Januar transfervindue II
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Januar transfervindue II
Yes, men han skaber plads til de øvrige og så er teknisk på en helt andet planet end vore forreste.
-
Skippels
Santin er personen, som sætter alt offensivt og kreativt spil i gang hos FCK. Han er meget dygtig, og hans primære formål er altså ikke kun at score mål, der er andet godt at lave som óffensiv fodboldspiller. Der er ingen tvivl om, at han ville have været en kæmpe gevinst for FCM også.
-
YahooSeeker [Bot]
Skippels....du er en klarsynet mand;-)
-
Altoriso
Re: Thobias Grahn til FCN
forzafcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Linket siger alt: http://www.onside.dk/node/20221
Tja det siger vel ikke mere end det oprindelige http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,879 ... #msg-88071
Så hvorfor denne dobbeltkonfekt?
> Linket siger alt: http://www.onside.dk/node/20221
Tja det siger vel ikke mere end det oprindelige http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,879 ... #msg-88071
Så hvorfor denne dobbeltkonfekt?
-
simon99
>
> Tja det siger vel ikke mere end det oprindelige
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,87925,88071#ms
> g-88071
> Så hvorfor denne dobbeltkonfekt?
Mon ikke der henvises til den del af artiklen om at København trækker, nu da han har fået barn?
Vel en ret relevant del i forhold til et skifte til Midtjylland
> Tja det siger vel ikke mere end det oprindelige
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,87925,88071#ms
> g-88071
> Så hvorfor denne dobbeltkonfekt?
Mon ikke der henvises til den del af artiklen om at København trækker, nu da han har fået barn?
Vel en ret relevant del i forhold til et skifte til Midtjylland
-
Hausser
Jeg siger ikke at Santin ikke er en god spiller, men mandens præstationer er jo nærmest løftet til hysteriske højder, en hype som jeg slet ikke finder belæg for. Efter hvad jeg kan læse, har Santin lavet én kasse og én assist i superligaen, vel at mærke som angriber. Borring har lavet 4 kasser og er blevet noteret for 2 assists fra sin position som kantspiller og jeg mener han har præsteret på mindst lige så højt niveau som sin kollega. Var det ikke fordi FCK er et hold i medgang, ville der kun blive snakket om Santins manglende evne til at score mål.
-
Altoriso
Tja det er jo ikke noget Grahn har sagt vel ?
Derimod er det bare noget som onsides skribent selv konkluderer..
Jeg kunne jo feks hævde at de kunne være på vej til Århus, da Ibi Støving er derfra http://da.wikipedia.org/wiki/Ibi_St%C3%B8ving, og at Grahn sikkert selv boede der i hans AGF-tid
Man kan godt forholde sig lidt skeptisk i forhold til sådanne artikler
PS FCN er nu sikkert et godt bud alligevel - han har jo også spillet i Lyngby hehe
Derimod er det bare noget som onsides skribent selv konkluderer..
Jeg kunne jo feks hævde at de kunne være på vej til Århus, da Ibi Støving er derfra http://da.wikipedia.org/wiki/Ibi_St%C3%B8ving, og at Grahn sikkert selv boede der i hans AGF-tid
Man kan godt forholde sig lidt skeptisk i forhold til sådanne artikler
PS FCN er nu sikkert et godt bud alligevel - han har jo også spillet i Lyngby hehe
-
Hausser
Rurik Gislasson
Ham er vi åbenbart interesseede i. http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... -malsluger
Nu kan jeg godt ærge mig lidt over jeg ikke startede en tråd op omkring ham så jeg seriøst overvejede for blot 2 dage siden da han scorede i weekenden, men det kan jeg jo ikke bevise nu
Han er ung og absolut den mest interessante spiller i første division, men er han egentlig angriber eller har en mere en offensiv midtbanespiller?
8-10 millioner som artiklen nævner, virker under alle omstændigheder helt vildt.
Nu kan jeg godt ærge mig lidt over jeg ikke startede en tråd op omkring ham så jeg seriøst overvejede for blot 2 dage siden da han scorede i weekenden, men det kan jeg jo ikke bevise nu
Han er ung og absolut den mest interessante spiller i første division, men er han egentlig angriber eller har en mere en offensiv midtbanespiller?
8-10 millioner som artiklen nævner, virker under alle omstændigheder helt vildt.
-
Kent
Re: Rurik Gislasson
Men han er jo heller ikke løsningen på vores problemer. Vi har ikke brug for endnu en 18-20 årig spiller, der kan indgå i vores kæmpe angriberkarrussel. Vi har bruge for en førsteangriber, der er selvskreven på holdkortet hver gang og garant for 15-20 mål.
-
Hausser
Det kan vi godt blive enige om, vi mangler rutinerede klasseangribere, ikke flere unge talenter.
Men er det mig der husker fejl, når jeg mener han ikke er en decideret angriber men mere en offensiv midtbanespiller, alle Tobias Grahn eller Thygesen?
Men er det mig der husker fejl, når jeg mener han ikke er en decideret angriber men mere en offensiv midtbanespiller, alle Tobias Grahn eller Thygesen?
