BIF - FCM
-
j3pq3
Re: Frank og Fall
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis OB vil tjene store penge på Fall, så er det
> dæleme nu de skal fyre ham af. Der er ingen
> garanti for at han spiller ligeså godt i foråret,
> eller i næste sæson for den sags skyld.
>
> Eftersom han er ikke EU´er, tror jeg det er
> omkring de 25 mio kr de kan få for ham, 30 hvis
> der kommer en ivrig køber. Mere tror jeg ikke
> rigtig på.
Meen nu skal du jo også lige se på det med andre perspektiver end "bare" penge. hvis OB nu sælger fall, hvilket signal giver det så ikke de andre "storklubber" i Danmark? - det skal jeg sige dig. et hold som ikke kan holde på sine spillere. med salget af borring var hele den fynske fodboldverden næsten gået nedenom og hjem allerede inden sæsonen var startet. eller i hvert fald ifølge de fynske fans.
HVIS de sælger fall, så skal de da brillier noget så voldsomt på transfermarkedet. Borring blev jo netop overgået af fall når vi ser på betydning for holdet. kan de gøre det samme nummer igen?
> Hvis OB vil tjene store penge på Fall, så er det
> dæleme nu de skal fyre ham af. Der er ingen
> garanti for at han spiller ligeså godt i foråret,
> eller i næste sæson for den sags skyld.
>
> Eftersom han er ikke EU´er, tror jeg det er
> omkring de 25 mio kr de kan få for ham, 30 hvis
> der kommer en ivrig køber. Mere tror jeg ikke
> rigtig på.
Meen nu skal du jo også lige se på det med andre perspektiver end "bare" penge. hvis OB nu sælger fall, hvilket signal giver det så ikke de andre "storklubber" i Danmark? - det skal jeg sige dig. et hold som ikke kan holde på sine spillere. med salget af borring var hele den fynske fodboldverden næsten gået nedenom og hjem allerede inden sæsonen var startet. eller i hvert fald ifølge de fynske fans.
HVIS de sælger fall, så skal de da brillier noget så voldsomt på transfermarkedet. Borring blev jo netop overgået af fall når vi ser på betydning for holdet. kan de gøre det samme nummer igen?
-
BW - 665
Re: Frank og Fall
Jydepower Skrev:
> En angriber skal kunne mere, det hjælper ikke hvis
> Frank nu får en friløber, at han så ikke kan
> drible eller løbe - Men ret, han er ikke en dårlig
> mand at have i feltet.
Nu gør du ham altså også langsommmere end han reelt er... Tror godt du kan regne med at Frank slår f.eks. Califf i en løbetest, og Frank kan også drible, det er bare ikke hans spidskompetence - der er langt imellem, men det er set. Blandt andet hans første chance imod Esbjerg i sin comeback kamp blev skaft efter driblinger på kanten af feltet, og at sige han ikke kan omsætte en friløber er bare tale imod bedrevidende.
> Ja, for den ALDER.. hvad kan vi bruge det til, når
> forsvarene løber hurtigere end ham? Vi skal jo
> have en som i det mindste kan yde lidt.
Frank yder mere end nogen anden angriber vi har, måske undtaget Collins. Jeg begynder at betvivle hvor mange kampe du reelt har set ham i...? Det er ikke tilfældigt han er "klubbens mand", han kæmper altid røven ud af bukserne.
> Jeg kalder Frank doven.. til tider, og det kan man
> ikke sige imod.
WHAT?! Jo det kan jeg love dig der kan... Og det bliver der sagt meget imod, for det er noget vrøvl.
> Men det er rigtigt at når han viser noget vilje.. så ligger der et stort hjerte
> bag det!
Korrekt, og han viser som en af de få altid vilje.
> Det er selvfølgelig rigtig. Men hvis vi kunne få
> en angriber som var rutineret som var 27 år. Så
> står jeg med åbne arme.
Gør jeg også, vi har brug for en kvalificeret backup til Frank hvis ikke Kim C og Dadu har klassen, hvilket det ikke lader til trænerteamet føler.
> Fall, Jesper Lange, Morten Nordstrand, Jeppe
> Curth, Marc Nygaard, osv.
> De han da om nogen lige så gode med hovedet?
