havde ellers syntes det var fedt at se ham i FCM
Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
FC Midtjylland
- bobthebuilder_dk
Jeg levede også i håbet... men håber Siv. overrasker possitivt!
Han har speeden men har han placeringsevnen? tja... vi får se!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Så havde bagkæden været meget meget stabil tænker jegbobthebuilder_dk skrev:Jeg levede også i håbet... men håber Siv. overrasker possitivt!![]()
Men ja, siv har hurtigheden, scorede også mod hsv, så jeg tror nu godt han kan. men spillet skal være godt, for han er god, tænker jeg
Og i så fald får bøge også lidt førsteholdsspil, så får man lov at se ham an
FC Midtjylland
-
Hvasser
http://www.bold.dk/nyt/FCM-stopper-proe ... n-i-Monaco
Ipsa til Monaco eller Tyskland?
Synes ikke han har spillet specielt fantastisk, og det kan undre mig at Monaco ville kigge nærmere på ham.
Med det sagt så bør vi vel ønske ham alt muligt held og lykke - han står bagved Bak, Martin A, og Erik S i køen til pladsen i midterforsvaret.
Som med Ilsø efterlader det os dog kun med 3 mand til 2 pladser, og der bliver nok ikke hentet en ny mand til klubben som 4.valg...
Ipsa til Monaco eller Tyskland?
Synes ikke han har spillet specielt fantastisk, og det kan undre mig at Monaco ville kigge nærmere på ham.
Med det sagt så bør vi vel ønske ham alt muligt held og lykke - han står bagved Bak, Martin A, og Erik S i køen til pladsen i midterforsvaret.
Som med Ilsø efterlader det os dog kun med 3 mand til 2 pladser, og der bliver nok ikke hentet en ny mand til klubben som 4.valg...
Synes bare de skal sælge Ipsa og så kan vi sige tak til ham for hans tid, som ikke har levet helt op til det landsholdpotintale som han blev købt for. han har prøvet men har ikke kunnet finde sig til rette..
Ved ikke lige om der er en fra U-truppen der står på spring til førsteholdet ?
Ved ikke lige om der er en fra U-truppen der står på spring til førsteholdet ?
Det er vel okay at Ipsa gerne vil videre, men synes vi kommer til at se sårbare ud i bagkæden, hvor han vel også er backup på backen?
Med henblik på den skadeshistorik både Bak og Albrechtensen har haft i efteråret så bliver det noget risky hvis vi ikke har minimum 4 mand der kan spiller på de to positioner. En løsning kunne dog måske være at hente Sune Killerich tilbage, hvis det er muligt?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/sa ... ere-viborg
Med henblik på den skadeshistorik både Bak og Albrechtensen har haft i efteråret så bliver det noget risky hvis vi ikke har minimum 4 mand der kan spiller på de to positioner. En løsning kunne dog måske være at hente Sune Killerich tilbage, hvis det er muligt?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/sa ... ere-viborg
-
Hvasser
Vi må vel håbe at Jesper Bøge er klar hvis Siv bliver skadet...
Jeg håber de højere magter vil hjælpe os igennem et forår uden skader til forsvaret og angrebet ellers bliver det skidt. Hvis Bak/Martin A. pådrager sig skader/karantæner samtidig ser det ihvertfald tyndt ud.
Som nævnt i mit tidligere indlæg så henter klubben ikke en mand ind som 4.valg, det tror jeg simpelthen ikke på. Hellere ikke Sune Killerich - Sampdoria har ingen interesse i at udleje ham til os når han ikke er sikker på spilletid, så er det nok bedre med Viborg hvor der er en rimelig chance...
Jeg havde gerne set at et salg af Ipsa havde ventet til sommer, så kunne han være en habil back-up indtil og til sommer burde det være muligt at finde en spiller med kontraktudløb som er indstillet på at kæmpe for sin chance. Alternativt kan vi vel hente Ibrahim Gnanou tilbage
Jeg håber de højere magter vil hjælpe os igennem et forår uden skader til forsvaret og angrebet ellers bliver det skidt. Hvis Bak/Martin A. pådrager sig skader/karantæner samtidig ser det ihvertfald tyndt ud.
Som nævnt i mit tidligere indlæg så henter klubben ikke en mand ind som 4.valg, det tror jeg simpelthen ikke på. Hellere ikke Sune Killerich - Sampdoria har ingen interesse i at udleje ham til os når han ikke er sikker på spilletid, så er det nok bedre med Viborg hvor der er en rimelig chance...
Jeg havde gerne set at et salg af Ipsa havde ventet til sommer, så kunne han være en habil back-up indtil og til sommer burde det være muligt at finde en spiller med kontraktudløb som er indstillet på at kæmpe for sin chance. Alternativt kan vi vel hente Ibrahim Gnanou tilbage
http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Larsen-vi ... -Danmark_2
En stærk mulighed til angrebet. Men nok tung pengemæssigt.
Men hvis man mister thyge og ff, så skal man ikke tænke på det, hvorved folk som albrech, bak, jp og en mulig søren larsen giver rutine til truppen, hvis ff og thyge ikke er der mere.
