Fcm interesse i Ankergren...
-
Ravnen
Re: Fcm interesse i Ankergren...
Jeg vil faktisk hellere have Ankergren en Arek. Arek fylder ekstremt meget i en trup er min fornemmelse, hans svada mod hans egen anfører for ikke så længe siden var ikke lige det mest fantastiske.
Synes Kent har fat i den længe ende med eksemplet at Ankergren faktisk slog Karim Zaza af Brøndbys hold, efter Zaza .. 3 år i træk? var kåret som Superligaens bedste målmand, det siger vel ikke så lidt. Tror nok Laudrup vidste hvad han gjorde, og det gik da også meget godt!
Så han skal være velkommen hvis det ender med at han kommer!
Synes Kent har fat i den længe ende med eksemplet at Ankergren faktisk slog Karim Zaza af Brøndbys hold, efter Zaza .. 3 år i træk? var kåret som Superligaens bedste målmand, det siger vel ikke så lidt. Tror nok Laudrup vidste hvad han gjorde, og det gik da også meget godt!
Så han skal være velkommen hvis det ender med at han kommer!
-
Gaston
Og syntes stadigvæk også at folk skal droppe den der diskusion om at CA er en forstærkning eller ej. CA er en af ligaens bedste i mine øjne. Citat BW 2479.
Undskyld men fordi du synes han er god ændre altså ikke min opfattelse af manden som utilstrækkelig... Og selvfølgelig må du synes hvad du synes, men at affærdige os andre fordi du synes han er god, er helt forkert...
Landsholdsudtagelse eller ej, CA er ikke min favorit...
Undskyld men fordi du synes han er god ændre altså ikke min opfattelse af manden som utilstrækkelig... Og selvfølgelig må du synes hvad du synes, men at affærdige os andre fordi du synes han er god, er helt forkert...
Landsholdsudtagelse eller ej, CA er ikke min favorit...
-
YahooSeeker [Bot]
Må jeg så høre hvem din favorit er???
-
YahooSeeker [Bot]
BWMØ Skrev:
-------------------------------------------------------
> FCM vil have Ankergren ind, AR ud, og vil ikke
> benytte de unge målmænd på 1. holdet, medmindre
> der ikke er andre valg.
Siger hvem?
> FCM vil have Ankergren ind, AR ud, og vil ikke
> benytte de unge målmænd på 1. holdet, medmindre
> der ikke er andre valg.
Siger hvem?
-
mancitydk
Hekler Skrev:
> BWMØ Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > FCM vil have Ankergren ind, AR ud, og vil ikke
> > benytte de unge målmænd på 1. holdet, medmindre
> > der ikke er andre valg.
>
> Siger hvem?
Hør her hekler.... Muligvis ved vi ikke så meget om fodbold som dig, men nu hvor du spørger så kan man vel stille det op sådan her:
Midtjylland har ikke uanede midler til rådighed for spillerindkøb. Alligevel vælger man at skyde 2 mio. af til en målmand. Det ville man vel ikke gøre, hvis ikke man satsede på ham som en forstærkning. Ligesom Brøndby ikke købte Stephen Andersen for at lade ham sidde på bænken. Naturligvis er der altid konkurrence omm pladserne og det er da klart at hvis CA kommer og laver et drop i hver af de første tre kampe jamen så skal han da ikke stå, men det er min faste overbevisning, at FCM ikke går ud og bruger 2. mio kr på en målmand til bænken. dem har vi jo rigeligt af...
Men igen.... Jeg ved jo ingenting om fodbold så du har jo nok ret:)
> BWMØ Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > FCM vil have Ankergren ind, AR ud, og vil ikke
> > benytte de unge målmænd på 1. holdet, medmindre
> > der ikke er andre valg.
>
> Siger hvem?
