FCM - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Duncan som Ludoman

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

nu kan jeg huske dengang Zidan købte et ur, og agf-tilhængere kastede ure efter ham, det er der jeg får den ide at vi kaster oddset kuponer efter ham xD

ej tror vi vinder 3-0 !

foboldfreaken1001

Startopstilling:

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Lasse Heinze

Kolja-Troest-Gnanau-Leon

Flinta-Akilo-Runsewe-Furuseth

Collins-Jude

Shadrak

0-1

Indlæg af Shadrak »

Katongo, så er det nok slut.

Ellers en flot start af Jude

aoa-fcm

Re: 0-1

Indlæg af aoa-fcm »

Hvordan spiller de ellers i dag?

Kan de være med?

Kom så med en 5-1 til FCM

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

Jeg syntes det er helt forskruet, at Brøndby fører. Men man skal vist være mere end almindelig jubeloptimist for at tro på en 5-1'er. Men de spiller overraskende godt. Især Flinta, Jude, Adeola og Furuseth. Gnanou har tilgengæld lavet den ene brøler efter den anden overfor Katongo og er også skyld i målet.Jeg syntes også Yakubu mangler en del, han laver rigtig mange fejl, vi mangler Salami inde midt på.

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

werge og Frimann vil gå hjem fra Herning, hvis FCM når finalen. COME ON FC!!!

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Hvor lang bliver den gåtur så?

dalle

Indlæg af dalle »

jude, adeola, Furuseth og troest spiller godt.
for jer der ikke ser kampen så er FC de kanon teknisk stærke og spiller flot og hurigt mens Bif(bøssernes idræts forening) spiller defendsivt og venter på os oppe på midten af banen jude og adeola gør de fantastisk efter som de er debutanter mest jude.

Lars

Indlæg af Lars »

aoa-fcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvor lang bliver den gåtur så?

Vel omkring 300 km.

Shadrak

Re: FCM - Brøndby

Indlæg af Shadrak »

Jeg syntes godt nok Yakubu er under al kritk, han laver intet andet en fejlafleveringer. Det er virkelig noget skidt.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ham og Ghanou har ikke spillet sig tætteere på idealopstillingen, men det er jo også kun de første par kampe fra deres side, Ghanou to og Yakubu har sin debut.

Shadrak

Re: 0-2

Indlæg af Shadrak »

Hjørnespark

Chr|s

Re: Er det okay at stille med et "reservehold" ?

Indlæg af Chr|s »

Peter Ross Skrev:
> De 3 pågældende afrikanere udmærkede sig ved at
> være banens absolut ringeste i lørdags i 2.
> division, så jeg håber de finder et lidt andet
> niveau i aften...
>
> Peter Ross

Æv bæv.. Peter fik desværre ret ..
\Chris

YahooSeeker [Bot]

Re: Er det okay at stille med et "reservehold" ?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Chr|s Skrev:
> Peter Ross Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > De 3 pågældende afrikanere udmærkede sig ved at
> > være banens absolut ringeste i lørdags i 2.
> > division, så jeg håber de finder et lidt andet
> > niveau i aften...
> >
> > Peter Ross
>
> Æv bæv.. Peter fik desværre ret ..
> \Chris

Tjah,men det var et bevidst valg at stille med sekundahold.FCK døde i denne turnering med værdighed og bukserne på.Det gjorde FCM ikke.Det var sq pinligt ringe og en fornærmelse mod pokalturneringen.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Tja, kampen gik vel som den næsten kun kunne gå med den starter, syntes egentlig vi spiller en rigtigt god første halvleg, men Brøndby-målet punkterer kampen fuldstændigt. I anden halvleg sad man mest bare og følte man spildte sin tid og det var tydeligt mange spillere mistede troen på vi kunne vinde kampen.

Men som jeg også tidligere har sagt, mener ikke rigtigt kampen idag kunne være meget anderledes efter fadæsen i Brøndby, det var trods alt ikke idag vi tabte det her møde. Er dog stadig rigtig ærgelig over man på den måde valgte at forære en pokalefinale væk, den oplevelse tror jeg vi allesammen gerne ville have haft med, ØV!

Karakterer med en kommentar til nogle udvalgte spillere

Heinze 9
Troest 8
Gnanou 03 Måske den dårligeste fodboldspiller i FCM nogensinde? Vilde tacklinger, dårlige afleveringer og en helt utrolig dårlig timing og placeringsevne.
Leon 7
Kolja 7
Yakubu 03 Et hav af fejlafleveringer og mistede tydeligvis modet og man kunne se hvor lidt han havde lyst til at være på banen til sidst, synd for ham vi ikke havde flere udskiftninger. Han skal spille en hel del flere kampe på 2 div og vænne sig til fysikken på seniorniveau, før han skal prøves igen, det vil Yakubus selvtillid ikke have godt af.
Flinta 6
Adeola 7 God første halvleg, svag i anden.
Furuseth 6 Prøver meget, lykkedes dog næsten ikke, burde have lavet en kasse på den kæmpe chance han fik.
Jude 8 Rigtig god første halvleg men var, som resten af holdet, ude af kampen i anden halvleg.
Baba 7

Besvar