14 Holds-Superliga 16/17
Re: 14 Holds-Superliga 16/17
hvornår bliver den nye sæson program klar?? håber at FCM starter hjemmebane for så kan jeg kommer forbi og tag en kig.. 
-
mousebreaker
Ellers er der altid nogle kampe i EL- kvallen du kan se. De går i gang et godt stykke tid før superliga start
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Åh ja det er også rigtig..
Nogen der har en ide om hvornår det nye kampprogram kommer
Mener det er 20. Juni.
-
Steffen am
Bum, interessant
Lidt sjovt med de 5 forårsrrunder af gruppespillet, at de prøver at samle de hold omkring 6. pladsen.
Derby Days. 7. og 22. spillerunde. Hva' siger i?
Kan se de fremhæver FCK-BIF og FCM-VFF.
Men de øvrige, er der da mulighed for at de gør et forsøg, selvom ingen af de kampe er lige så højtprofileret
Lyngby - Nordsjælland
SønderjyskE - Esbjerg
OB - Horsens
AaB - AGF
Randers - Silkeborg
Og nyt spilletidspunkt, fredag 20:15
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fred ... tidspunkt/
Gætter på det må være den nye 7. valg tv-mæssigt, og derved formentlig ikke aktuel for Midtjylland.
-
mousebreaker
Vi skal spille (forhåbentlig) 35 kampe før jul + nogle pokal kampe!!!
21 kampe i ligaen, 8 kval kampe til EL og 6 kampe i gruppespillet + nogle pokalkampe
Det skal truppens bredde være gearet til. Jeg er meget glad for at vi endelig fik luget godt og grundigt ud i glasbenene. Nu håber jeg så bare at vi kan få et par gode tilføjelser til truppen der kan forstærke vores A opstilling og at de unge der får chancen griber den. Vigtigst af alt er det dog at Thorup viser at han har lært at sine mange fejl sidste efterår. Har han det, så bliver det spændende at følge. Er Thorup derimod dumstædig så frygter jeg virkelig de sene efterårs måneder.
Evt forstærkninger forventer jeg ikke kommer før til allersidst i august i dagene efter derby opgøret mod Viborg i runde 7 (vinduet lukker 31/8). Indtil da må vi nøjes med hvad vi har. Jeg håber dog at vi får en forsvarsspiller af høj kvalitet inden da. Hvis alt går vel har vi også haft 8 kampe i Europa på det tidspunkt og et gruppespil der venter til september. Dvs 15 betydningsfulde kampe inden vi kan forvente signings. Selvfølgelig vil det være optimalt hvis vi får signet de spillere vi skal de første dage i vinduet, men det skal man vist være naiv for at tro på.
21 kampe i ligaen, 8 kval kampe til EL og 6 kampe i gruppespillet + nogle pokalkampe
Det skal truppens bredde være gearet til. Jeg er meget glad for at vi endelig fik luget godt og grundigt ud i glasbenene. Nu håber jeg så bare at vi kan få et par gode tilføjelser til truppen der kan forstærke vores A opstilling og at de unge der får chancen griber den. Vigtigst af alt er det dog at Thorup viser at han har lært at sine mange fejl sidste efterår. Har han det, så bliver det spændende at følge. Er Thorup derimod dumstædig så frygter jeg virkelig de sene efterårs måneder.
Evt forstærkninger forventer jeg ikke kommer før til allersidst i august i dagene efter derby opgøret mod Viborg i runde 7 (vinduet lukker 31/8). Indtil da må vi nøjes med hvad vi har. Jeg håber dog at vi får en forsvarsspiller af høj kvalitet inden da. Hvis alt går vel har vi også haft 8 kampe i Europa på det tidspunkt og et gruppespil der venter til september. Dvs 15 betydningsfulde kampe inden vi kan forvente signings. Selvfølgelig vil det være optimalt hvis vi får signet de spillere vi skal de første dage i vinduet, men det skal man vist være naiv for at tro på.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
er faktiske godt tilfreds med program - da det er bedre end forrige sæson - hårdt program.. men synes nu at det er gode balance program for kommende sæson. godt tilfreds!! men så nu må vi bare venter på og se hvordan europæiske program ser ude.. 
godt argumenter og godt sagt... topfinger...mousebreaker skrev:Vi skal spille (forhåbentlig) 35 kampe før jul + nogle pokal kampe!!!
-
Steffen am
Du kan godt skrive 1 pokal kamp. Vi træder ind i runde 3. Så forhåbentlig 36 kampe. Hvilket lyder helt vildtmousebreaker skrev:Vi skal spille (forhåbentlig) 35 kampe før jul + nogle pokal kampe!!!
Runde 4 i pokalturneringen må være flyttet fra efteråret til foråret. Jeg forstår så ikke der kun er en spildato til semifinalen (runde 6)
http://www.dbu.dk/~/media/files/dbu_bro ... ar2017.pdf
http://www.dbu.dk/~/media/files/dbu_bro ... ar2017.pdf
Transfermarket siger at transfervinduet lukker d. 30. august, men er måske natten mellem d. 30. og 31.? http://www.transfermarkt.co.uk/transfer ... 6&option=0
Det kommer i hvert fald til at kræve mere rotation end der har været denne sæson. De første runder i EL Q, burde give mulighed for det, så forhåbentlig kommer vi til at se det tidligt.
Udfordringen er også, at vi mere eller mindre står med 2 kampe om ugen lige fra turneringens start. Der bliver behov for en bred trup, for at klare det. Forhåbentlig trækker vi dårlige modstandere de første par EL-runder, så vi kan afgøre det i første kamp og så give reserverne spilletid i returen.mousebreaker skrev: Evt forstærkninger forventer jeg ikke kommer før til allersidst i august i dagene efter derby opgøret mod Viborg i runde 7 (vinduet lukker 31/8). Indtil da må vi nøjes med hvad vi har. Jeg håber dog at vi får en forsvarsspiller af høj kvalitet inden da. Hvis alt går vel har vi også haft 8 kampe i Europa på det tidspunkt og et gruppespil der venter til september. Dvs 15 betydningsfulde kampe inden vi kan forvente signings. Selvfølgelig vil det være optimalt hvis vi får signet de spillere vi skal de første dage i vinduet, men det skal man vist være naiv for at tro på.
- Administrator
Der er to onsdagsrunder.
AGF og Silkeborg away.
Transportmæssigt er det fint, men havde hellere haft dem en lørdag.
AGF og Silkeborg away.
Transportmæssigt er det fint, men havde hellere haft dem en lørdag.
Dermed spilles der fredag klokken 18.00 og fredag klokken 20.15. Der spilles lørdag klokken 16.00, og så spilles der tre kampe om søndagen: Søndag klokken 13.00, søndag klokken 16.00 og søndag klokken 18.00. En runde fortsat af med et mandagsopgør klokken 19.00. (redigere fra tipsbladet.dk)
er utilfredse med at den spilles fredag om sent om aften 20:15 og stadigvæk mandagskamp.. jeg tror ikke på at disse kampene vil bliver succes - forstår ikke klubernes valg..
er utilfredse med at den spilles fredag om sent om aften 20:15 og stadigvæk mandagskamp.. jeg tror ikke på at disse kampene vil bliver succes - forstår ikke klubernes valg..
Det er jo ikke klubberne, som vælger spilletidspunktet. Det er tv-stationerne. Mandagskampene er i øvrigt en relativ stor succes tv-mæssigt.henker skrev:er utilfredse med at den spilles fredag om sent om aften 20:15 og stadigvæk mandagskamp.. jeg tror ikke på at disse kampene vil bliver succes - forstår ikke klubernes valg..