Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af THenry »

Nope. Har aldrig hørt om ham. Det lyder som en billig spiller (ingen transfersum og billig kontrakt), der måske kan slå i gennem på den lange bane.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg kender ham heller ikke, men måske en lidt overset ung spiller, som kunne være på nippet til at vokse sig for stor til Skive? Nu vil jeg så håbe, at de rykker op, så han kan få lidt Superliga til efteråret også.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ikke rigtigt heller, har dog set han spiller fast for Skive.

Ifølge Transfermarket dækker han offensiv og central midt og højre kant.
http://www.transfermarkt.co.uk/frederik ... ler/282954

1996'er, der er lidt løst ind i over landsholdet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ifølge bold.dk tråden er han ret vellidt i Skive.
http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... rt=10&vis=

Årets spiller i Skive i 2016 (stadig som 96'er)
og 60 divisions kampe allerede.

Han kan vist dække flere pladser, men mon ikke han i første omgang fra jul skal ind og afløse/aflaste/konkurrere med VdV og lidt senere JP
og tage kampen op med N. Kirk og M. Olsen.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Lyder som en spændende ung mand. Så må Skive gerne rykke op så han kan få noget superligaerfaring. Han kunne godt være tiltænkt en rolle som afløser for JP ved at blive sluset stille og roligt ind på holdet imens JP hiver det sidste ud af benene, med det niveau JP har vist i denne sæson mener jeg også det er fornuftigt og rettidigt omhu at tænke i afløsere efter næste sæson. Han skal selvfølgelig udenom de andre unge talenter i FCM først, M.Olsen og Kirk. Desuden har man netop nu 5-6 unge nigerianere oppe og snuse til forholdene i 3 måneder, jeg krydser fingre for en ny Izu (eller bedre 😀) iblandt dem.

Med hensyn til Kroon, som der blev debatteret før Skive-signingen, så tænker jeg også at det er virkelig underligt at man ikke bruger ham mere. Det virkede til at han var tungen på vægtskålen da man hentede de 3 i Sønderjyske. Og der er altså ikke meget fremtidsperspektiv i at blive ved med at spille med Borring.
Som Kent skriver så ryger Novak højst sandsynligt til sommer, er ikke helt så sikker på at Rilwan ryger da han simpelthen scorer for lidt til at være interessant for større ligaer. Men hvis vi som Kent skriver står tilbage med Borring, Kroon, Mabil og Andersson næste sæson så vil jeg være fint tilfreds, hvis så man også gav Andersson chancen.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Densestar7430 skrev:
11. apr 2017, 09:56
Jeg er også sikker på at Dal Hende er back up for Novak, og det er egentlig det der for alarmklokkerne til at ringe.

Både i Aalborg og mod sønderjyske bliver vores venstre back skiftet ind på kanten, fremfor den egentlige kantspiller (Kroon).

Mht. fremtidsperspektiverne giver det ok mening, men for mig at se er det skræmmende at hans niveau pt. ikke engang bringer ham i nærheden af en startopstilling.
Der har nok også været en defensiv tanke omkring Dal Hende med i spil. Det har været kampe vi skulle sikre, og der er Dal Hende bedre i defensiven, og kan støtte bedre op end Kroon kan.
Hvis det havde været uafgjort eller vi var bagud, var Kroon nok også kommet ind i stedet, som det er sket i tidligere kampe.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvis det kan friste har Skive i dag en tv-kamp kl. 16 (TV fra 15:45)
Så kan man lige holde et øje vågent øje med Frederik Brandhof og evt. Thomsen og Hagelskjær.

Lille optakts skriv (desværre med mest fokus på Fredericia)
http://nordicbetblog.dk/nordicbet-liga- ... -skive-ik/

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Brandhof starter på 10'eren og Hagelskjær som VB.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Farvel til Mikkel til sommer: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mikk ... il-sommer/
Forventelligt, da vi ikke skal have to førstemålmænd. Spørgsmålet er så, om man satser på at Dahlin kan holde sig skadesfri, eller om man går ud og henter en ny førstekeeper, fx Lindegaard.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Kent skrev:
14. apr 2017, 09:16
Farvel til Mikkel til sommer: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mikk ... il-sommer/
Forventelligt, da vi ikke skal have to førstemålmænd. Spørgsmålet er så, om man satser på at Dahlin kan holde sig skadesfri, eller om man går ud og henter en ny førstekeeper, fx Lindegaard.
Vil Lindegaard ikke være et voldsomt sats? Indrømmet, jeg har ikke set han spille i mange år, og spiller han overhovedet lige nu?

/Cortez

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Cortez skrev:
14. apr 2017, 10:08
Kent skrev:
14. apr 2017, 09:16
Vil Lindegaard ikke være et voldsomt sats? Indrømmet, jeg har ikke set han spille i mange år, og spiller han overhovedet lige nu?

/Cortez
Jo, Lindegaard vil være et sats, men det kan vi godt lide :-)
Lindegaard virker som en spiller, der blev lidt for glad for det søde liv, som feteret stjerne i ManU. Han har ikke fået spillet det, som han skulle i karrieren. Om han har sulten længere kan være tvivlsomt, og måske er det kun OB, som kunne tænde gnisten i ham igen. Men hvis vi i markedet for en ny førstekeeper, så bør han være på listen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg så i den grad gerne Albæk tilbage i FCM, som arvtager for Polle/Rafa. Så lad os endelig få lavet en forhåndsaftale med ham til sommer: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/alba ... situation/

Noerum

Indlæg af Noerum »

En central forsvarsspiller med lederegenskaber må stå øverst på listen! Hverken Riss eller Nicolajsen er gode nok til Europæisk eller top 3 endnu.

Desuden håber jeg klubben sender både Bruninho og Wikheim tilbage igen. Ingen af dem har desværre braget igennem, og bedre spillere må kunne findes.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Det vil simpelthen være at tisse i bukserne.

Kan godt blive midlertidigt varmt, men koldt når man så ser 2 kæmpe talenter gledet væk mellem hænderne og dårligere økonomi.

Halsti og Kian er selvfølgelig ikke perfekt, men ikke alamerende.
og Riis og Nicolaisen er 2 super spændende talenter. Lad os snakke ved når de har fået 20-30 superligakampe.
Vil være dumt og også utroværdigt at hente yderligere en forsvarsspiller, hvis man mener hvad man siger omkring FCM DNA.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Så hellere blive nummer 4-6 og ikke spille i europa? Jeg tror klubben overvurdere Riis og Nicolajsen. Har begge spillere i øvrigt ikke store problemer med skader?

Låst