EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol

Indlæg af Vijen »

Hold kæft, hvor er det her ringe.

Hvad fanden mon aftalen var i pausen.

Og nu til det igen. Thorup raus!!!!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hold kæft hvor er vi ringe!!!

Lorte mål på Cypern!!! Nu må Thorup ud!!
Hvordan kan spillerne ikke være sat op til at spille så vigtig en kamp!!!

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Okay, nu må thorup ryge. Den nemmeste kvalifikation i mands minde og han kan ikke sætte holdet op til det. Ny træner. Kæft jeg hader at se på FCM lige i øjeblikket. Jeg bliver så pisse skuffet hver gang. Vi har jo ikke spillet god bold siden Thorup indførte sin "taktik". ØVVVVV

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Impotent fodbold når det er værst.... tak for lort Thorup!! Godt du ikke brugte van der Vaart

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hva så Steinlein så stivnede det fedtede smil lige pludselig. Tror du ikke I skulle melde ud at vi bare ikke er gode nok. Alle kan se at vi spiller ad helvede til. Hvor mange såkaldte gruppespil har vi nu mistet. Steinlein du var så skråsikker inden kampen at vi skulle i Europa. Fortæl nu omverdenen at Vi/I kludrer gevaldigt i hvad i foretager Jer.

Det skal være muligt at komme gennem den afgørende kamp, men når man ikke lærer holdet at spille fodbold skal det jo gå sådan.

Men jeg forventer undskyldninger i stakkevis fra Thorup og Steinlein.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hvad sker der for Sparv, mega mange dårlige afleveringer og holder på bolden i uendelighed, Hassan mangler meget teknisk når det går hurtigt.

Korzhmar ligner mere og mere et fejlkøb.

Ja kæmpe mulighed er forspild og tiden m¨være at kigge ind af og se hvem der skal føre holdet ind i disse gruppespil som jo kræves de næste par sæsoner.

Mazower

Indlæg af Mazower »

Aldrig får man en nemmere modstander i Playoff-runden. Surt at se os pisse det væk med endnu en spillemæssig elendig præstation. Jeg trænger virkelig til luftforandring

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvordan kan vi komme med et så stærkt udtryk i første halvleg og så virke fuldstændig kyste lige efter pausen? Hvad skete der dog i pausen? Vi kommer til at stå alt for langt tilbage, og det ved vi jo, at vi ikke kan holde til.

JBT

Indlæg af JBT »

Det her ligner et FCM i frit fald.

De mennesker der sidder med aben må træde af. Dette er under al kritik når man er så selvfed som man er, og taler stort og flot om målsætninger og ambitioner.

Ledelsen og træner teamet kan tage hinanden i hænderne ud af svingdørene.

I dag blev det sidste jeg så til FCM i 2017.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Sådan skyller man 50 mio lette millioner ud igennem toilettet

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Anden halvleg. 1 blokeret skud. Det var vist det vi kom frem til hvis jeg huske rigtigt. I en kamp som vi skal vinde hvor det står 1-1 fem minutter inde i anden halvleg. For sene indskiftninger i min bog, men det er jo lige fedt når vi er faldet sammen som hold. Igen igen.

Fortjent sejr til Cyprioterne over to kampe. vi har alt alt for mange mentale udfald og det vil vi se igen og igen gennem superliga sæsonen. Vi vil se super velspillede kampe og andre kampe hvor holdet viser sit manglende bundniveau - simpelthen fordi vi ikke hænger nok sammen som hold.

Som helhed er playoff kampene et godkendt resultat. Måden vi kom til playoff og måden vi ryger ud på er bare skuffende. Specielt fordi vi havde fået en fremragende lodtrækning i Q3 og Q4 og i begge opgør slet ikke fungerer.

Thorup evner ikke at få skabt en base holdet kan falde tilbage til som fungerer. Derfor falder vi helt sammen fra tid til anden.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

:oops: Jess Thorup har udslettet al FCM's ild i øjnene når vi spiller hjemme!!

Sander

Indlæg af Sander »

hvad skete der?

Thorup havde sagt før kampen: vi skal have tålmodighed
spillerne og publikum.

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

uha uha... det er jo et helt andet hold, der kom ud... hvad har Thorup sagt til dem?

Det var godt nok en ærgerlig halvleg hvor vi smed det hele. Jeg tror ikke vi nogensinde får så let en rute til EL gruppespil som i dette år. Vi havde chancen men vi må være ærlige og sige, at vi ikke kendte vores besøgelsestid. Vi kom simpelthen ikke ud til 2. halvleg. Det er umanerligt ærgerligt.

Vi skabte intet i 2. halvleg og rigtig mange faldt i niveau og vi var meget tamme. Sørloth var også helt væk og vi manglede sammenhængskraft og gennemspil for at komme til de åbne muligheder. Jeg forstår ikke helt hvorfor Due kom ind så sent, han skulle jo være kommet ind 20 min tidligere...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Skuffende at se så ofte kanterne trak ind i banen i ingenmandsland omgivet af fire modstandere. I stedet for at holde bredden. Limassol var gode til at lokke vores spillere den vej ind så bredden i vores spil forsvandt og derfor manglede vi indlæg.

Ærgeligt med det ikke dømte straffespark i første halvleg som kunne have ført til 2-0. Det ændrer dog ikke en pind ved at vi bare ikke havde fortjent mere end det vi fik. For mig at se var Jesper Hansen bedste FCM, sammen med Kian. Fatter ikke nogen kunne stemme på Sørloth. Ubegribeligt. Han var god indtil episoden hvor han kunne få straffe. Derefter slog det klik for ham
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar