vi køber Flinta ha ha

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Første indkøb ser ud til at blive Flinta

Indlæg af Altoriso »

Jonas BW:1859 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nææhhh.. hvorfor er folk så mega negative.. hvor
> meget er det nu lige vi kender til Flinta andet
> end de få kampe han har spillet for SIF?.. Jeg er
> ikke i tvivl om at Ørgaard, ved hvad han gør. Jeg
> tror på at flinta bliver et godt køb. Han må jo
> have noget potentiale hvis vi vil have ham.
>
> GIV NU LIGE KNÆGTEN EN CHANCE!
>
> /Jonas

Dem som brokker sig har fulgt Flinta tæt i mange kampe, så deres vurderingsgrundlag er ret reelt , vil jeg tro - eller noget ;-)

Kent

Re: Flinta købt for 1.2-1.5 mio

Indlæg af Kent »

Prisen skulle angivelig være mellem 1.2-1.5 mio: http://www.sif4ever.dk/read.php?2,12674,12674#msg-12674

Nu har jeg ikke den helt store indsigt i prisen for spillere, men for en spiller, der har 1 år tilbage af sin kontrakt, og som har udtalt at han gerne vil væk fra klubben, så synes jeg da ikke umiddelbart det er billigt. Kan huske at vi gav ½ mio for Dennis og omkring 800.000 for David (det var så også et "slag"-tilbud).

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Og vi gav 1 mio. for Simon i Sønderjyske (godt nok med Rathe som del af en byttehandel).

Pengene må da brænde i lommen, hvis man kan få sig selv til at give 1,2-1,5 mio. for Flinta. Nu er det i hvertfald Silkeborgs tur til at sige, at de græder med det ene øje, men griner med det andet hele vejen til banken...

Peter Ross

Amby

Indlæg af Amby »

Man sidder lidt med samme følelse, som da Kærgård blev købt..

Kan vel koges ned til et simpelt - Hvorfor?

Mose

Hvad sker der?

Indlæg af Mose »

Jeg synes det tager lidt lang tid at lukke en forholdsvis simpel handel, og jeg har svært ved at se hvilke forhold der trækker forhandlingerne.

Flinta sagde selv i tirsdags, at han sikkert skrev med en ny klub i løbet af onsdagen, men nu siger han, at der nok går et par dage.

Kan det være fordi vi selv er ved at lukke en anden handel, der lige skal på plads først? Og er det i givet fald sikkert at det bliver Dennis?

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Vi skal jo også have nogen til at spille Royal League i år, nu når Kærgaard ikke kan banke kasser ind i den turnering. Men at give 1.2-1,5mio for en spiller til royal league er måske lige i overkanten. Syntes egentlig generelt at flinta er alt for uskarp, men hvis han kan drible lidt på kanten og ligge op til nogle mål er det vel fint nok.

mancitydk

Re: Hvad sker der?

Indlæg af mancitydk »

Kunne man tænke sig, at handelen med Flinta ville være istedet for Demba fremfor et køb af dem begge. Hvis handelen med Flinta trækker ud, kunne det så være fordi handelen med Demba er begyndt at bliver alvor?

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Måske. eller kunne være de vil have for meget for flinta, de har sikkert læst om alle FCM´s mange millioner.
Sys det ville være et noget skævt valg: Djemba eller Flinta. Lissom at vælge imellem en Ferrari og en Skoda, siger ikke hvem Jeg tror der er hvad;-)

Arff

Indlæg af Arff »

mancitydk Skrev:
> Kunne man tænke sig, at handelen med Flinta ville
> være istedet for Demba fremfor et køb af dem
> begge. Hvis handelen med Flinta trækker ud, kunne
> det så være fordi handelen med Demba er begyndt at
> bliver alvor?

Det var også mere noget i den stil jeg tænkte på,
for når du sælger en spiller, er det eneste du egentlig skal gøre, vel bare at accepter tilbudet?

Det kunne også være en anden spiller de var tæt på at få nu, f.eks. Michael Lustig eller en helt anden, vi endnu ikke ved noget om? ¨
Måske Bak's afløser?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

hitman202 Skrev:
> Måske. eller kunne være de vil have for meget for
> flinta, de har sikkert læst om alle FCM´s mange
> millioner.
> Sys det ville være et noget skævt valg: Djemba
> eller Flinta. Lissom at vælge imellem en Ferrari
> og en Skoda, siger ikke hvem Jeg tror der er
> hvad;-)

En skoda er langt billigere både at købe, og i drift ;) hehe

hitman202

Indlæg af hitman202 »

> En skoda er langt billigere både at købe, og i
> drift ;) hehe

Nemlig.
Tror også den ene af de to spillere nævnt er noget billigere både i køb og drift.
Derfor Jeg mente det ville være et skævt valg at skulle foretage

FCM_ole

Så skete det.

Indlæg af FCM_ole »

Flinta er nu købt fcm.dk..

Peter Ross

Re: Så skete det.

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor er det, at samtlige spillere der kommer til en ny klub, ikke bare kan være oprigtige, i stedet for at please fansene fra første færd ?

"FC Midtjylland? Så kan det ikke blive større i min verden”

Bullshit ! Vi hopper ikke på det, hr. Flinta.

Men derudover så velkommen til. Det må godt blive til lidt mere end 4 mål i 53 kampe, hvis han skal spille nogle kampe i angrebet.

Peter Ross

Hausser

Indlæg af Hausser »

Velkommen til Flinta.

Bliver jo spændende og se om manden kan spille sig på holdet, hvis Dennis S. ryger, så har jeg på fornemmelsen han nok skal få sine kampe. Jeg har desuden en tiltro til at han kan udvikle sit spil og forbedre sig i forhold til sit nuværende niveau, det tror jeg han får brug for hvis han vil spille ret meget.

1,2-1,5 mio. kr. er ikke meget for en forstærkning som fcm.dk antyder han er, det må tiden jo så vise om han vitterligt er..

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Velkommen Flinta.
Håber du overrasker mig positivt C,")

Hader VFF .!

Besvar