Men, Arff. Det virker ikke helt det, at kopiere fra Twitter. Så hellere sætte et link ind.
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Fantastisk
han bliver spændende.
Men, Arff. Det virker ikke helt det, at kopiere fra Twitter. Så hellere sætte et link ind.
Glæder mig til at se ham den 19-årige, og se hvilken rolle man har tilset ham. Kunne være fint med en ny Sisto 
Tror Søren Sorgenfri tager gas på dig, Arff. 
Jeg tror du har retAcebone skrev:Tror Søren Sorgenfri tager gas på dig, Arff.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Ikke helt FCM-relateret, men Lasse Vibe til Brentford: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... be/5656565
Er det officielt med ham Awer Mabil? Jeg synes bestemt jeg så ham i Herning idag... Hår et er noget genkendeligt.
Nej. Han mangler at gennemgå lægetjekket, og jeg tror det sker i dag, hvilket også passer med, at du har set ham i Herning. Han fløj vist fra Australien tirsdag, og så passer det med at han landede i DK i går.
Derudover er vores lægestab kommet hjem fra Gibraltar, så gætter på, det kan blive offentliggjort senere i dag eller i morgen, hvis han som forventet består lægetjekket.
Derudover er vores lægestab kommet hjem fra Gibraltar, så gætter på, det kan blive offentliggjort senere i dag eller i morgen, hvis han som forventet består lægetjekket.
-
mousebreaker
http://fcm.dk/nyheder/fcm-henter-kant-talent-down-under
Done deal. Bliver spændende at følge hans udvikling. Måske en ny Sisto - mindre kan dog også gøre det
Done deal. Bliver spændende at følge hans udvikling. Måske en ny Sisto - mindre kan dog også gøre det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Mabil er ikke kobt som afloser for Sisto.
Han skal forst udvikles.
Han skal forst udvikles.
Spændende signing, glæder mig til at se mere til ham.
Og virkelig godt at få ham på en 5 årig aftale, der skulle være mulighed for udvikling og videresalg.
Og virkelig godt at få ham på en 5 årig aftale, der skulle være mulighed for udvikling og videresalg.
I følge pressechefen kan en arbejdstilladelse i sommerferien tage fra 2-4 uger
Randers fik dog deres til Mustafa Amini på 4 dage, så der er håb forude.
TV2 Sporten besøgte træningen, hvor de snakkede både med Awer Mabil og Jess Thorup, og det skulle kunne ses i TV2 Nyhederne enten kl. 18 eller 22.
TV2 Sporten besøgte træningen, hvor de snakkede både med Awer Mabil og Jess Thorup, og det skulle kunne ses i TV2 Nyhederne enten kl. 18 eller 22.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Sidder fortsat og venter på et køb i Kadlec klassen enten up front eller i bagerste række. Er sgu træt af at det ikke blev ham i første omgang, uden noget ondt ord om Mawbil, for han har da sikkert et potentiale.
Gad vide om førstnævnte stadig er aktuel for os og vores stats-system frem til at vinduet lukker – jeg håber det.
Tror på at manden har den sidste X-factor der skal til internationalt og kan blive mere kampafgørende end en stor del af resten af offensive spillere, helt naturligt som det ser ud med spillet fremad banen lige nu.
Nogle som har nyheder fra Frankfurt omkring hans opstart og fortsatte situation ?
Gad vide om førstnævnte stadig er aktuel for os og vores stats-system frem til at vinduet lukker – jeg håber det.
Tror på at manden har den sidste X-factor der skal til internationalt og kan blive mere kampafgørende end en stor del af resten af offensive spillere, helt naturligt som det ser ud med spillet fremad banen lige nu.
Nogle som har nyheder fra Frankfurt omkring hans opstart og fortsatte situation ?
-
mousebreaker
JBT skrev:Sidder fortsat og venter på et køb i Kadlec klassen enten up front eller i bagerste række.
Det tror jeg vi allesammen gør
Det ville overraske mig hvis Kadlec skulle ombestemme sig. Han var ret kategorisk med at den danske liga ikke var stor nok til ham (deri er jeg enig). Jeg tror faktisk at han er helt ude af vores søgelys nu. Ingen grund til at bruge energi på ham. Hvis det skal komme på banen igen så tror jeg det er Kadlec's agent der skal kontakte FCM.
