Han klarede det vel fint i defensiven, men det var vel også en kollektiv superindsats. Selv Frank var vel mere på egen banehalvdel? Sjældent vi ser FCM på den måde.
OB - FCM
-
Kasper_Nielsen
Re: OB - FCM 0-1 SLUT
Klart nok 
Han klarede det vel fint i defensiven, men det var vel også en kollektiv superindsats. Selv Frank var vel mere på egen banehalvdel? Sjældent vi ser FCM på den måde.
-
Mike
Re: OB - FCM 0-1 SLUT
Det er godt nok en mandfolke indsats fra drengene!!!! Super arbejde i forsvaret, det må da gi lidt på selvtilidskontoen!. Flot kamp drenge..
-
Vinding
Erik Rasmussen
Sejren er total vigtig for træner skiftet. Det er godt at ER kan sætte holdet op i dag imod OB på den måde. Nu skal TT bare lære så meget som muligt inden ER stopper.
Jeg var egyndt at tvivle på om ER kunne motivere holdet, nu når han stopper. Hvis dette var tilfældet så ville have været bedst at han stoppede med det samme. Men allerhelst ser jeg helst at han bliver så længe som muligt for at give ro på.
Vinding
Jeg var egyndt at tvivle på om ER kunne motivere holdet, nu når han stopper. Hvis dette var tilfældet så ville have været bedst at han stoppede med det samme. Men allerhelst ser jeg helst at han bliver så længe som muligt for at give ro på.
Vinding
-
Chap
Re: Erik Rasmussen
Derudover synes jeg også, at ER og TT laver nogle fremragende ind- og udskiftninger i dag. F.eks. var det et godt tidspunkt at skifte Gnanou ud på.
-
Altoriso
Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Derudover synes jeg også, at ER og TT laver nogle
> fremragende ind- og udskiftninger i dag. F.eks.
> var det et godt tidspunkt at skifte Gnanou ud på.
Ja og udskiftningen af Raska var også meget fornuftig, synes jeg
> Derudover synes jeg også, at ER og TT laver nogle
> fremragende ind- og udskiftninger i dag. F.eks.
> var det et godt tidspunkt at skifte Gnanou ud på.
Ja og udskiftningen af Raska var også meget fornuftig, synes jeg
-
Chap
Altoriso Skrev:
---------------------------------------
> Ja og udskiftningen af Raska var også meget
> fornuftig, synes jeg
Ah han kunne da sagtens have spillet halvlegen færdig med 1 hånd
Hehe ej, det så sku ikke godt ud da han landede direkte ned på albuen - det ligner desværre en lang pause 
---------------------------------------
> Ja og udskiftningen af Raska var også meget
> fornuftig, synes jeg
Ah han kunne da sagtens have spillet halvlegen færdig med 1 hånd
-
Claus (BW#1145)
Re: Karakterer
D. Olsen - 6
Den eneste spiller på holdet som falder lidt igennem idag - formår ikke at slå et eneste præcist indlæg eller sætte sin back under press. Arbejder helhjertet i presspillet, men det er bare ikke nok for en offensiv fløj som Danny, kun lige godkendt.
Åh, han lavede da en enkelt aflevering der ramte en medspiller. Han spillede da Furuseth helt fri.
Den eneste spiller på holdet som falder lidt igennem idag - formår ikke at slå et eneste præcist indlæg eller sætte sin back under press. Arbejder helhjertet i presspillet, men det er bare ikke nok for en offensiv fløj som Danny, kun lige godkendt.
Åh, han lavede da en enkelt aflevering der ramte en medspiller. Han spillede da Furuseth helt fri.
-
BW - 665
Claus (BW#1145) Skrev:
> D. Olsen - 6
> Den eneste spiller på holdet som falder lidt
> igennem idag - formår ikke at slå et eneste
> præcist indlæg eller sætte sin back under press.
> Arbejder helhjertet i presspillet, men det er bare
> ikke nok for en offensiv fløj som Danny, kun lige
> godkendt.
>
> Åh, han lavede da en enkelt aflevering der ramte
> en medspiller. Han spillede da Furuseth helt fri.
Korrekt, men nu sagde jeg også indlæg, ikke afleveringer. Hans hovedstøds-aflevering til Furuseth var såmen ganske udemærket! Men det ændrer nu ikke på at han mere eller mindre ikke bidrog med andet rent offensivt end den ene aktion.
