Optakt: Legia vs. FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

Re: Optakt: Legia vs. FCM.

Indlæg af Christian »

Jeg synes allerede der er sket meget med Olsson efter han er kommet til os - også fysisk. Men er enig i at den gerne må få en tand mere :)

Jeg havde gerne set Duelund på banen i går. Jeg synes han kan skabe noget selv, og formår også at sætte de andre i spil. Han fejler også mere end gennemsnittet, men jeg tror bare det er et spørgsmål om meget kort tid, før han for alvor er en stor gevinst for holdet. Håber vi får lov at beholde ham lidt endnu.

Jeg ved ikke om BS stadig er tilknyttet, men ellers kunne han måske blive det igen.
Eventuelt sammen med chile-Klaus så spillerne kan få lidt hår på brystet :D

Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Optakt: Legia vs. FCM.

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:Er enig at det godt kunne lyde som om folk lidt undervurdere gårsdagens modstander.
Det syntes jeg egentligt ikke. Jeg syntes folk fokuserer meget på vores egne evner, eller mangel på samme og det er vel fair nok set på baggrund af den seneste tids præstationer. Personligt havde jeg forventet at vi ville blive kørt ud på røv og albuer, men set på kampen igår over vurderede jeg Legia ret så meget for de var ikke specielt gode og jeg havde forventet noget mere af dem, specielt med tanke på deres seneste niveau og vores mangel på samme. OB vi spillede i mod senest, var i min optik væsentlig bedre end det hold vi mødte igår og så er det skuffende at vi ikke formår at hanke op i os selv og få noget mere ud af det. Alt for mange spillere leverer langt under forventeligt niveau og er enig med som nævnt herinde at der mangler løb og bevægelse for og omkring boldholder. Vi har alt for mange spillere der går rundt og kigger fodbold i perioder.

Om det så er mentalt, træneren, spillerne eller noget helt 3,4, eller 5 der ligger bag her, ved jeg ikke. Tror måske at det er lidt en blanding, men uanset hvad skal der findes en løsning på det.

Besvar