damn.. lyder godt, hvis det er rigtigt
http://www.sporten.dk/node/1178405
Transfervindue 2010
Re: Transfervindue 2010 kevin stuhr ellegard
Senest rettet af Bobar 29. jan 2010, 15:56, rettet i alt 1 gang.
Re: Transfervindue 2010
Jeps held og lykke til ham..
Så må vi se hvornår FCM.dk kommer med nyheden, og om der kommer noget på dansk amp
Så må vi se hvornår FCM.dk kommer med nyheden, og om der kommer noget på dansk amp
Re: Farvel Kiilerich
Haha, nu kan jeg sgu ikke lade være med at gnide mig lidt i hænderne - tjek lige det her, gutter:felisan skrev:så er den god nok:
http://www.sampdoria.it/index.php?optio ... &Itemid=38
Jeg er ikke så skarp til italiensk, men med lidt god vilje kan Google Translate gøre ordene forståelige på engelsk.
Jeg citerer fra Sampdorias hjemmeside:
Som jeg forstår det, er navnet FC Midtjylland simpelthen et kvalitetsstempel i sig selv for vore italienske venner. Det er da super fedt!Blond hair, eyes of ice, a physicist by Marcantonio. Sune Aagaard Kiilerich is called, is a right outer defensive even twenty years and 193 centimeters. In Genoa - where he will give a hand to Spring of Mister Aglietti - landing by the Danes of FC Midtjylland. Which is already synonymous with security.
Ja, Google vrøvler lidt, men sådan er det jo. Budskabet går igennem. Vi er anset som de bedste i Danmark, når det drejer sig om talenter og talentudvikling. Det er selvfølgelig ikke noget, vi ikke selv vidste i forvejen, men det er da lækkert, at det bliver bemærket ud over landets grænser.Midtjylland. I Nerorosso of Hernig - 58mila souls in the region of Central Jutland - have unanimously recognized the best in Denmark in terms of youth and youth work. Among the other products in the nursery, one name above all: that of Simon Kjær, a year younger than Kiilerich, noted by leaders of the Palermo Torneo di Viareggio 2008 and now for two seasons cornerstone of rearguard Rosanero.
Well, well. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg elsker det skide akademi, og hvor var det dog en god investering. Jeg ved intet om, hvor meget Kiilerich har indbragt os, men jeg ved, at et godt renommé er uvurderligt.
Godt arbejde!