der kan magte erfaringen før de får den.FCM2000 skrev:Jo maaske men saa mangler man en til olssons plads.Hekler skrev:
Er det ikke Olsson?
Men Duelund er jo den næste i rækken, indtil nu har han næste udelukkende fået spilletid på kanten som er den forkerte placering for ham, desuden så har vi Rilwan.
-
Steffen am
Olsson blev vel hentet som erstatning for Petter?DenStolteJyde skrev:Vi har da også Marco Larsen som også spiller cm. Det virker dog til at han står bagerst i køen i forhold til spilletid.Hekler skrev:Der er jo ingen der kan magte erfaringen før de får den.FCM2000 skrev:
Jo maaske men saa mangler man en til olssons plads.
I forhold til Poulsen?
Tja... Singh var vel i stedet for Izuna og Halsti i stedet for Singh?
Poulsen har i første omgang 2 år tilbage af sin kontrakt.
Og ellers som der nævnes, (Rilwan), Duelund og Marco Larsen.
Desuden Rutikanga og Gemmer, Rømer har spillet pladsen og de spændende 98'ere: Kirk, Olsen og Kairinen.
Jeg tror nok ikke for alvor på Marco Laarsen bliver mere end breddespiller, men de andre kan godt blive rigtig gode.