Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Kent »

Vi har tidligere diskuteret Josua John som en mulig tilgang. Nu melder han i hvert fald klart ud, at han gerne vil videre fra FCN: http://www.bold.dk/nyt/joshua-john-vil- ... -karrieren
Og klubben er klar til at sælge: http://www.bold.dk/nyt/fcn-boss-er-uenig-med-john

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Med tanke på, at vi nok gerne vil købe spillere, som kan sælges videre med profit, er der så ikke meget få - hvis nogen - profiler fra ligaen, som er realistiske?

- Vi skal se et økonomisk og spillemæssigt perspektiv i det
- den sælgende klub skal se et økonomisk perspektiv i det
- spilleren skal se et økonomisk og spillemæssigt perspektiv i det

Jeg tror, det er tæt på umuligt, at det er en spiller fra ligaen som matcher samtlige punkter og som overall er bedre end internationale alternativer fra Benhams system

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Drømmesigningen for mig pt. Må være Rasmus Falk. Den er jo nok desværre ureslistisk, da større klubber i udlandet skal være godt blinde hvis ikke de kan se hans åbenlyse kvaliteter.

Manden har 1 år tilbage af sin kontrakt, og klubben har tidligere forsøgt sig med spillere i samme kategori som feks. Thomsen og Bech i vinters! Hvis man kan byde 17-18 mio plus lønpakke for disse to synes jeg man børe prøve at sende et rilsvarende atraktivt tilbud til ådalen, da jeg ser større perspektiv i Falk fremfor de 2 andre nævnte spillere.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:Vi har tidligere diskuteret Josua John som en mulig tilgang. Nu melder han i hvert fald klart ud, at han gerne vil videre fra FCN: http://www.bold.dk/nyt/joshua-john-vil- ... -karrieren
Og klubben er klar til at sælge: http://www.bold.dk/nyt/fcn-boss-er-uenig-med-john
Tror ikke han er realistisk for os. For ligeså god han er fremadrettet, når han vil, lige så dårlig og ligeglad er han med det defensive. Derud over er han humør spiller og har et ligeså lavt bundniveau, som hans top niveau er højt, samt efter min meing ser vi mere af hans bund niveau, end det modsatte. Tror også mu det er FCM og CV, så er han ikke billig og spørsmålet er om han så er værd de penge og løn vi skal smide for at signe ham.
Mazter81 skrev:Med tanke på, at vi nok gerne vil købe spillere, som kan sælges videre med profit, er der så ikke meget få - hvis nogen - profiler fra ligaen, som er realistiske?

- Vi skal se et økonomisk og spillemæssigt perspektiv i det
- den sælgende klub skal se et økonomisk perspektiv i det
- spilleren skal se et økonomisk og spillemæssigt perspektiv i det

Jeg tror, det er tæt på umuligt, at det er en spiller fra ligaen som matcher samtlige punkter og som overall er bedre end internationale alternativer fra Benhams system
Enig
Mike80 skrev:Drømmesigningen for mig pt. Må være Rasmus Falk. Den er jo nok desværre ureslistisk, da større klubber i udlandet skal være godt blinde hvis ikke de kan se hans åbenlyse kvaliteter.

Manden har 1 år tilbage af sin kontrakt, og klubben har tidligere forsøgt sig med spillere i samme kategori som feks. Thomsen og Bech i vinters! Hvis man kan byde 17-18 mio plus lønpakke for disse to synes jeg man børe prøve at sende et rilsvarende atraktivt tilbud til ådalen, da jeg ser større perspektiv i Falk fremfor de 2 andre nævnte spillere.
Må nok erkende at hvis vi ligefrem skal snakke drømmesigning, ligger jeg nok et niveau eller to over en Rasmus Falk. Hvis vi skal kigge lidt mere nede på jorden, måske endog mere realistisk (grundet nej fra en spiller som kadlec og det niveau) så er Falk en rigtig fin spiller, som også deltager defensivt og har det ekstra. Så han vil da pynte på alle superligahold. Men tror også han er urealistisk, da man må formode at han gerne vil til udlandet og også udlandet har øje på ham. Spørgsmåler er vel også, hvis vi skal op i de prisklasser om ikke vi kan finde en på et højere niveau end Falk, uden for landets grænser.

