Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Lupus1999 »

Øv!

Det betyder med al sandsynlighed at Duelund ikke forlænger og jeg ser større potentiale i 18 årige Duelund end i 25 årige Rilwan.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så den vidst på plads.
http://www.fcm.dk/nyheder/fcm-tv/rilwan ... er-med-fcm

Ved godt Steinlein har været meget udskældt blandt os fans, men her synes jeg alligevel han fortjener et anerkendende nik, for at have is i maven og sikrer Rilwan på noget der formentlig er noget bedre kontraktvilkår. :D

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lupus1999 skrev:Øv!

Det betyder med al sandsynlighed at Duelund ikke forlænger og jeg ser større potentiale i 18 årige Duelund end i 25 årige Rilwan.
Ved ikke med Duelund, men han har trods alt stadig 1,5 år tilbage af sin kontrakt

Vijen

Indlæg af Vijen »

Steffen am skrev:Tjek også FCM's officille facebook side.
Det er ikke ligefrem fordi det er hemmeligt ;)

https://www.facebook.com/fcmidtjylland/?fref=ts
Vijen skrev:Sisto til Trabzonspor?

Nogen der kan oversætte dette Tweet? Google translate giver ikke meget mening. Men jeg kan da forstå brugernavnet @trabzonspor og pione sisto.

Hakim Ziyech'i Twente'ye kazandıran Jan Van Staa'ydı. Pione Sisto'nun menajeri ile de çocukluk arkadaşıydı. Hoşgeldim hediyesi olabilirdi.
Er desværre ikke så stærk i tyrkisk.
Hvor har du det fra?

Trabzonspor er det ikke en af de klubber der har en noget utroværdig forretningsmetode, ligesom bl.a. Spellman kom i klemme i?
Håber det da næsten ikke for Sisto.
google pione sisto og så nye indenfor 24 timer så dukkede den op.

Har fulgt den rundt i Twitter tråden, men tyrkisk er åbenbart ikke Google translate venligt

Trapzonspor, Jan Van Staa ile anlaşma sağlayabilseydi Hakim Ziyech ve Pione Sisto ile rahatlıkla anlaşabilirdi.
Trabzonspor, han vidste, at tillader aftale med Jan Van Staden dommer Ziyech og kunne nemt håndtere Pio Sisto

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Der er også rygter om Pione og Celta på twitter. Tror man skal tage alt med en gran salt.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Kent skrev:Der er også rygter om Pione og Celta på twitter. Tror man skal tage alt med en gran salt.

Helt sikkert, der er mange fans der sidder og skriver ønskelister.

Men jeg har meget svært ved at tro på at Tyrkiet kunne være interessant for pione.
Senest rettet af Vijen 6. jul 2016, 19:03, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:Så den vidst på plads.
http://www.fcm.dk/nyheder/fcm-tv/rilwan ... er-med-fcm

Ved godt Steinlein har været meget udskældt blandt os fans, men her synes jeg alligevel han fortjener et anerkendende nik, for at have is i maven og sikrer Rilwan på noget der formentlig er noget bedre kontraktvilkår. :D
Som jeg har skrevet tidligere, så var en forlængelse med FCM det, der gav mest mening for Rilwan. Spørgsmålet er, om der er smidt en relativ lav frikøbsklausul ind, så Rilwan kan smutte til næste sommer, når han har fået danksk statsborgerskab.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev: Som jeg har skrevet tidligere, så var en forlængelse med FCM det, der gav mest mening for Rilwan. Spørgsmålet er, om der er smidt en relativ lav frikøbsklausul ind, så Rilwan kan smutte til næste sommer, når han har fået danksk statsborgerskab.
Helt enig. Umiddelbart har Rilwan mere brug for FCM end FCM har brug for Rilwan.
Udefra kunne det ligne forhandlings positionerne er vendt på hovedet i forhold til starten af forhandlingerne.
Køligt lavet af Steinlein. Det kunne være sjovt hvis der var nogle tal der kom ud, men der er i hvert fald penge sparet/tjent.

Om der er en lav frikøbsklausul, tja... Måske?
Men hvis Rilwan har ønsket en 3-årig aftale og en lav frikøbsklausul har han jo skulle give sig på nogle andre parameter, kan på ingen måde være skidt for FCM.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Lækkert! Både Marco og Rilwan kan tage de dybe løb fra 8/10'eren så jeg mener faktisk ikke vi har brug for en offensiv midt længere :)

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Mike80 skrev:Lad os da få sparket den tråd igang.

Største ønske herfra: Forlæng med Hassan!! :)

mike
Tak:) Hassan har i hans skadesfri perioder bevist, at han er en Superliga profil, så fantastisk at vi har formået at forlænge med yderlige 3 år!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Sisto til Celta Vigo eller galehuset Trapzonspor. Jeg vil falde ned af stolen hvis det ender med et salg til et af disse steder.

Jeg tror ikke de har pengene til at betale hvad vi ønsker i Celta og Trapzonspor vil Sisto formodentlig slet ikke til. Har svært ved at se et Sisto salg i dette vindue medmindre han fortsætter de takter han havde i første kamp mod Litauerne og får et slutprodukt på. Så kan det være at der nogle der bliver lidt panikslagne mod slutningen af vinduet og kommer med et tilbud vi ikke kan sige nej til. Ellers tror jeg at klubben bare læner sig tilbage og håber på at den gamle Sisto kommer på banen i løbet af efteråret og får bidraget til europæisk gruppespil. Derefter et salg til vinter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

THenry

Indlæg af THenry »

Med ambitioner om europæisk gruppespil giver det ikke mening at sælge Sisto nu (vedmindre vi får et åndsvagt bud på ham). Han skal være med til at realisere klubbens europæiske ambitioner, og så må vi se i slutningen af vinduet, om han skal videre eller fortsætte i FCM.

Ift. Rilwan er det super positivt, at han har forlænget. Gad vide om Izus fejslagne ophold i udlandet også har spillet en rolle i, at Rilwan vælger at fortsætte i DK?

JBT

Indlæg af JBT »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... halvt-aar/

Kom så fedte Stein, køb os en profil. Jeg glæder mig! Det behøver ikke være en defensive en af slagsen, måske mere all round, så han dækker Petters plads, eller rykker en af vores IKKE-kanter (læs Olsson f.eks.), det kunne give plads til en ny wing.

Vi kommer til at mangle Sparv, og lur mig om ikke Halsti også har risiko for at løbe ind I en skade.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Syntes nu lige vi skal se hvor de andre spillere står. Vi har Marco, Rilwan, Duelund, Polle, Olsson og til nøds Pione og Kadlec der kan dække en 8/10'er.
Ville det ikke være bedre med en ny midterforsvarer nu hvor Hallsti kommer til at bruge det meste af tiden på 6'eren?

Sniper

Indlæg af Sniper »

Tims skade sætter os i en svær situation, han har været utrolig stabil indtil nu. Jeg ville ikke turde satse udelukkende på Halsti med den skadeshistorik han har og jeg aner ikke om Rømer og Kairinen har klasse nok til at spille 6´eren. Plus vi har Kian som også kan spille positionen. Så hvis jeg skulle vælge tror jeg at jeg ville satse på en klasse CB og så en klasse 8´er, det mangler vi altså nu hvor Petter er væk.

Jeg så interviewet med K.Riis efter Sudova, jeg har ikke set ham spille, men da jeg så interviewet sad jeg og tænkte Sviachenko, er det kun mig??-synes måden han snakkede på og hans statur minder utrolig meget om en ung Svia, hvordan er hans stil i forhold til Svia, er der noget at glæde sig til??

Låst