Drømmetænkning
En stærk mulighed til angrebet. Men nok tung pengemæssigt.
Men hvis man mister thyge og ff, så skal man ikke tænke på det, hvorved folk som albrech, bak, jp og en mulig søren larsen giver rutine til truppen, hvis ff og thyge ikke er der mere.
Drømmetænkning
FC Midtjylland
Altså hvis man vil have en afløser for Frank, såee ....!
Han kommer til at banke mål ind på stribe, hvis han kommer til superligaen. Hvis FCK vil have ham, så er der ikke noget at gøre ved det. Men det er skidt hvis han kommer til Brøndby, OB eller Aab.
Han kommer til at banke mål ind på stribe, hvis han kommer til superligaen. Hvis FCK vil have ham, så er der ikke noget at gøre ved det. Men det er skidt hvis han kommer til Brøndby, OB eller Aab.
Jeg tror desværre Søren Larsens lønkrav er helt urealistiske for os. Den eneste måde hvorpå vi kunne få råd er hvis nogle investore kunne se en fordel i at investerre i ham som med Jakob Poulsen.
Jeg er egentligt mest spændt på om der overhovedet kommer nogen tilgang i dette transfervindue? Efter vi har ændret spillespil til at det foregår mere langs jorden, synes jeg en Gilberto kunne være en fantastisk spiller at få ind, men mon ikke han stadigvæk er for dyr, når man ikke hentede ham i sommers.
Jeg er egentligt mest spændt på om der overhovedet kommer nogen tilgang i dette transfervindue? Efter vi har ændret spillespil til at det foregår mere langs jorden, synes jeg en Gilberto kunne være en fantastisk spiller at få ind, men mon ikke han stadigvæk er for dyr, når man ikke hentede ham i sommers.
Synes det virker som at trænerstaben gerne vil have en afløser til legenden frank.
Men håber ikke han kommer til en anden dansk klub, han er jo rigtig god. Det ville være ærgeligt hvis, brøndby, ob eller aab får ham. brøndby søger jo også angriber, og har vel pengene.
Men fcm mangler en angriber, og søren larsen kan på nogle punkter løfte fcms spil.
Kunne være fedt!!!
en drøm kan gå i opfyldelse!
Men håber ikke han kommer til en anden dansk klub, han er jo rigtig god. Det ville være ærgeligt hvis, brøndby, ob eller aab får ham. brøndby søger jo også angriber, og har vel pengene.
Men fcm mangler en angriber, og søren larsen kan på nogle punkter løfte fcms spil.
Kunne være fedt!!!
FC Midtjylland
Så kommer det næste store salg af en akademispiller?
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italie ... fcm-talent
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italie ... fcm-talent
Vito Hammershøy-Mistrati blev som 15-årige kåret som den bedste i sin årgang hos KB. Siden er han skiftet til FC Midtjyllands fodboldakademi, og nu har han tiltrukket sig en del positiv opmærksomhed.
FCM-talentet, som er søn af Ekstra Bladets redaktionschef Miki Mistrati, er ifølge det italienske fodboldsite tuttomercatoweb.com meget interessant for Chievo.
Den nu 18-årige midtbanespiller blev af FCM's akademidirektør beskrevet som udholdende og teknisk velfunderet spiller med stor vindermentalitet.
Han optræder normalt for klubbens U/19-hold.
-
Hvasser
Mine drømme handler normalt ikke om afdankede sekunda-spillere med en fortid i Brøndby, men sådan er vi jo så forskellige.AlwaysFCM skrev: Kunne være fedt!!!en drøm kan gå i opfyldelse!
Det er urealistisk at vi henter Søren Larsen. Han passer overhoved ikke ind i konceptet som vi er ved at opbygge, og han vil nærmere skabe splid fordi han må forvente at spille fast hver eneste gang hvilket vil gå ud over vores unge talenter. Hans skadeshistorik trækker også voldsomt ned.
Hvis jeg skal se realistisk på resten af vinduet så er den største chance for en tilgang nok en ½-årig lejeaftale med en forsvarsspiller. Dog under det løn-niveau som Priske lå på. Hvor sådan en kan findes er ikke til at sige...
Vores midtbane er rigtig stærk, og man kunne overveje at spille 4-4-1-1 hvis vores angribere ikke levere her i foråret. Både Thyge, Albæk og Poulsen kan spille den offensive midtbanespiller...
Hvis Ipsa sælges, og vi ikke tilfører en forsvarsspiler ser vi tynde ud ved skader og karantæner. Vores 2 stoppere Bak og MA har jo haft en del skader i det sidste år og kan sikkert ikke klare foråret uyden pauser eller skader, så synes vi er meget tynde ud i vores defensiv som ellers var vores stærkeste kort i starten af sæsonen.
Desværre ikke. Iflg. bold har har kontraktudløb til sommer: http://www.bold.dk/nyt/FCM-talent-paa-p ... rie-A-klubRavnen skrev:Så kommer det næste store salg af en akademispiller?