EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol

Indlæg af Stoffer »

Hvor er det dog trist. Tæt på optimal lodtrækning der smides på gulvet.

JBT

Indlæg af JBT »

MrWolf skrev:
24. aug 2017, 22:08
uha uha... det er jo et helt andet hold, der kom ud... hvad har Thorup sagt til dem?

Det var godt nok en ærgerlig halvleg hvor vi smed det hele. Jeg tror ikke vi nogensinde får så let en rute til EL gruppespil som i dette år. Vi havde chancen men vi må være ærlige og sige, at vi ikke kendte vores besøgelsestid. Vi kom simpelthen ikke ud til 2. halvleg. Det er umanerligt ærgerligt.

Vi skabte intet i 2. halvleg og rigtig mange faldt i niveau og vi var meget tamme. Sørloth var også helt væk og vi manglede sammenhængskraft og gennemspil for at komme til de åbne muligheder. Jeg forstår ikke helt hvorfor Due kom ind så sent, han skulle jo være kommet ind 20 min tidligere...
Ærgerligt? Det er direkte dårligt

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

HKP skrev::oops: Jess Thorup har udslettet al FCM's ild i øjnene når vi spiller hjemme!!
Og ude...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mazower

Indlæg af Mazower »

Der skal ske noget nyt på trænersiden. Klubben, fans, sponsorer, alle kvæles langsomt under thorups ledelse. Der kan ikke være mange derude, som for alvor tror på at Thorup kan puste nyt liv i os. Dertil har lyspunkterne hidtil været for få.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ha ha vi skal ikke være ked af det - andre storhold som Ajax, Brügge og Fenerbache røg også !!!!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg begriber ikke, hvordan Rømer ender med at spille kant i noget der lignede et kvarter. Vil nogen forklare mig det? Og så sætter han Due ind i overtiden. Ak ja. Taktisk debil er han. Elendigt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Til gengæld vil jeg rose fanklubben for glimrende opbakning - selv de normalt stille langsider gav den god stemning stor del af kampen, selvom der ikke blev givet tilbage fra grønsværen. God ramme og god opbakning. Så er det bare ærgeligt at holdet havde en kollektiv off day. Endnu en - de var alt andet en skræmmende de cyprioter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Steinlein for helvede er du totalt blind. Jeg så ikke spillerne gjorde hvad de kunne. Trænerne heller ikke godt nok. Hvorfor taler du om at modstanderen er et godt hold. Det var de ikke, men du smider den altid uanset hvem vi møder. Jeg synes ikke det er et godt hold vi møder. De var som sædvanlig klogere end os, og det er jo nok der vi skal blive bedre. Det er sgu da ligemeget hvad der sker i den cypriotiske liga - det her handler om FCM.

Jeg savner virkelig en ansvarlig ledelse der kalder en spade for en spade og ikke alt det der med at skubbe al ansvaret fra sig.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/slag ... avepumper/

Mazower

Indlæg af Mazower »

Lund7400 skrev:
24. aug 2017, 22:51
Jeg begriber ikke, hvordan Rømer ender med at spille kant i noget der lignede et kvarter. Vil nogen forklare mig det? Og så sætter han Due ind i overtiden. Ak ja. Taktisk debil er han. Elendigt.
Det kan ikke forklares. Men det lugter af en desperat træner, som har mistet styring og overblik.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvad skete der lige i pausen :shock:

Meget skuffende indsats :(

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det gør virkelig en træt, at se holdet lave de her udfald stort set hver eneste uge!

Og det er virkelig skræmmende at Thorup vil tale Apollon op. Det er så skræmmende dårligt det vi leverer, at det må resultere i en trænerfyring i landskampspausen.
Hvis ikke i morgen, så efter endnu et nederlag på søndag.

Hvorfor skal Thorup stå og sige efter kampen at vi har leverer godt i EL kvalen, når vi har været så heldige med at være i playoff. Apollon var virkelig ikke et særligt godt fodboldhold, men det er FCM heller ikke, når der ingen ide eller koncept ligger i holdet.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

tatoo skrev:
24. aug 2017, 23:05
Steinlein for helvede er du totalt blind. Jeg så ikke spillerne gjorde hvad de kunne. Trænerne heller ikke godt nok. Hvorfor taler du om at modstanderen er et godt hold. Det var de ikke, men du smider den altid uanset hvem vi møder. Jeg synes ikke det er et godt hold vi møder. De var som sædvanlig klogere end os, og det er jo nok der vi skal blive bedre. Det er sgu da ligemeget hvad der sker i den cypriotiske liga - det her handler om FCM.

Jeg savner virkelig en ansvarlig ledelse der kalder en spade for en spade og ikke alt det der med at skubbe al ansvaret fra sig.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/slag ... avepumper/
Det er resultatet af at ledelsen aldrig tager konsekvens af når noget er lort, men istedet altid trækker kortene "det er et godt hold", "table of justice" og al det crap.... SÅ BLIVER TINGENE JO ALDRIG BEDRE NÅR MAN ER EVIG TILFREDS OG LALLEGLAD!

Sniper

Indlæg af Sniper »

Er simpelthen så skuffet, det kan ikke beskrives 😭

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Lupus1999 skrev:
24. aug 2017, 23:07
Det gør virkelig en træt, at se holdet lave de her udfald stort set hver eneste uge!

Og det er virkelig skræmmende at Thorup vil tale Apollon op. Det er så skræmmende dårligt det vi leverer, at det må resultere i en trænerfyring i landskampspausen.
Hvis ikke i morgen, så efter endnu et nederlag på søndag.

Hvorfor skal Thorup stå og sige efter kampen at vi har leverer godt i EL kvalen, når vi har været så heldige med at være i playoff. Apollon var virkelig ikke et særligt godt fodboldhold, men det er FCM heller ikke, når der ingen ide eller koncept ligger i holdet.
Vi skulle jo reelt ikke engang værre i play OFF med den indsats vi havde mod polakkerne.... kun held gjorde at vi overhovedet nåede hertil....

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Mega skuffende indsats....

Interessant i øvrigt at se hvordan Apollon bruger Alex da Silva, det er jo sådan vi skulle gøre brug af Rafael van der Vaart, hvis vi ellers havde modet..

Besvar