Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Bliver Royer præsenteret på onsdag? Det er er ikke meget man har hørt til den transfer.
Ja. Men intet tyder på, at Sisto bliver. Der bliver flere og flere bejlere. Og Sly skal bare væk. Det skylder vi ham, og det er bedst for hans spil.tubbe93 skrev:Det er vel derfor, at vi har hentet Royer ?Noe skrev:Jo.Noerum skrev:Jeg har heller ikke nogen insider viden, men tænkte på en ting. Vi har jo ikke solgt nogen profiler endnu. Okay, Haugaard og Izunna var fine spillere, men ikke profiler. Hvis ikke Sly og eller Sisto bliver solgt, så er der vel ingen grund til at hente en stor dyr spiller ind.Problemet i de sidste par vinduer har været, at vi ikke har fået kørt nye kanter ind i tide. Vi gik nærmest i panik, da Sly stod til at skifte væk, og bød i øst og vest. Det skal vi forhåbentlig ikke opleve igen, så en kant (mere) ville være rar at få på plads tidligt. Om ikke andet, for at få ham spillet ind i løbet af efteråret.
Uanset om en eller begge skulle blive et halvt år, bør vi udvise rettidig omhu, og få en ekstra ind.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2015/06/25/173247.htm
Pione selv mener, at det er 50-50 om han bliver her efter transfervinduet. Måske er klubberne ikke klar til at betale 50+ mil. Jeg må også sige, at hans u21 EM ikke har været i ubetinget succes. Men han er jo selvfølgelig ikke på fuld kraft. Jeg håber han bliver i en sæson mere, eller bare indtil jul.
Pione selv mener, at det er 50-50 om han bliver her efter transfervinduet. Måske er klubberne ikke klar til at betale 50+ mil. Jeg må også sige, at hans u21 EM ikke har været i ubetinget succes. Men han er jo selvfølgelig ikke på fuld kraft. Jeg håber han bliver i en sæson mere, eller bare indtil jul.
For min skyld må Pione meget gerne bliveNoerum skrev:http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2015/06/25/173247.htm
Målet er, at vi har to spillere til hver position som kan gøre en forskel. Lige nu har vi: Pione, Sly, Rilwan og Daniel Royer (som iøvrigt ser virkelig spændende ud, og har en fantastisk fod). Hvis (når) vi sælger Sly, står vi derfor og mangler én, og kan ende med at mangle to, hvis også Pione smutter, så derfor tror jeg vi allerede nu forsøger at hente en ind, selvom fokus nok har ændret sig en efter Glen sagde op.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Han er blevet præsenteret, det er endda over en måned sidenNoerum skrev:Bliver Royer præsenteret på onsdag? Det er er ikke meget man har hørt til den transfer.
http://fcm.dk/nyheder/fødselsdagsbarn-s ... idtjylland
-
mousebreaker
giftigt nok at en bundesliga klub sandsynligvis køber Uffe Bech for omkring 11 mio, når vi var klar på at lægge 19 mio for et halvt år siden. Altsammen rygter ofc. Men der lød til at være kød på disse
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Nå for fanden, det havde jeg ikke set!
Men han er vel ikke startet endnu? Han kommer på en fri transfer, så han starter vel først onsdag så?
Men han er vel ikke startet endnu? Han kommer på en fri transfer, så han starter vel først onsdag så?
Jo, han er startet, og nej, han var ikke transfer friNoerum skrev:Nå for fanden, det havde jeg ikke set!![]()
Er så også bare godt at de paniske Jonas Borring bud der kom til højre og venstre ikke blev til noget. For det ville da være dumt at lave en sådan omgang igen uden at have lært noget.mousebreaker skrev:giftigt nok at en bundesliga klub sandsynligvis køber Uffe Bech for omkring 11 mio, når vi var klar på at lægge 19 mio for et halvt år siden. Altsammen rygter ofc. Men der lød til at være kød på disse
Ja han bliver rigtig interessant at følge. Tror godt at han kan vise sig at være et rigtig godt køb.Arff skrev:Jo, han er startet, og nej, han var ikke transfer friHan har trænet med siden tirsdag, og de træninger jeg har set med ham, er han en rigtig spændende spiller. God højre fod, godt overblik, fin teknik og rigtig fin fart.
Når det så er sagt må man sige at, efter kadlec har sagt nej og Glen har sagt op, så er der godt nok enormt stille omkring FCM, såfrem men stadig er på jagt efter en kadlec lignende spiller, skal have en ny træner, samt har en flok spillere, med stor interesse omkring fra udenlandske klubber. Så er det ikke meget man hører i disse dage.
Stilhed før stormen?Når det så er sagt må man sige at, efter kadlec har sagt nej og Glen har sagt op, så er der godt nok enormt stille omkring FCM, såfrem men stadig er på jagt efter en kadlec lignende spiller, skal have en ny træner, samt har en flok spillere, med stor interesse omkring fra udenlandske klubber. Så er det ikke meget man hører i disse dage.
FCM er ikke færdige i transfervinduet. Det nægter jeg at tro. Måske er det ganske godt med lidt arbejdsro?
Vi skal nok få en god træner og et par forstærkninger. Det tror jeg til gengæld sikker på!
Jeg tror, at efter Glens pludselige opsigelse er fokus flyttet fra transfermarkedet, til trænermarkedet. Hvis vi henter en træner ind, som vil ændre lidt på stilen, ville det være dumt at hente nye spillere til hvad Glen ville, så derfor tror jeg ikke vi ser nye ansigter i truppen, før vi har hentet vores nye træner. Spillere vil også gerne have en samtale med træneren, inden de siger ja tak til klubben, og klubben vil gerne have samtaler med spilleren inden noget bliver underskrevet, så når træneren er på plads, kan vi begynde at snakke nye spillere igen 
Et bud kunne være vi kiggede efter en 6'er hvis Erik bliver solgt, en venstre back (så Frederik Møller kan blive sendt videre), og så en erstatning for Sly og/eller Pione
Et bud kunne være vi kiggede efter en 6'er hvis Erik bliver solgt, en venstre back (så Frederik Møller kan blive sendt videre), og så en erstatning for Sly og/eller Pione
Rigtig nok at en ny træner har mere fokus lige pt, men man må forvente at der var en nummer 2 på listen efter kadlec og syntes bare at der blev for stille
Der pleger da ellers nok at snore lidt rygter, men intet. Ja lige ud over Jonas Dal som FCM træner.
Der pleger da ellers nok at snore lidt rygter, men intet. Ja lige ud over Jonas Dal som FCM træner.
Det ser ud til, at Brentford kaprer Bjelland, der ifølge tidligere rygter var på blokken i Lille sammen med Sviatchenko.
Mon det betyder, at der tikker et bud ind på Erik snart?
De har lige hentet en argentiner, så ved ikke om de mangler flereAcebone skrev:Det ser ud til, at Brentford kaprer Bjelland, der ifølge tidligere rygter var på blokken i Lille sammen med Sviatchenko.
Hvorfor mon ikke? Fordi han var bange for ikke at komme på holdet?