Jesper Lange? Nordstrand? Hold da op... det ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til... Igen må jeg overveje om du rent faktisk har set Frank i aktion over de seneste sæsoner?
> Og et giftigt venstreben? Men de andre angribere
> har da et lige så giftigtben + de score også med
> benene, hvor Frank score udelukkende på
> hovedstød.
Vil vrøvlet da ingen ende tage?! Han har scoret ét mål på hovedstød i denne sæson, hans andet mål var et flot skud fra kanten af feltet - sidste sæson scorede han også mindst ligeså mange mål med fødderne, kan nu konkludere du ganske enkelt ikke ved hvad du taler om... Udelukkende på hovedstød? *suk*
> En angriber skal kunne mere, det hjælper ikke hvis
> Frank nu får en friløber, at han så ikke kan
> drible eller løbe - Men ret, han er ikke en dårlig
> mand at have i feltet.
Nu gør du ham altså også langsommmere end han reelt er... Tror godt du kan regne med at Frank slår f.eks. Califf i en løbetest, og Frank kan også drible, det er bare ikke hans spidskompetence - der er langt imellem, men det er set. Blandt andet hans første chance imod Esbjerg i sin comeback kamp blev skaft efter driblinger på kanten af feltet, og at sige han ikke kan omsætte en friløber er bare tale imod bedrevidende.
> Ja, for den ALDER.. hvad kan vi bruge det til, når
> forsvarene løber hurtigere end ham? Vi skal jo
> have en som i det mindste kan yde lidt.
Frank yder mere end nogen anden angriber vi har, måske undtaget Collins. Jeg begynder at betvivle hvor mange kampe du reelt har set ham i...? Det er ikke tilfældigt han er "klubbens mand", han kæmper altid røven ud af bukserne.
> Jeg kalder Frank doven.. til tider, og det kan man
> ikke sige imod.
WHAT?! Jo det kan jeg love dig der kan... Og det bliver der sagt meget imod, for det er noget vrøvl.
> Men det er rigtigt at når han viser noget vilje.. så ligger der et stort hjerte
> bag det!
Korrekt, og han viser som en af de få altid vilje.
> Det er selvfølgelig rigtig. Men hvis vi kunne få
> en angriber som var rutineret som var 27 år. Så
> står jeg med åbne arme.
Gør jeg også, vi har brug for en kvalificeret backup til Frank hvis ikke Kim C og Dadu har klassen, hvilket det ikke lader til trænerteamet føler.
> Fall, Jesper Lange, Morten Nordstrand, Jeppe
> Curth, Marc Nygaard, osv.
> De han da om nogen lige så gode med hovedet?
Jesper Lange? Nordstrand? Hold da op... det ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til... Igen må jeg overveje om du rent faktisk har set Frank i aktion over de seneste sæsoner?
> Og et giftigt venstreben? Men de andre angribere
> har da et lige så giftigtben + de score også med
> benene, hvor Frank score udelukkende på
> hovedstød.
Vil vrøvlet da ingen ende tage?! Han har scoret ét mål på hovedstød i denne sæson, hans andet mål var et flot skud fra kanten af feltet - sidste sæson scorede han også mindst ligeså mange mål med fødderne, kan nu konkludere du ganske enkelt ikke ved hvad du taler om... Udelukkende på hovedstød? *suk*
-
Lars
Billeter?
Jeg har prøvet at købe en billet til kampen via Billetnet (Jeg skal fra København til kampen), men de har åbenbart ikke kunne reserverer til kampen. Man skal åbenbart lave et eller andet specielt inde på selve deres side for at få det til at virke. (Deres side er nede lige nu)
Nogen der ved om der er en nemmere måde at få billet til kampen på?
Nogen der ved om der er en nemmere måde at få billet til kampen på?
-
BW - 665
Re: Man er sine egne spillere nærmest
j3pq3 Skrev:
> jeg ville nu gerne give mine sko plus frank for
> fall.... men måske er jeg bare halvhjerte?
Overhovedet ikke, det tror jeg de fleste ville - men det er ikke ensbetydende med at Frank ikke er god, det betyder bare at Fall er en klasse over de bedste angribere i ligaen, og altså også Frank.
> jeg ville nu gerne give mine sko plus frank for
> fall.... men måske er jeg bare halvhjerte?