> D. Olsen - 6
> Den eneste spiller på holdet som falder lidt
> igennem idag - formår ikke at slå et eneste
> præcist indlæg eller sætte sin back under press.
> Arbejder helhjertet i presspillet, men det er bare
> ikke nok for en offensiv fløj som Danny, kun lige
> godkendt.
>
> Åh, han lavede da en enkelt aflevering der ramte
> en medspiller. Han spillede da Furuseth helt fri.
Korrekt, men nu sagde jeg også indlæg, ikke afleveringer. Hans hovedstøds-aflevering til Furuseth var såmen ganske udemærket! Men det ændrer nu ikke på at han mere eller mindre ikke bidrog med andet rent offensivt end den ene aktion.
-
forzafcm
Tifo
Her er to billeder fra dagens tifo:
http://www.tigerburet.dk/images/tifo/3706.jpg
http://www.tigerburet.dk/images/tifo/3705.jpg
http://www.tigerburet.dk/images/tifo/3706.jpg
http://www.tigerburet.dk/images/tifo/3705.jpg
-
Peter Ross
Re: Flot arbejdssejr :-)
Altoriso Skrev:
> Det koksede et par gange i forsvaret men den nye
> mand Ghanou blev jo også kastet direkte for
> tigerne
>
> Synes dog at han virker som en spændende spiller
> og har får absolut godkendt idag
Han skulle sandelig helst også være spændende, til en pris på 5 millioner ;o)
God arbejdsindsats over hele linjen, men for dælen der var meget sparkeri...
Peter Ross
> Det koksede et par gange i forsvaret men den nye
> mand Ghanou blev jo også kastet direkte for
> tigerne
>
> Synes dog at han virker som en spændende spiller
> og har får absolut godkendt idag
Han skulle sandelig helst også være spændende, til en pris på 5 millioner ;o)
God arbejdsindsats over hele linjen, men for dælen der var meget sparkeri...
Peter Ross
-
Rune
Ja det er så nedturs lorte agtig at han har fået den skade..
Men omvendt så kan vi da rolig overlade den plads til Lasse H. (: Han stod da fremragende !
. Al respekt til drengene, Spec. Salami, Thyge, Ibrahim, Troest. F**K de arbejder alle
som Femi plejer at gøre! Selv Kolja lavede noget i dag, dejligt at se at han ser Maros Klimpl som en "modstander" til den Back
Men omvendt så kan vi da rolig overlade den plads til Lasse H. (: Han stod da fremragende !
. Al respekt til drengene, Spec. Salami, Thyge, Ibrahim, Troest. F**K de arbejder alle
som Femi plejer at gøre! Selv Kolja lavede noget i dag, dejligt at se at han ser Maros Klimpl som en "modstander" til den Back
-
icebox
Jeg syntes nu altså at danny spillede en god kamp. En målgivende aflevering skal han da have kredit for. Og jeg syntes også han skal have lidt kredit efter at han blev skadet og forsatte med at kæmpe.
-
Ravnen
Re: Flot arbejdssejr :-)
Ja lidt for meget sparkeri, men så absolut en fremragende figter indsats.
Smuk kamp af Mikkel Thygesen, det var 100% den goe gamle Thyge der var tilbage, landsholdskampen har nok givet ham det skud selvtillid der lige manglede, plus at han med vores opstilling i dag virkelig fik lov at bruge hele duracel batteriet op
Men hele holdet skal have ros, ingen faldt igennem, og flot flot debut til Gnanou. Også godt kommet ind af Heinze i en svær fase af kampen. Sidst men ikke mindst, hamrende smukt mål af Petter!!
Med Lyngby og OB kampen ligner vi et hold i omdrejninger, det skal nok kaste point af sig mod Aab, FCK og Bif.
Smuk kamp af Mikkel Thygesen, det var 100% den goe gamle Thyge der var tilbage, landsholdskampen har nok givet ham det skud selvtillid der lige manglede, plus at han med vores opstilling i dag virkelig fik lov at bruge hele duracel batteriet op
Men hele holdet skal have ros, ingen faldt igennem, og flot flot debut til Gnanou. Også godt kommet ind af Heinze i en svær fase af kampen. Sidst men ikke mindst, hamrende smukt mål af Petter!!
Med Lyngby og OB kampen ligner vi et hold i omdrejninger, det skal nok kaste point af sig mod Aab, FCK og Bif.