Thomsen og Bech var vel også det man kalder panikbud. Bud til højre og venstre, på mere end man normalt vil betale, fordi man prøvede at indfri løftet til Sly om at komme videre. Så det er vidst kun godt at det ikke lykkedes at hente en til de priser på daværene tidspunkt.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Kent skrev:Vi har tidligere diskuteret Josua John som en mulig tilgang. Nu melder han i hvert fald klart ud, at han gerne vil videre fra FCN: http://www.bold.dk/nyt/joshua-john-vil- ... -karrieren
Nordsjælland forlanger iflg Twitter og Qureshi 8 mio kroner for ham, og han er i min bog ikke mere end 4-5 mio værd - maksimalt. Men jeg tror ikke vi kigger den vej, og som jeg før har givet udtryk for, så er han ikke en to-vejs-spiller, som er et krav for vores kantspillere.

Og vi blev lovet en stor profil, hvor "folk ville tænke: WAUW!, hvordan kan FCM tiltrække ham?", og det er Jousha John ikke på nogen måde i min bog ;-) Jeg ved dog godt, at det er ret naivt at tro på vi henter en "WAUW-spiller" :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg synes med Johan Dahlins skadesfrekvens og historik, at det ville give god mening at forsøge at hente Anders Lindegaard. Han er tilsyneladende blevet transferfri og han ville være en markant forstærkning til start 11, hvor vi med rette kan sige, at have en keeper på niveau med Stephan Andersen i FCK, hvis vi fik Lindegaard.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ek/5671623

Vi forsøgte også at hente ham i vinters, men Lindegaard afviste på daværende tidspunkt. Situationen har givetvis ændret sig, men for at Lindegaard vil spille for os, så tror jeg det kræver CL gruppespil. Så drenge snup lige en sejr i aften.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lupus1999 skrev:Jeg synes med Johan Dahlins skadesfrekvens og historik, at det ville give god mening at forsøge at hente Anders Lindegaard. Han er tilsyneladende blevet transferfri og han ville være en markant forstærkning til start 11, hvor vi med rette kan sige, at have en keeper på niveau med Stephan Andersen i FCK, hvis vi fik Lindegaard.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ek/5671623

Vi forsøgte også at hente ham i vinters, men Lindegaard afviste på daværende tidspunkt. Situationen har givetvis ændret sig, men for at Lindegaard vil spille for os, så tror jeg det kræver CL gruppespil. Så drenge snup lige en sejr i aften.
Tvivler på at det at realistisk, men jeg vil da ikke brokke mig i så fald. :)

Og så lige for at være flueknepper. Vinder vi i aften, er vi 'kun' sikret gruppespil i EL. ;)
Men lad os snakke om det efter kampen. :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vil være ret latterligt at hente målmand nr 3 ind på 6 måneder. Heller ikke helt til at vide hvor han står Lindegaard. Har han spillet 20 førsteholdskampe på 4 år eller lignende?. Men ok, slidt er han jo så ikke.

Men ok, ret skal være ret - han burde være en klar forstærkning. Men tvivler på at vi har en lønpakke der vil være tillokkende og jeg vil være overrasket hvis hans model kone kan finde sig til rette "i et hul" i provinsen. Selv Århus er vel alt for lille. EN fordom - javist, men realistisk :)

Brug pengene på en fuldgod 6'er som Sparv kan kæmpe med om en startplads, samt en klasse kantspiller
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Frederik Møller til Horsens: http://fcm.dk/nyheder/frederik-møller-til-ac-horsens
Har vi så nogen back-up på venstre back, for ellers lugter det da lidt af indkøb....

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Hvis ikke der er en ny venstre back på vej ind, virker det fuldstændig hovedløst at lade Frederik Møller gå...
Er der nogen der ved om der er tale om en lejeaftale eller en decideret transfer?

WBW

Indlæg af WBW »

Der er en ny venstre back på vej..

THenry

Indlæg af THenry »

Ja. Det må betyde et indkøb af en back - særligt hvis der er taler om et salg. Det er lidt kryptisk formuleret på hjemmesiden ift. om der er tale om salg/leje.

Vi har af gode unge forsvarspillere som Munksgaard og måske også Nissen eller Nikolajsen, men ingen af dem er vist decideret venstre backs, selvom Nissen har spillet positionen på U-19, men hvis vi skal mange kampe i Europa, som ambitionen er, så kommer vi ikke uden om en ny venstre back.

Mon der snart dukker rygter om Oliver Kragl eller måske en anden back fra den østrigske liga op igen?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Med tanke på Horsens økonomi, tror jeg han har fået lov til at skifte gratis til Horsens.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mest logisk med juelsgaard

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:mest logisk med juelsgaard
Det tror jeg ikke sker. Måske Oliver Kragl eller en anden.

Låst