-
Jesper BW1100
Citat fra artiklen:
"Men faktisk strækker FCM-interessen for den islandske U21-landsholdsspiller med en fortid som ungdomsspiller hos både Charlton og Anderlecht sig længere tilbage, og ifølge B.T.s oplysninger bød FCM allerede i sommer et beløb på mellem 8 og 10 mio. kr. for angriberen, men det afviser Jens Ørgaard."
Ja det er da forhåbentlig årets joke?!?! Der er da ingen ved sine fulde fem der vil byde 8-10 millioner kroner for Rurik Gislason. Og så endda i sommers.
Bevares, manden laver mål i 1. division pt., men det har Anders Jochumsson og Mogens Laursen også gjort i sin tid. Da han var med Viborg i SAS-ligaen sidste år gjorde han det vel okay, uden dog på nogen måde at skille sig ud og være prangende. Og generelt har vi sq heller ikke haft held med at hente profiler i Viborg (Petter "Louise" Furuseth anyone?)
Personlig mener jeg slet ikke han er typen vi leder efter angrebsmæssigt. Vi skal have en rutineret angriber med mål i støvlerne fra højeste niveau. Vi har nok angrebstalenter (som iøvrigt i mine øjne er minimum på niveau med Rurik, og nok også bedre). Derfor vil jeg sq være træt af hvis vi hentede ham, og hvis vi giver en øre over 3-4 millioner for ham vil det være noget nær en skandale. Og hvis vi betaler 8-10 mio for ham bliver vi jo til grin i hele fodbolddanmark. Det er et no-go Ørgaard!!!
"Men faktisk strækker FCM-interessen for den islandske U21-landsholdsspiller med en fortid som ungdomsspiller hos både Charlton og Anderlecht sig længere tilbage, og ifølge B.T.s oplysninger bød FCM allerede i sommer et beløb på mellem 8 og 10 mio. kr. for angriberen, men det afviser Jens Ørgaard."
Ja det er da forhåbentlig årets joke?!?! Der er da ingen ved sine fulde fem der vil byde 8-10 millioner kroner for Rurik Gislason. Og så endda i sommers.
Bevares, manden laver mål i 1. division pt., men det har Anders Jochumsson og Mogens Laursen også gjort i sin tid. Da han var med Viborg i SAS-ligaen sidste år gjorde han det vel okay, uden dog på nogen måde at skille sig ud og være prangende. Og generelt har vi sq heller ikke haft held med at hente profiler i Viborg (Petter "Louise" Furuseth anyone?)
Personlig mener jeg slet ikke han er typen vi leder efter angrebsmæssigt. Vi skal have en rutineret angriber med mål i støvlerne fra højeste niveau. Vi har nok angrebstalenter (som iøvrigt i mine øjne er minimum på niveau med Rurik, og nok også bedre). Derfor vil jeg sq være træt af hvis vi hentede ham, og hvis vi giver en øre over 3-4 millioner for ham vil det være noget nær en skandale. Og hvis vi betaler 8-10 mio for ham bliver vi jo til grin i hele fodbolddanmark. Det er et no-go Ørgaard!!!
-
Jesper BW1100
Hausser Skrev:
> Men er det mig der husker fejl, når jeg mener han
> ikke er en decideret angriber men mere en offensiv
> midtbanespiller, alle Tobias Grahn eller Thygesen?
Det er korrekt at han i hvert fald sidste år, da Viborg var i SAS-ligaen, ikke blev brugt som decideret angriber, men nærmere som hængende ala Thyge. Men det virker vidst til han spiller angriber for VFF i år.
Men hvis vi snakker en sådan type ser jeg nu altså hellere Ilsø fra SønderjyskE. Han har ligesom vist han har niveauet.
> Men er det mig der husker fejl, når jeg mener han
> ikke er en decideret angriber men mere en offensiv
> midtbanespiller, alle Tobias Grahn eller Thygesen?
Det er korrekt at han i hvert fald sidste år, da Viborg var i SAS-ligaen, ikke blev brugt som decideret angriber, men nærmere som hængende ala Thyge. Men det virker vidst til han spiller angriber for VFF i år.
Men hvis vi snakker en sådan type ser jeg nu altså hellere Ilsø fra SønderjyskE. Han har ligesom vist han har niveauet.
-
Hausser
Jep, sådan husker jeg det nemlig også, og det vil vel være i sådan en rolle hvor han potentielt kan være interessant for os, ligesom Ilsø vil være. Men som sagt, 8-10 mio. kr. er absurd dyrt for en spiller som kun har vist klasse i første division, det er der som du nævner, mange andre der også har..
-
The FCM FAN
Jeg ville også blive decideret sur hvis de bare smed 2 millioner efter ham! Så kunne vi jo lige så godt hente Rajko Lekic han scorer jo også mange mål i 1. division Han ville jo skulle kæmpe bare for at sidde på en af de yderste pladser på vores bænk!
Hvis Hr. Ørgaard vil hente en angriber skulle det være en rutineret ræv der kommer til at banke nogle kasser ind for os, så jeg er fuldstændig enig med dig Jesper BW1100!
Det ville være meget være end at købe en lotto kupon fra Øst Europa
Hvis Hr. Ørgaard vil hente en angriber skulle det være en rutineret ræv der kommer til at banke nogle kasser ind for os, så jeg er fuldstændig enig med dig Jesper BW1100!
Det ville være meget være end at købe en lotto kupon fra Øst Europa