Vokalstyrke på SAS
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Vokalstyrke på SAS
I det mindste har vi vundet et 
-
jakob88
NEJ DEN ER IKKE FED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Næh, jeg vil bare gerne vide det. Er der noget odiøst i det?
-
BW # 163
Beklager..
Må have hørt forkert, men det er jo så sjældent den bliver spillet. Så for alle GFere der lytter med. Her får i den klassiske march:
http://www.amazon.com/gp/music/clipserv ... 23-1972915
BW # 163
http://www.amazon.com/gp/music/clipserv ... 23-1972915
BW # 163
-
Kent
Det var altså dig, der begyndte at snakke om håndboldsmentalitet, uden at definere hvad det er.
Hvis du mener det er noget, med at musikken skal få folk op og klappe, så burde du nok tage et nærmere kig på jeres egen indløbsmelodi. Men det er jo heller ikke os, der har håndbold på programmet i koncernen.
Kent
Hvis du mener det er noget, med at musikken skal få folk op og klappe, så burde du nok tage et nærmere kig på jeres egen indløbsmelodi. Men det er jo heller ikke os, der har håndbold på programmet i koncernen.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Beklager..
Mod netop jer har den nu været spillet en hel del gange hjemme. Men ja, det er den.
-
BW # 163
Kunne i ikke have fundet noget fra EFTER krigens tid ?.
(altså EFTER 1. Verdenskrig)
BW # 163
(altså EFTER 1. Verdenskrig)
BW # 163
-
Kent
Men pointen er vel netop at nok ikke mange andre end GF'er synes den er fed - og det gør de fordi det er en tradition. Hvis man aldrig havde spillet den, og man så nu begyndte med det, ville der sikkert lyde et ramaskrig.
Vores er også en tradition, - men ikke så sejlivet endnu, da det jo kun har været anvendt i 2 år. Men om 20 år vil alle sige: sådan skal det være, det er en tradition. Så er jeg sgu særdeles ligeglad med hvad andre fans synes - og du mangler stadig at forklare hvad håndboldmentalitet er.
Kent
Vores er også en tradition, - men ikke så sejlivet endnu, da det jo kun har været anvendt i 2 år. Men om 20 år vil alle sige: sådan skal det være, det er en tradition. Så er jeg sgu særdeles ligeglad med hvad andre fans synes - og du mangler stadig at forklare hvad håndboldmentalitet er.
Kent
-
jakob88
Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> og du mangler stadig
> at forklare hvad håndboldmentalitet er.
@ Hansen - Galehuset
Synes du ikke selv det er useriøst at svinge sådan en påstand på bordet, uden at ville forklare hvorfor???
-------------------------------------------------------
> og du mangler stadig
> at forklare hvad håndboldmentalitet er.
@ Hansen - Galehuset
Synes du ikke selv det er useriøst at svinge sådan en påstand på bordet, uden at ville forklare hvorfor???
-
Kasper M
Jeg tror at hvis man regne det hele ud så har FCM vundet mere end AGF.
Vi har godt nok ikke vundet et mesterskab endnu det kommer om et par år.
Ikke fordi jeg hader AGF eller noget men jeg tror dette år bliver AGF´s sidste i SAS ligaen i et stykke tid. En skam med de mange fans og det store stadion.
Ikke fordi jeg hader AGF eller noget men jeg tror dette år bliver AGF´s sidste i SAS ligaen i et stykke tid. En skam med de mange fans og det store stadion.
-
YahooSeeker [Bot]
Har jeg skrevet at jeg ikke vil forklare mig?
For mig at se har håndbold-mentaliteten sneget sig ind overalt, desværre. Det handler om at det hele skal gøres til en familieevent, til et show stærkt inspireret af amerikansk sportskultur hvor selve sportseventen underordnes. I netop det her tilfælde er inspirationen særdeles tydelig.
Det jeg forsøger at undersøge med det her er om det også har vundet indpas og accept blandt jeres tilhængere. For mit indtryk er, at tilhængerne rundt omkring generelt ikke er specielt glade for alt det gøjl og pussenusse stemning der er omkring kampene.
For mig at se har håndbold-mentaliteten sneget sig ind overalt, desværre. Det handler om at det hele skal gøres til en familieevent, til et show stærkt inspireret af amerikansk sportskultur hvor selve sportseventen underordnes. I netop det her tilfælde er inspirationen særdeles tydelig.
Det jeg forsøger at undersøge med det her er om det også har vundet indpas og accept blandt jeres tilhængere. For mit indtryk er, at tilhængerne rundt omkring generelt ikke er specielt glade for alt det gøjl og pussenusse stemning der er omkring kampene.
-
jakob88
Nej, men noget kunne tyde på det, eftersom du ikke svarer på 3 indlæg med spørgsmålet...
Anyway....
Jeg har aldrig tænkt på den håndbold mentalitet du taler om.... Men den skal da nok være der, et eller andet sted...
Har i accepteret håndbold mentaliteten i Århus blandt AGF's tilhængere?
Anyway....
Jeg har aldrig tænkt på den håndbold mentalitet du taler om.... Men den skal da nok være der, et eller andet sted...
Har i accepteret håndbold mentaliteten i Århus blandt AGF's tilhængere?
-
Peter Ross
Ja, for AGF har jo kun vundet 1 mesterskab ?
Nej, come on. Der går mange år inden vi har vundet lige så meget som GF, hvis vi endda nogensinde vinder så meget.
Anyway, så vil jeg foreslå jer at anlægge en lidt mere seriøs tone end "Haha, I er bare så dårlige, og vi er så gode !!!!11"
Hvis ikke I har andet at lave, så må I med glæde lave nogle af mine lektier ?
Peter Ross
Nej, come on. Der går mange år inden vi har vundet lige så meget som GF, hvis vi endda nogensinde vinder så meget.
Anyway, så vil jeg foreslå jer at anlægge en lidt mere seriøs tone end "Haha, I er bare så dårlige, og vi er så gode !!!!11"
Hvis ikke I har andet at lave, så må I med glæde lave nogle af mine lektier ?
Peter Ross
-
Kasper M
Ja okay det er min, ekspert. Havde ikke lige sat mig ind i alt det der. Undskyld jeg finder noget andet at lave end at komme med dumme indlæg.