Opløftet af hvad jeg så i går, var jeg også lige et smut forbi træningsbanen i dag.
Igen var der god energi og gejst i øvelserne samt højlydte udbrud og triumfråb, når nogen slap ud af cirklen (ved ikke hvad træningsøvelsen kaldes, men det var den hvor to spillere jagter bolden i en cirkel af medspillere).
Dernæst blev der spillet på normal bane, hvor det der må antages at være 1. holdet bestod af Reid, Califf, Kolja, Jessen, Flo, Albæk, Borring, Thyge, Danny og Frank. Noget CP vist ikke var helt tilfreds med (det skal han selvfølgeligt heller ikke være). Der var god intensitet i kampen - dog synes jeg ikke Fagerberg levede op til de seneste dages gode attitude.
Califf derimod virkede til at være på toppen igen. Han dirigerede i hvert fald meget med sine medspillere - lidt for meget synes Flo en overgang

.
Der blev som sagt skraldet igennem, hvilket blandt andre Danny fik at mærke - til hans store utilfredshed...
Nu har jeg kun overværet to træningspas, så skal selvfølgelig passe på med at generalisere... Men tror egentligt jeg vil være pro-fodboldspiller i mit næste liv... det ser sgu ud til, at de har en god tilværelse...
/Cortez