Huh. Det var faktisk gået min næse forbi, at semifinalerne er blevet skåret ned til én kamp, men argumentet med den nye Superliga-struktur giver vel mening. Det må alt andet lige øge Vendsyssels chancer for en overraskende finaleplads en smule.
Vi skal for alt i verden undgå en tur til Sjælland, så mon ikke det ender med dét. Jeg vil heller ikke juble over en hjemmebanekamp mod FCK, men i forhold til vores chancer for at vinde hele turneringen, må det vel være marginalt bedre at tage dem på MCH frem for at udsætte det uundgåelige møde med dem til deres hjemmebane i finalen. Dog vil det så nok kræve, at vi slår begge københavnerhold, såeh...
Bare giv os Tryllerik!
Hvad med at vendsyssel bare banker FCK Så tager vi BIF på MCH Arena og så hedder finalen VFF - FCM
(det er ellers yderst sjældent at jeg håber på at VFF klarer sig godt )
Vi skal selvfølgelig heller ikke glemme Randers og AGF, selvom de fleste forventer FCM, BIF, FCK og VeFF i semierne. Det kan blive rent jyske semifinaler!
Vi skal selvfølgelig heller ikke glemme Randers og AGF, selvom de fleste forventer FCM, BIF, FCK og VeFF i semierne. Det kan blive rent jyske semifinaler!
Altså i den forbindelse tror jeg mere på Randers end på GF. Især efter at Glenn har afsløret at de nedprioriterer pokalen for at sikre sig imod nedrykningen..
Ja kunne være en fin kamp FCK undervurdere modstanderen.
Men den er der igen, vi skal selvfølgelig helst vinde, men hvis vi ikke vinder, er det bare bedre det er BIF eller FCK, end det er VFF eller AGF.
Men vil selvfølgelig helst møde AGF eller VFF i finalen. Lidt både og.
Og igen, det er jo bare en kamp. Vi har vundet over SønderjyskE en kamp vi bør have tabt og vi har tabt til Nordsjælland i en kamp vi bør have vundet.
Når det bare er en enkelt kamp er det ikke meget der skal til. Og hvis AGFs reserve har medvind og måske en enkelt dommerkendelse deres vej og FCK ikke helt er der, kan den sagtens gå til Århus.
Ja kunne være en fin kamp FCK undervurdere modstanderen.
Men den er der igen, vi skal selvfølgelig helst vinde, men hvis vi ikke vinder, er det bare bedre det er BIF eller FCK, end det er VFF eller AGF.
Men vil selvfølgelig helst møde AGF eller VFF i finalen. Lidt både og.
Og igen, det er jo bare en kamp. Vi har vundet over SønderjyskE en kamp vi bør have tabt og vi har tabt til Nordsjælland i en kamp vi bør have vundet.
Når det bare er en enkelt kamp er det ikke meget der skal til. Og hvis AGFs reserve har medvind og måske en enkelt dommerkendelse deres vej og FCK ikke helt er der, kan den sagtens gå til Århus.
Det er en superlodtrækning.... Ifølge "table of justice" vil vi nemlig over tid besejre BIF..... Det HAR Ankersen styr på! LOL Ironi KAN evt. være anvendt...
Det er jo RFC hjemme mod BIF, så vi kan da håbe på, at det bliver Randers, der bliver modstanderen - dem har vi rigtig godt styr på både hjemme og ude.
BIF er omkring 60% favorit til at vinde i Randers ifølge oddsene, tror dog at det er lidt tættere.
Det er en superlodtrækning.... Ifølge "table of justice" vil vi nemlig over tid besejre BIF..... Det HAR Ankersen styr på! LOL Ironi KAN evt. være anvendt...
Følg nu med og læs og ellers spørg,
I stedet for at lukke lort ud.
Men godt vi fik hjemmebane. Spilles semifinalen kun over en kamp nu?
Jep, en ændring i forbindelse med det udvidede kampprogram i Superligaen. Jeg havde også misset det i første omgang. Lækkert at undgå en eventuel tur til Brøndby på den måde.