Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af mousebreaker »

Jesper BW1100 skrev:Jeg må sige jeg gerne så Paul i Hobro på leje med de angribere vi pt har i truppen.
+1
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 skrev:Jeg må sige jeg gerne så Paul i Hobro på leje med de angribere vi pt har i truppen.
Han har set virkelig skarp ud til træning efter han er kommet tilbage fra Vejle, og var imo dagens bedste til træning. Samtidig kan det jo være, at man med ny chef vil give ham muligheden for i nogle kampe at spille med to angribere, og derfor er tre angribere ikke nok, og der er ingen idé i at hente en ny angriber da man næppe vil hente en der er bedre end Pusic og Duncan.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Har i løbet af dagen set de fleste interveiws med Jess Thorup, og jeg bider mærke i dette omkring transfers. Det er ikke et direkte citat, da jeg ikke kan huske hvor jeg så/hørte det henne, men dog er pointen den samme.
"Det ville ikke være fair overfor spillerne at hente noget inden de har fået mulighed for at vise deres værd, både i træning og kamp"

Personligt synes jeg det er en god og klog udmelding selvom det alt andet lige betyder, at vi skal vente lidt tid inden vi ser nye spillere komme til, med mindre vi selvfølgelig sælger nogle af vores nuværende.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Ifølge rygterne skulle Sly være tæt på et skifte til Rusland - offentliggøres ifølge hans agent i dag eller i morgen

Kilde: http://www.bold.dk/nyt/agent-igboun-skifter-til-rusland

Mathias

Indlæg af Mathias »

Med sly på vej væk syntes jeg det kunne være interessant at genoptage snakken om Josha John...Han har I min optik rigtig mange af de ting som skal til for at kunne komme i betragtning i FCM.

Er stærk 1 mod 1
Scorer mål
Har vundet trofæer
Kender den danske liga
Har snart kontraktudløb

I min verden en oplagt signing.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Arff skrev:Ifølge rygterne skulle Sly være tæt på et skifte til Rusland - offentliggøres ifølge hans agent i dag eller i morgen

Kilde: http://www.bold.dk/nyt/agent-igboun-skifter-til-rusland
Godt for Sly, at han nu kan få et nyt udenlands eventyr og forhåbentlig nogle gode penge til ham og hans familie.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Mathias skrev:Med sly på vej væk syntes jeg det kunne være interessant at genoptage snakken om Josha John...Han har I min optik rigtig mange af de ting som skal til for at kunne komme i betragtning i FCM.

Er stærk 1 mod 1
Scorer mål
Har vundet trofæer
Kender den danske liga
Har snart kontraktudløb

I min verden en oplagt signing.
Enig i hans kompetencer, men jeg syntes det er en stor mangel at han stort set ikke tager defensive løb, modsat netop Sly der stort set altid arbejder begge veje.

THenry

Indlæg af THenry »

Så er det officielt Sly til FC Ufa.

http://fcm.dk/nyheder/sylvester-til-russisk-fodbold

Jeg håber prisen er lidt højere end de 6-9 mio. kr., som Tipsbladet nævner, men vi skyldte Sly skiftet, og han har helt sikkert fået en god kontrakt i Rusland, så forhåbentlig gør han det godt, og så kan det jo være vi får nogle procenter af et evt. videresalg eller baseret på gode præstationer.

Vi får efterhånden snart behov for en kantspiller, så det bliver spændende at se, hvad der sker på den front. Interessen for Kadlec virker kæmpe stor, så kan det tænkes at vi gennemoptager interessen for ham i slutningen af vinduet, hvis han ikke er solgt til en større klub eller om vi går videre på listen, så vi hurtigst muligt og inden vigtige CL kampe har en erstatning for Sly/Pione.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Pris iførge BT 8-10 mio. Nogle millioner mindre end det Kinesiske bud i vinters, men med 1,5 år tilbage af kontrakten og 0% chance for yderligere forlængelse er det IMO en ok pris selvom vi mister en klassespiller.

Tak til Igboun! Nu blir det spændede at se om millionerne blir geninvesteret i en nyt profilkøb, som Ankersen meldte ud, eller om man allerede mener erstatningen er hentet ind i Royer.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Royer bliver god og Babajiide David har altså vist rigtig lovende takter i starten. Kan man ikke få en vare ala Kadlec, så mener jeg vi skal satse på det vi har.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Royer bliver god og Babajiide David har altså vist rigtig lovende takter i starten. Kan man ikke få en vare ala Kadlec, så mener jeg vi skal satse på det vi har.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Kommer til at savne Sly, men ved også godt at tiden var inde for ham og han har sukket efter det skifte og måske gået en smule i stå i udviklingen det sidste år. Men han har været en fast del af holdet i mange sæsoner efterhånden og han har bidraget med en del vigtige mål, han er en FCM-legende i mine øjne. Det samme med Izunna iøvrigt. De to er vel p.t vores største succeser fra akademiet i Ebedei. Offtopic: Er det bare mig eller har fcm ikke så stor fokus på akademiet i Nigeria mere?- synes det er sjældent man hører noget dernede fra?

oros

Indlæg af oros »

Offtopic: Er det bare mig eller har fcm ikke så stor fokus på akademiet i Nigeria mere?- synes det er sjældent man hører noget dernede fra?
Jeg tror, du har ret. Økonomisk er det nok desværre en mindre lukrativ forretning.... Suk!

RockogRul

Indlæg af RockogRul »

J.John er en oplagt erstatning

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

RockogRul skrev:J.John er en oplagt erstatning
Enig.

Låst