Det med at den danske liga ikke er god nok, er netop det, der må være vores sværeste hurdle at komme over. Jeg tror vi skal udenfor Europa for at finde en spiller i den kaliber. Måske Sydamerika, hvor man vil gøre meget for at komme til Europa og få sig vist frem.
Der er 5 uger tilbage til transfer deadline. Mon ikke Sisto salg og de største indkøb først sker i den sidste uge?.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg mener Frankfurt har fået ny træner denne sommer, så det kan betyde at Kadlec lige vil se det an i opstarten, om den nye træner kigger mere hans vej end den forrige.
Jeg ser ikke, at købet af Mabil udelukker et køb af en kantspiller i "Kadlec"-klassen, hvis man kan finde en vel at mærke, og Sisto bliver solgt.
Pt. har vi i prioriteret rækkefølge følgende kantspiller:
Sisto
Royer
Rilwan
Mabil
Så antalsmæssigt er vi sat med to spillere pr. kant, men sælges Pione, som vel stadigvæk er meget sandsynligt, så skal der findes en ny kantprofil, og vi vil have en ordentlig bunke penge til at finde en. Så må vi se, hvem vi kan lokke til Heden.
Jeg tænker også, at vores performance mod APOEL kan give et fingerpeg om, hvor attraktive spillere vi kan hente. Kan vi slå dem ud, og skilte med interessante europæiske kampe i efteråret, så bliver vi meget mere attraktive for spillere på et niveau a la Kadlec. Får vi derimod en ordentlig lussing mod cyprioterne, så kan det godt blive svære at købe noget virkeligt interessant.
Derudover synes jeg også, at det ofte er i slutningen af transfervinduet, at der kan dukke noget interessant op, da der ofte sker mange handler til sidst, klubberne ved, om de skal sætte deres trup op til mange europiske kampe, eller om de allerede er slået ud, og derfor har behov for at sende spillere videre i systemet.
Så alt i alt kan jeg stadigvæk se en stor transfer, men det afhænger meget af, hvordan det går i Europa-kampagnen samt Pione, og forhåbentlig skal Pione være med til at spille os til europæisk succes, således et evt. salg af ham forhåbentlig først sker efter disse vigtige kampe!
Jeg er i øvrigt spændt på, hvad der sker, hvis Erik bliver solgt. Har man tillid til, at Jims glasben kan holde en hel sæson, eller køber vi en ny forsvarsprofil?
Jeg ser ikke, at købet af Mabil udelukker et køb af en kantspiller i "Kadlec"-klassen, hvis man kan finde en vel at mærke, og Sisto bliver solgt.
Pt. har vi i prioriteret rækkefølge følgende kantspiller:
Sisto
Royer
Rilwan
Mabil
Så antalsmæssigt er vi sat med to spillere pr. kant, men sælges Pione, som vel stadigvæk er meget sandsynligt, så skal der findes en ny kantprofil, og vi vil have en ordentlig bunke penge til at finde en. Så må vi se, hvem vi kan lokke til Heden.
Jeg tænker også, at vores performance mod APOEL kan give et fingerpeg om, hvor attraktive spillere vi kan hente. Kan vi slå dem ud, og skilte med interessante europæiske kampe i efteråret, så bliver vi meget mere attraktive for spillere på et niveau a la Kadlec. Får vi derimod en ordentlig lussing mod cyprioterne, så kan det godt blive svære at købe noget virkeligt interessant.
Derudover synes jeg også, at det ofte er i slutningen af transfervinduet, at der kan dukke noget interessant op, da der ofte sker mange handler til sidst, klubberne ved, om de skal sætte deres trup op til mange europiske kampe, eller om de allerede er slået ud, og derfor har behov for at sende spillere videre i systemet.
Så alt i alt kan jeg stadigvæk se en stor transfer, men det afhænger meget af, hvordan det går i Europa-kampagnen samt Pione, og forhåbentlig skal Pione være med til at spille os til europæisk succes, således et evt. salg af ham forhåbentlig først sker efter disse vigtige kampe!
Jeg er i øvrigt spændt på, hvad der sker, hvis Erik bliver solgt. Har man tillid til, at Jims glasben kan holde en hel sæson, eller køber vi en ny forsvarsprofil?
- DenStolteJyde
Derudover tænker jeg også om ikke Rilwan kan tænkes at være på vej væk? Det er jo ikke nogen hemmelighed at han og Sly og Izu havde et meget nært forhold.. nu er han så alene tilbage efter de 2 andre er taget til rusland..