Hør her hekler.... Muligvis ved vi ikke så meget om fodbold som dig, men nu hvor du spørger så kan man vel stille det op sådan her:
Midtjylland har ikke uanede midler til rådighed for spillerindkøb. Alligevel vælger man at skyde 2 mio. af til en målmand. Det ville man vel ikke gøre, hvis ikke man satsede på ham som en forstærkning. Ligesom Brøndby ikke købte Stephen Andersen for at lade ham sidde på bænken. Naturligvis er der altid konkurrence omm pladserne og det er da klart at hvis CA kommer og laver et drop i hver af de første tre kampe jamen så skal han da ikke stå, men det er min faste overbevisning, at FCM ikke går ud og bruger 2. mio kr på en målmand til bænken. dem har vi jo rigeligt af...
Men igen.... Jeg ved jo ingenting om fodbold så du har jo nok ret:)
-
husted_6950
det kunne være fedt at få CA til klubben men hvorfor bruge penge et sted hvor det ikke er nødvendigt ligenu den dag hvor ar sikkert bliver solgt er heinze sikkert god nok til sas ligaen og weinkoff god nok til bænken så vil mene det overhovedet ikkeernødvendigt at tænke på den plads
-
husted_6950
det kunne være fedt at få CA til klubben men hvorfor bruge penge et sted hvor det ikke er nødvendigt ligenu den dag hvor ar sikkert bliver solgt er heinze sikkert god nok til sas ligaen og weinkoff god nok til bænken så vil mene det overhovedet ikkeernødvendigt at tænke på den plads
-
YahooSeeker [Bot]
lidt sjov er det
BT Karakter for efteråret.
44 Casper Ankergren 18 7.89
65 Anders Rasmussen 13 7.62
Som vi alle ved ligger BIF nr 7 og FCM nr 2. Vores forsvar ligger helt i top alligevel er der kun scoret et mål mere imod BIF. Og jeg syntes også det værd at lægge mærke til at AR har fået disse karakter i en af hans gode perioder. Så vidt jeg kan se er det kun Leon der har et dårliger gennemsnit på vores hold.
Med hensyn til landsholdsudtagelsen:
Ifølge brugerne af TV 2 Sportens hjemmeside. Her ser 37 procent Bochums Peter Skov-Jensen som den rette reserve, mens 21 procent stemmer på Ankergren, 13 procent på Vejles Theis Rasmussen, 11 procent på Charltons Stephan Andersen og endelig har 10 procent klikket ud for Jimmy Nielsens navn. Men hvor var AR???
44 Casper Ankergren 18 7.89
65 Anders Rasmussen 13 7.62
Som vi alle ved ligger BIF nr 7 og FCM nr 2. Vores forsvar ligger helt i top alligevel er der kun scoret et mål mere imod BIF. Og jeg syntes også det værd at lægge mærke til at AR har fået disse karakter i en af hans gode perioder. Så vidt jeg kan se er det kun Leon der har et dårliger gennemsnit på vores hold.
Med hensyn til landsholdsudtagelsen:
Ifølge brugerne af TV 2 Sportens hjemmeside. Her ser 37 procent Bochums Peter Skov-Jensen som den rette reserve, mens 21 procent stemmer på Ankergren, 13 procent på Vejles Theis Rasmussen, 11 procent på Charltons Stephan Andersen og endelig har 10 procent klikket ud for Jimmy Nielsens navn. Men hvor var AR???
-
mancitydk
Re: lidt sjov er det
præcis min mening... Siger heller ikke at CA er det bedste vi kunne få, men Iker Casillas kunne altså ikke købes fri for 2 mio.
-
mancitydk
Jeg synes nu ikke det ville være så dumt at få CA, eller en anden keeper, til klubben. For jeg mener ikke at AR er SAS-Liga niveau. Jeg synes ofte han ser skidt ud og jeg mener ærligt talt ikke man kan se en udvikling i hans spil, og nu har han efterhånden været fast mand i et år. Jeg ville mene at hvis han havde klassen ville jeg ikke længere være utryg ved at have ham på mål, men det er jeg stadig. Ved godt at AR har mange støtter blandt fansene og han er sikkert også en vældig flink fyr, men han har altså ikke klassen...
-
Claus (BW#1145)
I en en mod en situation, kan jeg ikke finde andre målmænd fra suppen som jeg hellere vil have til at stå end Anders.
Hans reaktionsevne på stregen er også helt i top.
