Ingen
Erik startede ud med at samle spillerne i en rundkreds, for at give en lille snak. Dadu blev ønsket tillykke med sin nyfødte søn, og så blev truppen til i morgen ellers nævnt.
Startopstilling:
Raska
Kolja - Klimpl - Troest - CP
Danny - Røll - Femi - Simon P.
Thyge
Dadu
Bænken: Heinze, Winston, Leon, Flinta, Salami og Baba
Frank skulle egentlig have startet inde i stedet for Dadu, men halvvejs i træningen måtte han udgå. Jeg ved ikke hvad der skete, men pludselig var han væk. Der bliver nok udtaget en yderligere til bænken, og jeg kan samtidig snildt have glemt en til bænken, men startopstillingen er jeg dog sikker på.
Træningen blev herefter indledt med lidt løb, inden Lars Rasmussen fik sine "10 minutes of fame", hvor spillerne blev varmet godt op via nogle forskellige øvelser på jorden.
Herefter blev truppen delt ind i 4, hvor hvert hold spillede firkant. Klimpl viste god teknik igen igen, og Femi brillerede ved at holde sig fra midten, på nær en gang, i de små 10 minutter de spillede.
Efter firkantsspillene blev der igen splittet op i truppen. Den blev delt i 3, hvoraf det ene hold var startopstillingen til i morgen minus Klimpl og Troest, mens de 2 andre hold var mere tilfældigt udvalgt. Hold 1 startede hos Lars Rasmussen, mens hold 2 mødte de 9 fra startopstillingen. Øvelsen gik ud på presspil fra start-11'eren, hvilket de klarede ganske okay. God lyd fra Kolja konstant, han har virkelig fået noget ansvar over på sine skuldre efter Baks exit.
Efter presspillet blev det meste af truppen til i morgen hevet ned i den ene ende, hvor der blev øvet hjørnespark. Danny tog fra venstre side, mens CP tog sig af sparkene fra højre side. I sær Christopher Poulsens bolde lå godt, men Dannys var nu heller ikke værst.
De øvrige spillere trænede nogle indlæg, hvor i sær Ragus, Siv og Juelsgård lagde gode bolde.
Herefter sluttede træningen, dog blev Sivebæk, Juelsgård, CP, Flinta, Lawal, Simon Kjær og Don O ude for at træne afslutninger. Det var med blandet succes, men overordnet gik det nu okay
Det var alt fra i dag. Hvis I har nogle spørgsmål, så stiller I dem bare som sædvanligt.
Peter Ross