Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af henker »

EsbenVest skrev:
5. jul 2019, 18:09
Der er interesse for Awer Mabil fra Sporting Lissabon, men FCM har eftersigende sagt nej til et bud på 3 mio €. Også PAOK fra Grækenland skulle have budt på ham.

https://www.ojogo.pt/futebol/1a-liga/sp ... 80155.html
Sælg... Jeg synes at han vejer for let og falder ofte.. Men vi har jo brug for driblinger på kant som kan hjælpe holdet til europæiske turnering.. Hvem mon kan dækker ind til mabil hvis han bliver solgt.. En ny? Gerne.. Men vi skal sælger nogle først..

henker

Indlæg af henker »

ChristianJ skrev:
6. jul 2019, 11:18
Truppen til dagens kamp:

1. Jesper Hansen
2. Kian Hansen
6. Joel Andersson
7. Jakob Poulsen
8. Ayo Okosun
10. Evander
11. Awer Mabil
14. Alexander Scholz
20. Rasmus Nicolaisen
25. Manjrekar James
29. Paulinho
31. Mikkel Andersen
34. Mikael Anderson
38. Frank Onyeka
40. Jens-Lys Cajuste
44. Nikolas Dyhr
45. Gustav Isaksen
56. Artem Dovbyk
74. Junior Brumado
88. Gustav Wikheim

Spillere der ikke er udtaget (men med på lejren): Oliver Ottesen, Tim Sparv, Dal Hende, Søren Reese, Kraev, Sammy Skytte, Mads Døhr, Sviatchenko

Der er sikkert nogle skader, men også en masse svar må man gå ud fra.
Irrelevant herinde på tråden.. Bruger den til tråd under træningskamp.. 😊

ChristianJ
Geografisk sted: London
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

Det er da meget relevant? Du har vel svar på 4-5 spillere der bliver solgt / udlejet i den gruppe der ikke er med, hvis ikke flere. Vi har diskuteret i månedsvis hvem der skal ud, her er nogle svar. Også interessant at Sviat og Mads Døhr ikke er med, når der har været rygter om begges afgang.

Men du er naturligvis velkommen til også at poste den under træningskampen :)

THenry

Indlæg af THenry »

ChristianJ skrev:
6. jul 2019, 11:49
Det er da meget relevant? Du har vel svar på 4-5 spillere der bliver solgt / udlejet i den gruppe der ikke er med, hvis ikke flere. Vi har diskuteret i månedsvis hvem der skal ud, her er nogle svar. Også interessant at Sviat og Mads Døhr ikke er med, når der har været rygter om begges afgang.

Men du er naturligvis velkommen til også at poste den under træningskampen :)
Sparv og Reese er vist skadet (skidt tidspunkt for Reese at være skadet, da optakten er hans mulighed for at vise sig frem), og vi ved, hvad vi har i Dal Hende (og har han jo også et lidt skrøbeligt bentøj, og så er det jo rimelig officielt, at vi gerne vil sælge ham), så jeg synes det er fint at se, hvad Paulinho indeholder.

Ligesom Dal Hende ved vi også, hvad vi har i Sviatchenko og Døhr, men særligt for Døhr er det da en kæmpe bet (som han næppe er tilfreds med), at han ikke får lov at vise sig frem i den sidste testkamp (Sviatchenko er et vores mest sikre kort i start 11 med mindre de er ved at sælge ham, men tvivler på det sker, da han er vigtig ift. at kvalle til gruppespil). Som jeg ser det, så virker Mads til at være et godt stykke fra Joel i kampen om HWB, og står næppe til meget spilletid, hvis Joel holder sig fit.

Kraev og Skytte er bare ikke gode nok til vores eget førstehold, så de skal spille bold et andet sted.

