Farum away

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Claus (BW#1145)

Re: Klemmer Kølbæks sko??

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Jeg kan ikke se hvad der er galt med den mail?

Kære aktionær

Det er ikke alle aktionærer der er medlemmer af BW.

GamleHoffmann64

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Nu går kritikken sådan set på at Ulveungerne og whitewolves ALTID har haft samme fordele som BW-medlemmer, det gælder så lige pludseligt ikke her, det forstår jeg ikke? Forklar Kølbæk, eller Mikkelsen fra BW?

Esben

Re: bus til bording

Indlæg af Esben »

Jon Damsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ej, læs nu lige indlæget igen, du kan da ikke mene
> at en person selvom han er en person skal køre til
> Herning/Ikast/Vejle når bussen alligevel køre
> forbi.
>
> Nu her i Meyhoff's tilfælde vil det jo ikke tage
> ekstra tid, jo måske 2 min, af med skyklapperne
> gutter, I ville sgu selv være trætte af at skulle
> køre til Herning, og når du så køre forbi
> Fredericia også tænkte at man kunne have stået på
> der!
>
> /Dams - ALLE BUSSER STARTER I STILLING NÆSTE
> SÆSON!!

Det er jo ikke kun ham jeg snakker om. Jeg ved godt han er placeret en af de nemmeste steder bussen kan stoppe, men hvis der er 20 der skal samles op hver for sig ved forskellige motorvejsafkørsler kan det nemt blive lang tid.

Desuden så kan man jo hvis man bor i Vejle, Fredericia, whatever go sammen lidt flere, så bussen ikke skal holde ind bare for 1 person.

Rent af princip, men jeg skal nok la vær med at brokke mig hvis det er min bus der holder ind i Snoghøj;)

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Nu er det jo et tilbud FCM har lavet.

Det er måske lidt for meget forlangt at BW (mikkelsen) skal stå til regnskab for dette.

GamleHoffmann64

Poulsgaard, hvad mener du?

Det er vel noget Kølbæk og Mikkelsen har fundet ud af sammen, JEG er åbentbart så bare "dum over nat", når jeg ser at det ikke gælder for " de unge ulve"?

Eller har jeg toltalt misforstået konceptet?

Hvordan kan man tilbyde gratis tur til BW, men ikke til de kommende medlemmer, det fatter jeg ikke!

Claus (BW#1145)

Måske FCM synes at ulveklubben og White wolves i forvejen har goder nok? Jeg ved det ikke, men FCM er da i deres gode ret til selv at bestemme hvem de vil give en gratis tur.

Claus (BW#1145)

Det er et tilbud FCM har valgt at give til medlemmerne af BW. Så er der bare ikke mere i det. Jeg har heller ikke set noget om at Thomas Mikkelsen skulle have været med fremme om at få tilbuddet igennem.

GamleHoffmann64

Claus (BW#1145) Skrev:
> Måske FCM synes at ulveklubben og White wolves i
> forvejen har goder nok? Jeg ved det ikke, men FCM
> er da i deres gode ret til selv at bestemme hvem
> de vil give en gratis tur.

Arghhhhhh, ja ja

Ironi KAN være brugt, BITE ME

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Hvor ser du at BW bidrager til dette.

klip
----
Fanklubben Black Wolves arrangerer turen, og FC Midtjylland supplerer billetterne fra SPAR med gratis bus til medlemmerne af fanklubben
----
/klip

Nu har jeg ikke noget som helst med dette at gøre, ej heller talt med formanden men det ser ud til at det eneste BW gør er at stille busansvarlige til rådighed (og tjener formodenligt på salget)

Det er FCM og Spar der i fællesskab laver dette arrangement.

GamleHoffmann64

Re: Klemmer Poulsgaards sko

Ja ja Whatever Poulsgaard, men meningen var jo ligesom at få frem om turen var lavet for BW eller alle, jeg mener jo det er nummer 1 at stille med så mange som muligt, det gør man ikke ved at kræve betaling af drengene og pigerne, vel?

Kent

Indlæg af Kent »

GamleHoffmann64 Skrev:
> Ja ja Whatever Poulsgaard, men meningen var jo
> ligesom at få frem om turen var lavet for BW eller
> alle, jeg mener jo det er nummer 1 at stille med
> så mange som muligt, det gør man ikke ved at kræve
> betaling af drengene og pigerne, vel?

Men vi er enige om at de kan få turen incl billet for 100 kr ikke? Det er vel stadig et godt tilbud. Jeg synes det er udtalt krævermentalitet at man have alt gratis. Det er vel ikke de 100 kr, der gør forskellen? At du ligefrem kan få det vendt til en negativ ting, at du kan komme afsted for 100 kr, er godt nok imponerende negativitet.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

> jeg mener jo det er nummer 1 at stille med
> så mange som muligt,

Det er vi alle enige i. FCM er så åbenbart af den mening at det ikke skal være for enhver pris.

Lund

Poulsgaard

Hvem gemmer Hoffmanns skolepenge

Indlæg af Poulsgaard »

Hold nu.

Du kæfter op men læser ikke hvad jeg skriver.

Jeg skriver at du ikke kan holde formanden for BW ansvarlig for et arrangement FCM og Spar laver.

Jeg tager ikke endnu stilling til det rimelige i betaling eller ej....

Jeg har som jeg før skriver ikke talt med formanden om dette. men jeg kan ikke forstille mig at formanden har arbejdet imod en løsning hvor ALLE medlemmer, af et eller andet FCM relateret, fik gratis adgang.

Omvendt kan jeg heller ikke se at det skulle være formandens opgave at skaffe gratis adgang til andre end BW'er `? måske FOA'er eller KFUM'er ?

GamleHoffmann64

Re: Hvem gemmer Hoffmanns skolepenge

Ejjjjjj Poulsgaard.

Det jeg mener er at BW og FCM kunne lidt tidligere kunne have meldt ud at det kun var for medlemmer, det har altid været incl ulveklubben og White Wolves, det er sådan set kun der jeg mener de halter.

Det er okay at tilbuddet kun gælder BW, men jeg syntes stadigt at det er , ja, halvgjort, eller nowet?

Simon

Re: Hvem gemmer Hoffmanns skolepenge

Indlæg af Simon »

Du kan jo stadig nå at melde fra hvis du synes det er for dyrt eller urimeligt at det først bliver meldt ud nu!

Eller gøre som os andre: Glæde sig over at du kan komme afsted til sølvkamp i Farum til en helt urimelig billig pris...

Besvar