Hvis man kan regne med denne hjemmeside, har vi fået 400 Euro for ham.
http://www.transfermarkt.de/de/superlig ... b_DK1.html
Syntes ikke ligefrem vi hiver de store summer hjem for vores spillere, hvis man altså kan regne med hjemmesiden.
Chock, Florescu lejet ud
-
Jesper BW1100
Re: Chock, Florescu lejet ud
Hvorvidt vi har fået mere end 400.000 Euro skal jeg ikke gøre mig klog på, men du skal ikke bruge denne hjemmeside som pejlemærke. Deres gæt kan være lige så godt som vores, da de ikke er kendt for at ramme særlig præcis med deres priser.Claus J skrev:Hvis man kan regne med denne hjemmeside, har vi fået 400 Euro for ham.
http://www.transfermarkt.de/de/superlig ... b_DK1.html
Syntes ikke ligefrem vi hiver de store summer hjem for vores spillere, hvis man altså kan regne med hjemmesiden.
3 millioner kroner er vel også en slags penge, hvis det altså er sandt. Jeg forestiller mig dog, at vi måske har fået lidt mere end dét. Vi har dygtige midtbanefolk i truppen, og Florescu vil formentlig hellere være i Vladikavkaz end i Midtjylland.
-
MathiasVJacobsen
dvs. vi ca. har tjent 8 mill. kr. på transfer, iflg aflæst på overstående link, den hjemmeside er somregel pålidelig, men selvfølgelig ikke direkte præcis. Jeg er næsten sikker på at vi henter en forstærkning i større eller mindre grad på et tidspunkt.
Personlig håber jeg det bliver en angriber. Det fungere ikke at vi sætter Albæk, Danny, Borring eller Thyge op i angreb. Jeg frygter nemlig at Frank vil komme til at have disse 'skavanker' hver anden kamp. Og Kuhn har tilsyneladende ikke tillid nok til at Sylvester en hel kamp i chancen fra start, selvom jeg synes han har vidst gode takter.
MEN hvis et salg a Reid bliver en realitet, så henter vi helt sikkert en forsvarspiller.

Personlig håber jeg det bliver en angriber. Det fungere ikke at vi sætter Albæk, Danny, Borring eller Thyge op i angreb. Jeg frygter nemlig at Frank vil komme til at have disse 'skavanker' hver anden kamp. Og Kuhn har tilsyneladende ikke tillid nok til at Sylvester en hel kamp i chancen fra start, selvom jeg synes han har vidst gode takter.
MEN hvis et salg a Reid bliver en realitet, så henter vi helt sikkert en forsvarspiller.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Hvorfor mener du ikke det? Kuhn har udelukkend sagt, at han ikke mente en udekamp i Brøndby var det bedste sted at debutere i start-11. Tror på ingen måde, at han vil tøve med at give Sylvester chancen fra start i en af de kommende kampe - hvis ikke Frank bliver klar.MathiasVJacobsen skrev:Og Kuhn har tilsyneladende ikke tillid nok til at Sylvester en hel kamp i chancen fra start
-
MathiasVJacobsen
Det håber jeg også for han er dejlig energiske 
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Er der nu http://danskamp.dk/nyheder.php?news=1435493974 skrev:At der ikke er kommet nogen meddelelse på Dansk AMP har vel noget at gøre med at det er helligdag....