Man må YDE, for at NYDE ?!
-
Jydepower
Re: Man må YDE, for at NYDE ?!
Det var nu også mest for at indikere at der generelt ikke blev leveret nok fra Nordeas side.. (:
-
Davoos
Mon ikke det kommer med tiden, altså bedre stemning på sas arena... BW er vel stadig at betragte som relativ ung, og fankultur-arbejdet er noget der tager tid. Vi har brug for god stemning rundt omkring på alle stadions, der er ikke noget mere røvsygt end at tage på udebane et sted hvor der er helt dødt
-
Le compte
Kunne det være en ide at man ligesom man havde et ASA område, så lavede man "ASA merchandise", eksempelvis kasketter eller haltørsklæde, for de som synger hele tiden. Så kunne man trække sammen på tribunen, og stå i fælles flok. Og det vil jo se dumt ud at så iført udstyret uden at synge med. Måske kan det få nogle flere til at synge med på sigt.
-
Jydepower
Tildels en god idé, men det kan nok godt blive misforstået. Da White Pride, og OB's hooligan gruppe (kan ikk huske navnet) som også har disse slags kendetegn, men kan godt følge princippet.
-
MadsBS
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tildels en god idé, men det kan nok godt blive
> misforstået. Da White Pride, og OB's hooligan
> gruppe (kan ikk huske navnet) som også har disse
> slags kendetegn, men kan godt følge princippet.
.. Og det er ikke kun dem der har det. Masser af sådanne grupper bruger det.
Jeg synes det er en dårlig idè. Sygner man med, synger man. Man kan ikke tvinge folk, ligemeget hvor gerne jeg ville.
-------------------------------------------------------
> Tildels en god idé, men det kan nok godt blive
> misforstået. Da White Pride, og OB's hooligan
> gruppe (kan ikk huske navnet) som også har disse
> slags kendetegn, men kan godt følge princippet.
.. Og det er ikke kun dem der har det. Masser af sådanne grupper bruger det.
Jeg synes det er en dårlig idè. Sygner man med, synger man. Man kan ikke tvinge folk, ligemeget hvor gerne jeg ville.
-
Le compte
Det er jo heller ikke for at tvinge nogen. Men jeg ville da med stolthed bære et evetuelt symbol/beklædningsgenstand der viste at man var villig til at synge hele kampen uanset resulatet. Pointen er så at man får fokus flyttet til dem der støtter holdet, hvilket forhåbentligt kan være met til at inspirere flere til at støtte holdet.
Og jeg kan ikke se hvordan det kan sammenlignes med White Pride? Det bliver ikke en fraktion men en gruppe under BW som har et fælles mål, stemning og opbakning til holdet.
Og jeg kan ikke se hvordan det kan sammenlignes med White Pride? Det bliver ikke en fraktion men en gruppe under BW som har et fælles mål, stemning og opbakning til holdet.
-
Jydepower
Hvad med at vi alle står uden trøjer .. vi laver en "City-mave" hver kamp ? (;
Men en af mine venner og Jeg kom til at drøfte noget andet, skal vi ikke have nogle klistermærker som vi kan sætte op over alt? GF, BIF, FCK mv. har sådan nogle for at vise hvem de er osv. .. Kunne det ikke også være en idé ? (:
Men en af mine venner og Jeg kom til at drøfte noget andet, skal vi ikke have nogle klistermærker som vi kan sætte op over alt? GF, BIF, FCK mv. har sådan nogle for at vise hvem de er osv. .. Kunne det ikke også være en idé ? (: