Det betyder Sassuolo går i EL kvalifikation.
Katastrofe for AC Milan og skidt for Italiensk fodbold generelt, dog må man sige en ekstra sikkershed-hjælp til os i forhold til seedning
Der er sidste runde i Schweiz på onsdag. Luzern møder hjemme Sion, mens Grashoppers har mestrene fra Basel på udebane. Det ser derfor ud til, at Luzern har gode muligheder for at blive 3'er i Schweiz. Jeg antager, at dette er udfaldet, som vi skal håbe på?Steffen am skrev:Genk vandt i aften, mens Oostende tabte, så ingen hjælp fra Belgien.
So far har Norge, Sverige og Sevilla været gode ved os, og Ukraine i rimelig grad.
Så har vi Schweiz og Italien tilbage.
Hvis du får korrekt i din forudsigelse ville det være superTHenry skrev:Der er sidste runde i Schweiz på onsdag. Luzern møder hjemme Sion, mens Grashoppers har mestrene fra Basel på udebane. Det ser derfor ud til, at Luzern har gode muligheder for at blive 3'er i Schweiz. Jeg antager, at dette er udfaldet, som vi skal håbe på?Steffen am skrev:Genk vandt i aften, mens Oostende tabte, så ingen hjælp fra Belgien.
So far har Norge, Sverige og Sevilla været gode ved os, og Ukraine i rimelig grad.
Så har vi Schweiz og Italien tilbage.
Lige nøjagtig. Den gang havde Silkeborg det bedste stadion i området.....Steffen am skrev:Ja har du da ret i, ved ikke lige om jeg har sovet eller min informations side havde en fejl i sig, tak for retttelsen
Hvorfor Silkeborg stadion, var Ikast stadion ikke godkendt til UEFA kampe?
Var kampene mod Glentoran, Sporting Lisbon, Varteks Varazdin og Anderlecht også i Silkeborg?