Reserveholdet 09/10

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fiskal

Re: Reserveholdet 09/10

Indlæg af fiskal »

Hvordan stiller 2.holdet op mod Varde?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

fiskal skrev:Hvordan stiller 2.holdet op mod Varde?
Det finder vi vel ud af kl. 13.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

fiskal

Indlæg af fiskal »

Tak for et super informativt svar!

Momme

Indlæg af Momme »

Stillede således op:

Rahbek
Mustafa A.----Sune K.----Jeser Bøge----Danusan
Jude----Izuna----Zakaria H.----Michael Vorret
Sylvester---Elgen

Bænken:
Rasmus Krogh, Abdi og Roi Danielsen.

Et par ukendte faktorer grundet mange landskampe og fri til andre spillere.

De vandt 3-2, men kunne nemt have ståt uafgjort eller tabt.
En ikke særlig god kamp fra FCM II's side, men tre point på kontoen er vigtigst i de kampe, hvor spillet ikke hænger sammen.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Momme skrev:Stillede således op:

Rahbek
Sylvester---Elgen

Bænken:

En ikke særlig god kamp fra FCM II's side, men tre point på kontoen er vigtigst i de kampe, hvor spillet ikke hænger sammen.
Tak for info, kan du (eller andre) fortælle lidt om hvem der faldt i øjnene og præsterede? Her tænker jeg både på førsteholdsspillerne Jude og Izunna og de (måske) kommende førsteholdsspillere Bøge, Kiilerich og Sylvester?

Momme

Indlæg af Momme »

Hausser skrev:
Momme skrev:Stillede således op:

Rahbek
Sylvester---Elgen

Bænken:

Tak for info, kan du (eller andre) fortælle lidt om hvem der faldt i øjnene og præsterede? Her tænker jeg både på førsteholdsspillerne Jude og Izunna og de (måske) kommende førsteholdsspillere Bøge, Kiilerich og Sylvester?
Jude spillede en jævn kamp; ikke noget, der sprang i øjnene på den ene eller anden måde.
Izunna spillede en god kamp på midtbanen sammen med Zakaria H. Han var dog indblandet i ét af Vardes mål, hvor han tabte bolden, og Varde kunne udligne til 1-1 i 1. halvleg.
Ellers var han en af de bedste, vil jeg mene.
Sune K. og Jesper Bøge spillede en ok kamp i midterforsvaret, men så heller ikke mere. Sune var heldig med ikke at blive smidt ud midt i 2. halvleg, hvor han nedlagde en Vardespiller lidt udenfor feltet. Dommeren mente, at Rasmus Krogh var længere tilbage end Sune K., hvorfor det kun blev til en advarsel.
Jesper Bøge spillede ligeledes en acceptabel kamp, men ligesom resten af holdet var der ikke noget blændende over indsatsen.

Sylvester spillede angriber , og gjorde det han skulle i form af at score to kasser.

Michael Vorret havde et drøn af et skud på trekantsammenføjningen, som desværre ikke havnede i kassen.
Han scorede det første mål, hvilket var et rigtig godt mål; Opspil midt fra banen, et par 1-2 afleveringer, ud i højre side, indlæg som fik lov at gå hele vejen igennem Vardes forsvar, og fra venstre side af det lille felt kunne Vorret udplacere Vardes målmand.

Som nævnt, en ikke særlig god kamp, men kendetegnende for et tophold, så vandt de, selvom spillet ikke var særligt godt.

Kampen var i øvrigt Claus Madsens sidste som assistenttræner.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Momme skrev:Sune K. og Jesper Bøge spillede en ok kamp i midterforsvaret, men så heller ikke mere. Sune var heldig med ikke at blive smidt ud midt i 2. halvleg, hvor han nedlagde en Vardespiller lidt udenfor feltet. Dommeren mente, at Rasmus Krogh var længere tilbage end Sune K., hvorfor det kun blev til en advarsel.
Hvorfor var han heldig med det? Fodboldloven siger, at et rødt kort kun skal gives i sådan en situation, hvis der frarøves en oplagt scoringschance. Det var der ingenlunde tale om.
Jeg ved godt, dommeren i sin argumentation overfor Varde-spillerne sagde: "der var en spiller længere tilbage, så han var ikke bagerste mand", dette udspiller dog blot dommerens inkompetence.

Men generelt en dårlig kamp på en umulig bane. Ingen gjorde sig specielt bemærkede, men heller ingen faldt totalt i gennem.

Momme

Indlæg af Momme »

Peter Ross skrev:
Momme skrev:Sune K. og Jesper Bøge spillede en ok kamp i midterforsvaret, men så heller ikke mere. Sune var heldig med ikke at blive smidt ud midt i 2. halvleg, hvor han nedlagde en Vardespiller lidt udenfor feltet. Dommeren mente, at Rasmus Krogh var længere tilbage end Sune K., hvorfor det kun blev til en advarsel.
Hvorfor var han heldig med det? Fodboldloven siger, at et rødt kort kun skal gives i sådan en situation, hvis der frarøves en oplagt scoringschance. Det var der ingenlunde tale om.
Jeg ved godt, dommeren i sin argumentation overfor Varde-spillerne sagde: "der var en spiller længere tilbage, så han var ikke bagerste mand", dette udspiller dog blot dommerens inkompetence.

Men generelt en dårlig kamp på en umulig bane. Ingen gjorde sig specielt bemærkede, men heller ingen faldt totalt i gennem.
Fordi jeg ser det som om Rasmus Krogh ikke vil kunne nå Vardespilleren, hvorfor det kan defineres som en målchance, som blev frataget dem.

Momme

Indlæg af Momme »

Hvis ingen har bedre for i dag, søndag d. 22/11-2009, så spiller 2. div. træningskamp mod Blokhus kl. 13.30.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Momme skrev:Hvis ingen har bedre for i dag, søndag d. 22/11-2009, så spiller 2. div. træningskamp mod Blokhus kl. 13.30.
Momme, du har før været god til at opdatere os med reserveholdets kampe, så hvis du fik set den igår så må du da gerne berette lidt derom.

uschel

Indlæg af uschel »

Blokhus vandt 1 0. kan nævne at Blokhus havde et par testspillere med og der var flere af deres stamspillere, som ikke var med pga ferie. Det er lidt skidt at tabe til dem, når vi stiller med folk som Christopher, Kolja og Califf. Men omvendt var kampen uden decideret betydning

Momme

Indlæg af Momme »

Ja, som uschel skriver, så tabte de 1-0 til Blokhus. Det var ikke en særlig god kamp, og den var præget af, at der ikke var tale om "andet" end en træningskamp.
Resultatet var dog retfærdigt nok. Blokhus havde bl.a. også et drøn på træværket.
Der var to nye spillere med - målmand og angriber. Jeg ved ikke, hvor de er fra, men mit gæt er østeuropa. De er begge ikke særlig gamle - 16-17 år vil jeg tro. De spillede begge en halvleg.
Synes ikke der var nogen, som skinnede alt for meget igennem - dog have Jona Lössl et par redninger, som forhindrede FCM II i at tabe med mere end de gjorde.

Noe

Indlæg af Noe »

Momme skrev:Der var to nye spillere med - målmand og angriber. Jeg ved ikke, hvor de er fra, men mit gæt er østeuropa. De er begge ikke særlig gamle - 16-17 år vil jeg tro. De spillede begge en halvleg.
Jeg kan anbefale denne side: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= ;)

Besvar