Overhovedet ikke, det tror jeg de fleste ville - men det er ikke ensbetydende med at Frank ikke er god, det betyder bare at Fall er en klasse over de bedste angribere i ligaen, og altså også Frank.
-
188
Re: Billeter?
Ser ud til at virke fint den her vej igennem: http://brondby.com/article.asp?aid=34322
-
mrjelle
Startopstilling:
Heinze
Kolja - Califf - Reid - C. Poulsen
Danny - Salami - Florescu - Borring
Collins
Frank
Fagerberg bliver erstattet af Collins.
Kolja - Califf - Reid - C. Poulsen
Danny - Salami - Florescu - Borring
Collins
Frank
Fagerberg bliver erstattet af Collins.
-
BW 4108
Re: Startopstilling:
Tror at de dropper Baba på den offensive og spiller med 2 mand i front som mod AGF. Så med Frank og Fagerberg på toppen.
-
mrjelle
BW 4108 Skrev:
> Tror at de dropper Baba på den offensive og
> spiller med 2 mand i front som mod AGF. Så med
> Frank og Fagerberg på toppen.
Det gør de ikke.
> Tror at de dropper Baba på den offensive og
> spiller med 2 mand i front som mod AGF. Så med
> Frank og Fagerberg på toppen.
Det gør de ikke.
-
j3pq3
Re: BIF - FCM
hejhej Skrev:
> Fcm bedre på samtlige pladser ? arrrh er det ikke
> lige at overdrive lige en anelse... så vi jeg ved
> så havde brøndby brøndby 8 udtaget til de
> forskellige a lands hold. hvor fcm maks havde 2.
> så der syntes jeg godt nok du overdriver en anelse
måske, men 6 af dem var til asarbejistan. du kan altså ik måle et holds styrke på antal landsholdspillere.....
> Fcm bedre på samtlige pladser ? arrrh er det ikke
> lige at overdrive lige en anelse... så vi jeg ved
> så havde brøndby brøndby 8 udtaget til de
> forskellige a lands hold. hvor fcm maks havde 2.
> så der syntes jeg godt nok du overdriver en anelse
måske, men 6 af dem var til asarbejistan. du kan altså ik måle et holds styrke på antal landsholdspillere.....
-
hviid
Læste du denne startopstilling på FCM's hjemmeside eller er det dit eget bud?
Ifølge bold.dk's newsfeed fra SAS Liga-klubberne har der været en nyhed om startopstillingen til kampen mod BIF, men den er blevet pillet af FCM's hjemmeside igen. Synes ikke det er særlig heldigt, hvis det er en fejl, at den kom på allerede - men det er i så fald ikke første gang, at den bommert sker...
Ifølge bold.dk's newsfeed fra SAS Liga-klubberne har der været en nyhed om startopstillingen til kampen mod BIF, men den er blevet pillet af FCM's hjemmeside igen. Synes ikke det er særlig heldigt, hvis det er en fejl, at den kom på allerede - men det er i så fald ikke første gang, at den bommert sker...
-
Lars
188 Skrev:
> Ser ud til at virke fint den her vej igennem:
> http://brondby.com/article.asp?aid=34322
Jeg får godt nok en melding om at der "Ingen ledige billeter" er i udebane kategorien.
> Ser ud til at virke fint den her vej igennem:
> http://brondby.com/article.asp?aid=34322
Jeg får godt nok en melding om at der "Ingen ledige billeter" er i udebane kategorien.
-
mrjelle
http://www.bold.dk/klubnyt/vis.php?id=531716&klub=227
Her kan du set det, og du har ret i at det ikke er første gang de har lavet det.
Her kan du set det, og du har ret i at det ikke er første gang de har lavet det.
-
Lars
Chap Skrev:
> Det er nok fordi du ikke kan nå at bestille dem
> nu.
Man kan godt bestille til Faxe Tribunen. Så det er lidt underligt hvis de skulle lukke vores afsnit for salg før resten af stadion.
> Det er nok fordi du ikke kan nå at bestille dem
> nu.
Man kan godt bestille til Faxe Tribunen. Så det er lidt underligt hvis de skulle lukke vores afsnit for salg før resten af stadion.
-
Ravnen
Men hvorfor dog bringe det her? Det var jo en fejl, vil du hjælpe Brøndby??