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

THenry skrev:
6. jul 2019, 12:14
ChristianJ skrev:

Kraev og Skytte er bare ikke gode nok til vores eget førstehold, så de skal spille bold et andet sted.
Ud fra Sammy Skyttes Instagram er der bestemt ikke noget, der tyder på, at han er med på træningslejren. Der står desuden, at han befinder sig i Oslo. Var han ikke udtaget til træningslejren?

THenry

Indlæg af THenry »

Haha. Er Skytte på vej til Stabæk eller lignende ;)

Han skulle være med på træningslejren i Polen https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... ruppen-her

Er det ikke et par uger siden, at han sidst har smidt noget op på Instagram?
Senest rettet af THenry 6. jul 2019, 13:28, rettet i alt 1 gang.

ChristianJ
Geografisk sted: London
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

Vandsø skrev:
6. jul 2019, 13:06
THenry skrev:
6. jul 2019, 12:14
ChristianJ skrev:

Ud fra Sammy Skyttes Instagram er der bestemt ikke noget, der tyder på, at han er med på træningslejren. Der står desuden, at han befinder sig i Oslo. Var han ikke udtaget til træningslejren?
I følge FCMs hjemmeside var han hvertfald udtaget: https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... ruppen-her

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

Sammy Skytte har ikke lagt billeder op, men han har lagt billeder og videoer op på sin 24 timers historie. Der har intet tydet på, at han var med de andre på træningslejr.

THenry

Indlæg af THenry »

Vandsø skrev:
6. jul 2019, 14:31
Sammy Skytte har ikke lagt billeder op, men han har lagt billeder og videoer op på sin 24 timers historie. Der har intet tydet på, at han var med de andre på træningslejr.
Ok. Tak. Er ikke selv på Instagram, men han skal spille bold et andet sted, så hvis han er i Norge nu, så kan jeg sagtens se, at han er på vej til en klub i Eliteserien. Tænker det passer meget fint til hans niveau, og vi har haft succes med at sende Babajide David til norsk fodbold.

Ervino

Indlæg af Ervino »

Start-11 til kampen mod Lech Poznan giver måske nogle indikationer ift. hvem der er på vej videre? :?:
Hverken Erik S, Kraev eller MDH er med i truppen - end ikke på bænken. Mig bekendt har de ingen skader og med henblik på den seneste transfer-aktivitet på tilgangs-siden, så kunne det godt tyde på at der nu bliver slanket lidt i truppen (måske er jeg lidt biased af et indre håb). :)

henker

Indlæg af henker »

Er rigtig overrasket over at james bliver valgt ind.. Jeg troede at han skulle blive sat til salg.. Alligevel vælger KA bruger ham... Hmm

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:
6. jul 2019, 17:27
Er rigtig overrasket over at james bliver valgt ind.. Jeg troede at han skulle blive sat til salg.. Alligevel vælger KA bruger ham... Hmm
Hvor har du hørt at han skulle sælges?

henker

Indlæg af henker »

Matjavsen skrev:
6. jul 2019, 17:49
henker skrev:
Ingen steder, men han var den mest som lavede mange fejl som forsvar spiller. Så mener jeg som efter forventning af at vi ikke få brug for ham mere.. Men så tog jeg vis fejl..

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:
6. jul 2019, 17:55
Matjavsen skrev:
henker skrev:
Ingen steder, men han var den mest som lavede mange fejl som forsvar spiller. Så mener jeg som efter forventning af at vi ikke få brug for ham mere.. Men så tog jeg vis fejl..
Du kan sgu da ikke forvente at vi smide en spiller for porten efter en dårlig trænings kamp?

Han var rimelig habil sidste sæson

henker

Indlæg af henker »

Matjavsen skrev:
6. jul 2019, 18:01
henker skrev:
6. jul 2019, 17:55
Matjavsen skrev:

Du kan sgu da ikke forvente at vi smide en spiller for porten efter en dårlig trænings kamp?

Han var rimelig habil sidste sæson
Nej atter nej.. Han var da ikke rimelig sidste sæson.. Han har været forfærdelig.. Men okay din mening. Og min mening.

Låst