Enig, han kunne godt blive bedre i feltet, men har er til gengæld heller ikke dårlig.
Udspark, han bliver da stille og roligt bedre og bedre.
Så jeg ser nu ingen grund til at tage Ankergren ind. Hvis han er en forstærkning, ville det i mine øjne højst være en yderst marginal en af slagsen.
Hans reaktionsevne på stregen er også helt i top.
Enig, han kunne godt blive bedre i feltet, men har er til gengæld heller ikke dårlig.
Udspark, han bliver da stille og roligt bedre og bedre.
Så jeg ser nu ingen grund til at tage Ankergren ind. Hvis han er en forstærkning, ville det i mine øjne højst være en yderst marginal en af slagsen.
-
Ravnen
Claus (BW#1145) Skrev:
> I en en mod en situation, kan jeg ikke finde andre
> målmænd fra suppen som jeg hellere vil have til at
> stå end Anders.
> Hans reaktionsevne på stregen er også helt i top.
Ahhh... jeg synes nu det er en spidskompentance de fleste målmænd i Superligaen mestrer. Vil da nok mene Jimmy Nielsen, Jesper Christiansen, Alvbåge, Osnysko, Ankergren m.fl. er mindst ligeså god i reaktionsevnen og en mod en.
Anders er kun på det jævne hvad det angår. I mine øjne har han niveauet til 1 division og så ikke mere. Men det opnås der jo aldrig enighed om herinde
> stå end Anders.
Ahhh... jeg synes nu det er en spidskompentance de fleste målmænd i Superligaen mestrer. Vil da nok mene Jimmy Nielsen, Jesper Christiansen, Alvbåge, Osnysko, Ankergren m.fl. er mindst ligeså god i reaktionsevnen og en mod en.
Anders er kun på det jævne hvad det angår. I mine øjne har han niveauet til 1 division og så ikke mere. Men det opnås der jo aldrig enighed om herinde
-
YahooSeeker [Bot]
Claus (BW#1145) Skrev:
> stå end Anders.
> Enig, han kunne godt blive bedre i feltet, men har
> er til gengæld heller ikke dårlig.
> Udspark, han bliver da stille og roligt bedre og
> bedre.
> Så jeg ser nu ingen grund til at tage Ankergren
> ind. Hvis han er en forstærkning, ville det i mine
> øjne højst være en yderst marginal en af slagsen.
Jamen tag du en snak med ER og ørgård, for verden ser
anderledes ud, FCM er på jagt efter en målmand nr. 1.
fredefyn
> stå end Anders.
> Enig, han kunne godt blive bedre i feltet, men har
> er til gengæld heller ikke dårlig.
> Udspark, han bliver da stille og roligt bedre og
> bedre.
> Så jeg ser nu ingen grund til at tage Ankergren
> ind. Hvis han er en forstærkning, ville det i mine
> øjne højst være en yderst marginal en af slagsen.
Jamen tag du en snak med ER og ørgård, for verden ser
anderledes ud, FCM er på jagt efter en målmand nr. 1.
fredefyn
-
Gaston
Ja det må jo så blive AR indtil vi finder et alternativ. Jeg kan bare ikke se CA præstationer og talent rækker til at vi smider 2 mill. efter Brøndby og at han skulle være så meget bedre end AR at denne udgift er godkendt.
-
Claus (BW#1145)
Hvem er ikke på udkig efter en ny nr 1?
Hvis man kan markant forstærke sin målmandspost uden at gå konkurs, så vil de fleste klubber nok gøre det. Nu går snakken altså på AR og Ankergren.
Men det er nok fuldstændigt ligegyldigt at argumentere for det herinde.
Claus
PS. Hvem husker den hetz der gik imod Dennis? Hvor er de negative kritikere nu i det game?
Over and out.
Hvis man kan markant forstærke sin målmandspost uden at gå konkurs, så vil de fleste klubber nok gøre det. Nu går snakken altså på AR og Ankergren.
Men det er nok fuldstændigt ligegyldigt at argumentere for det herinde.
Claus
PS. Hvem husker den hetz der gik imod Dennis? Hvor er de negative kritikere nu i det game?
Over and out.